Subway

Subwayn® suositut Footlong Sidekicksit ovat nyt Suomessa

Subway® Footlong Sidekicks

Subway aloittaa uuden Footlong Sidekicks -valikoiman tuotteiden myynnin keskiviikkona 14.8. osallistuvissa ravintoloissa* eri puolilla Suomea. Subwayn Footlong Sidekickseissä ei ole säästelty koossa eikä maussa – Subwayn Footlong-herkut ovat muhkeita 30 senttimetriä pitkiä tuotteita suolaisina ja makeina makuyhdistelminä.

Footlong Sidekicks -valikoimaan kuuluvat:

• Footlong Churro – jonka päälle on ripoteltu kanelia ja sokeria. Churro paistetaan suussa sulavaksi ja tarjoillaan lämpimänä uuden suklaakastikkeen kera – täydellinen pitkään herkutteluun!
  • Footlong Dippers – suolaiset tortillawrapit, jotka on täytetty herkullisella sulatetulla juustolla nautittavaksi valinnaisen dippikastikkeen kanssa. Footlong Dippersistä on tarjolla kolme makuvaihtoehtoa – kalkkuna & juusto, pepperoni & juusto ja juusto.

–  Emme malta odottaa, että asiakkaamme Suomessa pääsevät maistamaan ennen näkemättömän kysynnän ja suuren suosion muilla markkinoilla ja sosiaalisessa mediassa saavuttaneita Footlong Sidekicksejä. Uskomme, että Footlong Sidekicks -tuotteista tulee suuri hitti Suomessa, ja niitä kokeillaan ja jaetaan kavereiden kesken, sanoo Subwayn markkinoinnista ja viestinnästä Suomessa vastaava Elina Jollman.

Lisätietoja:
www.subway.com/fi-fi

*Footlong Sidekicks -tuotteet ovat tarjolla osallistuvissa ravintoloissa 14.8.2024 alkaen ja kaikissa Suomen Subway-ravintoloissa 11.9.2024 alkaen. Tutustumishinta on voimassa osallistuvissa ravintoloissa 14.8.–10.9., ja se on edullisimmillaan 2,50 euroa (koskee Footlong Dipperiä). Tutustumishinta ei koske kotiinkuljetusta.

Subway® Footlong Sidekicks

Subway®-ravintolat

Subway® on yksi maailman suurimmista pikaruokaravintolabrändeistä, joka tarjoilee päivittäin miljoonille vieraille yli 100 maassa ja yli 37 000 ravintolassa raikkaita tilauksesta valmistettuja voileipiä eli Subeja®, wrappeja ja salaatteja. Subway®-ravintolat ovat franchise-yrittäjien omistamia ja ylläpitämiä. Yrittäjien verkostossa on tuhansia omistautuneita pk-yrittäjiä, jotka ovat sitoutuneet tarjoamaan parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen omilla paikkakunnillaan.

Subway® on Subway IP Holder LLC:n omistama tavaramerkki. © 2024 Subway US Holder LLC.