Mummi mukaan Särkänniemeen? Ilmaisranneke mummille (tai kenelle tahansa yhtä läheiselle)

Arki on palannut, mutta kesä ei ole vielä ohi. Särkänniemi kannustaa ottamaan kaiken ilon irti jäljellä olevista kesäpäivistä. Viimeisen aukioloviikon kunniaksi Särkänniemi tarjoaa yhden ilmaisen rannekkeen kahden ostajalle, kun vierailu sijoittuu ajalle 19.–23.8.2024.

Kaksi ihmistä nauttii laitteesta Särkänniemessä aurinkoisena päivänä.
Kesän viimeisiä päiviä viedään. Särkänniemi kannustaa ottamaan niistä kaiken ilon irti. Särkänniemi

Kampanja ”mummi pummilla” kannustaa ottamaan huvipuistoon mukaan isovanhemman – tai kenet tahansa muun yhtä läheisen. Mutta entä jos mummi ei tykkää huvilaitteiden pyörityksestä?

”Monella on mielikuva Särkänniemestä huvipuistona hurjine kieputtimineen, mutta todellisuudessa meiltä löytyy paljon enemmän. Särkänniemi-rannekkeella pääsee huvipuiston ja huvilaitteiden lisäksi kaikkiin avoinna oleviin kohteisiin. Kampanjaviikon aikana avoinna ovat Näsinneulan näkötorni, Akvaario, Planetaario ja Sara Hildénin taidemuseo. Kun ostat nyt kaksi ranneketta, saat kolmannen kaupan päälle – mummille tai kenelle tahansa muulle läheiselle”, kertoo Särkänniemen myynti- ja markkinointijohtaja Heikki Ihanamäki.

Maailmankaikkeuden ja luonnon ihmeitä

Sara Hildénin taidemuseon kesänäyttelyn Jean-Michel Othoniel – Under and Endless Light teemana ovat luonnon ihmeet. Näyttelyn noin yhdeksänkymmentä välkehtivää ja värikästä teosta tuovat mieleen kevätkukkien ihmeellisen ilmestymisen.

Planetaariossa puolestaan on mahdollista nähdä kaksi erilaista elokuvaa. Me muukalaiset on veikeä lapsille suunnattu animaatio, joka käsittelee sitä, että myös ihmiset ovat avaruusolentoja ja jostain näkökulmasta hyvinkin erikoisia muukalaisia. Toinen elokuva, Maasta maailmankaikkeuteen, sopii myös aikuiseen makuun. Elokuva tutustuttaa katsojat aurinkokuntamme lukuisiin maailmoihin, Linnunradan ääriin ja vielä kauemmas, maailmankaikkeuden muihin galakseihin.

Särkänniemen Akvaariossa voi ihmetellä vedenalaista maailmaa, jonka lisäksi sieltä löytyy myös mönkiviä ja matelevia maan asukkeja. Kaksikerroksisesta Akvaariosta löytyy noin kahdensadan lajin edustajia maailman eri kolkista. Näsinneulan yläilmoista puolestaan pääsee näkemään Tampereen ja vielä enemmän.

”Mummi pummilla” -kampanja on nyt käynnissä. Edun saa verkkokaupasta tilatuista Särkänniemi-rannekkeista, joiden vierailupäivä on aikavälillä 19.–23.8.2024. Koodi MUMMIPUMMILLA annetaan tilauksen maksuvaiheessa, ja sillä saa kolme ranneketta kahden hinnalla.

Kaksi ihmistä nauttii laitteesta Särkänniemessä aurinkoisena päivänä.

Tampereen Särkänniemi Oy on vuonna 1966 perustettu Tampereen kaupungin omistama matkailuyhtiö. Särkänniemi on ilon ja elämysten alusta, Suomen monipuolisin matkailukohde ja Tampereen matkailun suurin vetovoimatekijä. Särkänniemen elämyskokonaisuuteen kuuluvat tällä hetkellä huvipuisto, Akvaario, Näsinneulan näkötorni, Planetaario, Koiramäen eläinpuisto ja Sara Hildénin taidemuseo sekä maamme parhaimpiin ravintoloihin kuuluva Ravintola Näsinneula.