Uusi SENSAI TOTAL LIP TREATMENT STICK: Muodokkaiden huulien juhlaa

TOTAL LIP TREATMENT STICK tuo SENSAI-huulituotteiden kategoriaan ikonisen huulituotteen kiinteässä puikkokoostumuksessa. Luonnollisesti täyteläistävä vaikutus tuo esiin huulien pehmeyden, sileyden ja täyteläisen muodon, samalla kyllästäen huulet ylellisen runsaaseen kosteuspitoisuuteen. Sellaisenaan käytettynä huulille kietoutuu kaunis hohde, huulipunan alla käytettynä huulipuikko tehostaa sävyä.

SENSAI TOTAL LIP -hoitotuotteet taklaavat tehokkaasti huuliin liittyviä kauneushuolia, kuten sameutta, karheutta, kuivuutta ja vähentynyttä täyteläisyyttä ja hentoja juonteita. Säännöllisessä käytössä huulten vertikaaliset juonteet elpyvät ja huulten luontainen täyteläisyys ja muoto palautuu.

Jo kaksikymmentä vuotta muodokkaiden huulien asialla

Ikoninen TOTAL LIP TREATMENT -hoitoseerumi lanseerattiin vuonna 2004, josta lähtien tuote on pitänyt vahvaa asemaa SENSAI-valikoiman suosikeissa. Tuotteen kulmakivinä voidaan pitää luonnollisesti täyteläistävää teknologiaa ja kokonaisvaltaisesti huulia hoitavaa lähestymistä, jotka ovat tehneet hoitoseerumista rakastetun ympäri maailmaa.

Valokeilassa huulien kaipaama erityinen hellyys ja hoiva

Huolella valikoitu yhdistelmä vaikuttavia raaka-aineita ja yhdisteitä auttavat tuomaan esiin huulien kauniin muodon niiden pinnan alla.

Kiinteä balmikoostumus pitää sisällään ravitsevia ja kuivuudelta suojaavaa skvalaania ja jojobaöljyä. Koostumus muodostaa huulille hyvin kiinnittyvän ja suojaavan päällysteen, jonka ansiosta se toimii erinomaisesti hoidollisena pohjustustuotteena huulipunan alla. Pohjustustuotteena käytettynä huulipunan sävy korostuu ja sen karkailu huulien juonteisiin rajoittuu.

Hienojakoiset heleyttävät helmiäiset täydentävät huulien lempeän vaaleanpunaista sävyä ja pehmeää ulkomuotoa.

Moisture Shield -koostumus

Moisture Shield -koostumus sisältää yhdistelmän öljyjä ja vahoja, jotka ovat tunnettuja niiden kyvystä sitoa kosteutta. Niiden viskoosinen olemus auttaa muodostamaan huulien pinnalle tarttuvan ja hyvin istuvan päällysteen, joka suojaa transepidermaaliselta kosteuden haihtumiselta ja pitää huulet suojassa ulkoisilta ärsykkeiltä.

SENSAIn korkealaatuiset yhdisteet

Total Lip Complex LS

Yhdiste sisältää pääosin Natural Musculifter -ainesosaa, joka vaikuttaa tehokkaasti suunympärysalueen juonteisiin ja edistää kollageenin tuotantoa dermiksessä. Kaunistava yhdiste edistää nähtävästi huulien ja huultenympärysihon ulkomuotoa.

Koishimaru Silk Royal™ LS

Legendaarisen Koishimaru Silkin inspiroima anti-ageing-yhdiste aktivoi hyaluronihapon tuotantoa dermiksessä. Yhdisteen antama energia edistää ihon luonnollisia uusiutumisprosesseja epidermiksessä ja auttaa vahvistamaan ihon ulointa kerrosta.

Moisturising SE

Yhdisteen rooli on kuljettaa kosteutta syvälle huuliin ja pitää ne kosteutettuna, pehmeinä ja sileinä koko päivän ajan.

SENSAI TOTAL LIP TREATMENT STICK on saatavilla Stockmann- ja Sokos-tavarataloissa, Emotion-myymälöissä sekä stockmann.com- ja sokos.fi-verkkokaupoissa syyskuun 2024 alussa.

SENSAI TOTAL LIP TREATMENT STICK, 5,2 g, 58,90 EUR

SENSAI ABSOLUTE SILK MICRO ESSENCE-IN-LOTION6.8.2024 09:10:00 EEST | Tiedote

SENSAI täydentää pidettyjen hoitovesien valikoimaa uudella ABSOLUTE SILK MICRO ESSENCE-IN-LOTION-hoitovedellä. Taidokas yhdistelmä vesimäistä raikkautta ja öljyjen runsautta tarjoaa kuluttajalle elämyksellisen anti-ageing-ihonhoidon kokemuksen, joka ulottuu ihon pintaa syvemmälle. Noin 7,9 biljoonaa mikronisoitua öljypartikkelia per pisara sisältävä hoitovesi asettuu iholle asteittain Micro Lipo Oil Carrier -koostumuksen ansiosta.

Syyslannoitus jää monelta tekemättä – asiantuntijan vinkit miksi lannoitus kannattaa10.7.2024 07:50:00 EEST | Tiedote

Syyslannoitus on tärkeä toimenpide, joka valmistaa kasvit talven tuloon ja parantaa niiden hyvinvointia tulevalla kasvukaudella. Berner Oy:n Kotipuutarhatuotteiden Kategoriapäällikkö Jussi Petäjä korostaa, että lannoituksen oikea ajankohta on loppukesästä heinä-elokuussa, kun lehdet ovat vielä vihreitä. Tällöin kasvit pystyvät hyödyntämään lannoitteen sisältämät ravinteet ja vahvistumaan ennen talven tuloa.

Vahva suomalainen XZ juhlii 70-vuotistaivaltaan: Aito Öljyhoidosta kiinteäksi osaksi koko perheen hiustenhoitorutiinia23.5.2024 09:49:11 EEST | Tiedote

XZ:n tarina alkoi vuonna 1954 toimittaja Irma Andersenin kunnianhimoisesta naisyrittäjyydestä, josta alun perin syntyi Andersenin kuiville ja hennoille hiuksille kehitetty öljyhoito. Berner jatkokehitti XYZ-tuotenimellä kulkeneesta öljyhoidosta ensimmäisen XZ-tuotteen ja uuden hiustenhoitobrändin, joka tänä päivänä pitää sisällään lähes viisikymmentä hiustenhoitotuotetta. Juhlavuoden kunniaksi XZ vastaa kuluttajien toiveisiin lanseeraamalla isot juhlapakkaukset valikoiman ykkössuosikeista, XZ Mustikka shampoosta- ja hoitoaineesta.

Tanskalainen GOSH-kosmetiikkabrändi lanseeraa tuotteen yhdessä kotimaisen pop-tähden ABREUn kanssa19.4.2024 18:40:00 EEST | Tiedote

Toiselle vuodelle edennyt kumppanuus tekee näyttävän sisääntulon ABREUn itse suunnitteleman tuotteen lanseerauksella. Kyseessä on ensimmäinen kotimaisen artistin julkaisema meikkituote Suomen markkinoilla kansainvälisen kosmetiikkabrändin kanssa. Uutuustuote Lip Filler Sintra -huulikiilto kantaa ABREUn kotikaupungin Sintran taianomaista tunnelmaa ja johdattaa kuluttajan Portugalin aurinkoon.