Teos-kustantamoTeos-kustantamo

Tervetuloa Siltalan ja Teoksen media-aamiaiselle torstaina 29.8.

Tervetuloa Siltalan ja Teoksen yhteiselle media-aamiaiselle kuulemaan syksyn kirjauutuuksista! Tilaisuus järjestetään torstaina 29.8. klo 9–12 Sokos Hotel Presidentissä Helsingissä.

Paikalla on kuusi syksyn kirjailijaa, osa Teoksesta, osa Siltalalta. Kirjailijoita haastatellaan lyhyesti, ja medialla on mahdollisuus esittää kysymyksiä. Kello 9–10 tarjolla on hotelliaamiainen.

Ilmoittaudu viimeistään tiistaina 27.8. osoitteeseen tiedotus@siltalapublishing.fi

Osoite: Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen Rautatiekatu 4, Kamppi, Helsinki.

Tilaisuudessa kerrotaan näistä syksyn kirjauutuuksista:

Salli Kari: Vedestä ja surusta

Nainen saapuu Islantiin viettääkseen kaksi kuukautta pikkuruisessa Laugarvatnin kylässä. Matka limittyy sairauskertomuksen kanssa, kun 27-vuotiaana sairastettu pahanlaatuinen rintasyöpä nousee menneisyydestä uudelleen koettavaksi.

Tiina Taipale: Nukketeatteri

Kuvitteelliseen tulevaisuuteen sijoittuva romaani ihmisen kaltaisista koneista, inhimillisistä tunteista ja yksilön ylittävistä ideoista.

Pirkka-Pekka Petelius: Ensilento ja Viimeinen mohikaani

Kirjassa lähestytään mennyttä aikaa syvälle mielen sopukoihin painuneiden yksityiskohtien kautta. Lopputulos tarjoaa valloittavia lapsuus- ja nuoruusmuistoja sodanjälkeisiltä vuosikymmeniltä.

Petri Tuomi-Nikula: Erilaista diplomatiaa

Pitkän uran toimittajana ja suurlähettiläänä tehneen Petri Tuomi-Nikulan kertomus Suomesta ja Euroopasta 1970-luvun puolivälistä Ukrainan sotaan ja tähän päivään asti.

Jouni K. Kemppainen: Usko Toivo rakkaus - Toivo Sukarin tarina

Kuinka kummassa lestadiolaisen suurperheen huonolahjaisesta pojasta tuli suurliikemies, joka on perustanut yhden Suomen suurimmista huonekaluketjuista ja rakentanut jättimäisiä ostoskeskuksia?

Pirkko Saisio: Suliko

Kylmänä uuden vuoden yönä raskasmielinen yksinvaltias vajoaa muistoihinsa. Romaani kurottaa myyttien maailmaan ja kysyy, millaisissa tilanteissa ihmisen valinnat johtavat päinvastaisiin tuloksiin kuin alkuperäinen eetos ja päämäärä.

Tutustu Siltalan ja Teoksen koko syksyn kirjatarjontaan katalogeista alla!

Lisätietoja antavat:

Silja Massa, tiedotuspäällikkö, Teos-kustantamo, +358 40 708 1323, silja.massa@teos.fi

Aino Sirkesalo, tiedotuspäällikkö, Kustannusosakeyhtiö Siltala, +358 50 337 4737, aino@siltalapublishing.fi

Pirkka Pekka Petelius: Ensilento
Jouni K. Kemppainen: Usko Toivo Rakkaus – Toivo Sukarin tarina
Pirkko Saisio: Suliko
Salli Kari: Vedestä ja surusta
Petri Tuomi-Nikula: Erilaista diplomatiaa
Tiina Taipale: Nukketeatteri
Tiina Taipale
Juho Sallinen
Petri Tuomi-Nikula
Juho Sallinen
Pirkko Saisiko
Pirjo Honkasalo
Salli Kari
Laura Malmivaara
Pirkka-Pekka Petelius
Sabrina Bqain
Jouni K. Kemppainen
Pekka Elomaa

Linkit

Vuonna 2003 perustettu Teos julkaisee laadukasta suomenkielistä kirjallisuutta romaaneista tietokirjoihin ja runoista lastenkirjoihin.

Kustannusosakeyhtiö Siltala on Aleksi ja Touko Siltalan vuonna 2008 perustama riippumaton kustantamo, joka julkaisee laadukasta kauno- ja tietokirjallisuutta.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Teos-kustantamo