Uriage - Ranskalainen ihonhoidon asiantuntija vihdoin Suomessa

Ranskalainen Uriage on arvostettu ihonhoidon asiantuntija, joka kehittää ihonhoitotuotteita tiiviissä yhteistyössä ihotautilääkäreiden kanssa. Tuotteiden ytimessä on luonnollisesti rauhoittava ja suojaava Uriage-lähdevesi, joka sisältää kosmetiikkamarkkinoiden korkeimman mineraalipitoisuuden 11 g/ litra ja runsaasti hivenaineita. Tuloksellisten hoitolinjojen teho perustuu korjaavaan kolmoissuojaan, joka yhdistää fyysisen, mikrobiomi- ja immunologisen suojan ihon toimintahäiriöiden ehkäisemiseksi. Kattava valikoima takaa, että jokainen löytää omalle iholleen yksilölliset ratkaisut niin kasvojen kuin vartalon hoitoon sekä iho-ongelmiin.

Uriage on arvostettu ranskalainen ihonhoitobrändi, jonka tarina juontaa juurensa yli 2000 vuoden taakse, jolloin roomalaiset löysivät Alppien korkeuksissa sijaitsevan ainutlaatuisen lähteen terveyshyödyt. Puhdas ja kosmetiikkamarkkinoiden mineraalipitoisin lähdevesi on ollut brändin perustana alusta alkaen, ja on kaikkien Uriage-tuotteiden ydin.

Vuonna 1992 Uriage aloitti yhteistyön ihotautilääkäreiden kanssa kehittääkseen innovatiivisia ihonhoitotuotteita, jotka perustuvat vankkaan tieteelliseen tutkimukseen ja dermatologiseen asiantuntemukseen. Ihotautilääkäreiden suosittelema ihonhoitosarja edistää koko perheen ihon hyvinvointia ja tarjoaa yksilöllisiä ratkaisuja erilaisiin iho-ongelmiin. Uriage-tuotteet ovat saatavilla ainoastaan apteekeista.

Huolellisesti kehitetyt tuotteet kaikille ihotyypeille

Uriage-tuotteet on suunniteltu erilaisille ihotyypeille ja vastaamaan kattavasti erilaisiin iho- ongelmiin. Tuotteiden ydin on Uriage Thermal Water -lähdevesi, jolla on useita tieteellisesti todistettuja ominaisuuksia. Ainutlaatuisen lähdeveden sisältämät mineraalit auttavat rauhoittamaan ihoa, vähentämään tulehduksia ja vahvistamaan ihon suojamuuria.

Lähdeveden mineraalipitoisuus (11 g/litra) vastaa elimistömme mineraalipitoisuutta, mikä tarkoittaa, että lähdevesi on isotonista ja tukee ihon solujen vesitasapainon säilymistä ja hyvinvointia.

Korjaava kolmoissuoja ehkäisee ihon toimintahäiriöitä

Tuotteiden teho perustuu ihon suojamuuria korjaavaan kolmoissuojaan, joka yhdistää fyysisen, mikrobiomi- ja immunologisen suojan ihon toimintahäiriöiden ehkäisemiseksi.

Fyysinen suoja vahvistaa ihon luonnollista suojamuuria, immunologinen suoja tukee ihon puolustusmekanismeja ulkoisia ärsykkeitä vastaan, ja mikrobiomin suoja edistää ihon mikrobiomin tasapainoa. Kolmoissuoja varmistaa, että Uriage-tuotteet eivät vain hoida ihoa, vaan myös suojaavat sitä ulkoisilta haittatekijöiltä ja tukevat ihon hyvinvointia pitkäkestoisesti.

Sitoutunut ja kattava brändi

Uriage on sitoutunut tarjoamaan tieteellisesti kehitettyjä ja luonnon inspiroimia tuotteita, jotka tarjoavat pitkäkestoisia tuloksia kaikenikäisille ja kaikille ihotyypeille. Brändin laaja tuotevalikoima kattaa sekä kasvojen että vartalonhoidon, ja takaa, että jokainen voi löytää omalle iholleen sopivat, tehokkaat ja turvalliset tuotteet.

Xémose: Kolmivaikutteinen suojausteho kuivalle ja erittäin kuivalle ihotyypille. Hoitolinjan tuotteet lievittävät kutinaa ja kuivuutta alle minuutissa sekä antavat pitkäkestoisen suojan kuivalle iholle tyypillisten oireiden uusiutumista vastaan.

CICA Daily: Ihon suojamuuria vahvistava ja tasapainottava hajusteeton hoitolinja hauraalle iholle. Ulkoisista ärsykkeistä herkistyneen ihon päivittäiseen hoitoon.

Eau Thermale: Kosteuttava hoitolinja päivittäiseen käyttöön kaikille ihotyypeille

Bariéderm-CICA: Hauraan ja ärtyneen ihon ongelmakohtia suojaava ja rauhoittava hoitolinja muodostaa välittömästi eristävän suojan iholle.

Age Lift: Aikuisen ihon tarpeisiin kehitetty hoitolinja kaikille ihotyypeille. Kiinteyttää, silottaa ja antaa elinvoimaa iholle.

Hyséac: Hellävarainen hoitolinja seka- ja rasvoittuvalle sekä epäpuhtaalle iholle. Ennaltaehkäisee epäpuhtauksien syntymistä ja puhdistaa ihoa.

Roséliane: Punoitukseen taipuvan ihon rauhoittava ja suojaava hoitolinja. Palauttaa miellyttävän ja rauhoittuneen tunteen iholle.

Toléderm CONTROL: Erittäin herkästi reagoivan ja sietokyvyltään alhaisen ihon hoitoon. Hoitolinja rauhoittaa erittäin herkästi reagoivan ihon tyypillisiä epämiellyttäviä tuntemuksia.

Body & Face Hygiene: Päivittäiskäyttöön hellävaraisia meikin- ja vartalonpuhdistustuotteita ja deodorantteja.

Uriage-tuotteet ovat saatavilla Yliopiston Apteekeista ja yksityisiltä apteekeilta elokuusta 2024 alkaen.

Hinnat

XÉMOSE-tuotteet 19,00–25,00 EUR
BARIÉDERM-tuotteet 10,00–23,00 EUR
CICA DAILY -tuotteet 27,00–29,00 EUR
HYSÉAC-tuotteet 14,00–32,00 EUR
TOLÉDERM CONTROL -tuotteet 22,00–23,00 EUR
ROSÉLIANE 18,00-24,00 EUR
AGE LIFT -tuotteet 40,00–49,00 EUR
EAU THERMALE -tuotteet 12,00–22,00

Uriage

Uriage on saanut alkunsa pienestä kylästä Ranskan Alpeilla. Historia ulottuu 2000 vuoden taakse, jolloin roomalaiset löysivät ainutlaatuisen Uriage-lähdeveden terveyshyödyt. Vuodesta 1992 lähtien Uriage on kehittänyt innovatiivisia ihonhoidontuotteita yhdessä ihotautilääkäreiden kanssa, jotka perustuvat tieteelliseen tutkimukseen ja dermatologiseen asiantuntemukseen.

Clarins Double Serum 9. sukupolvessa: voima muuttaa ihosi tulevaisuus23.8.2024 08:50:00 EEST | Tiedote

Uudistettu Double Serum vaikuttaa sekä ihon luonnolliseen ikääntymiseen että elintapojen ja ympäristön aiheuttamiin ikääntymisen merkkeihin. Clarinsin uraauurtavassa tutkimuksessa on nyt selvitetty elintapojen vaikutus ihon ikääntymiseen yli 60 kaksosen avulla. Clarins Research on antanut ikääntymisilmiölle nimen ”Epi-ageing” ja todistanut, kuinka elintavat voivat lisätä ikääntymisen merkkejä. Ensimmäistä kertaa kosmetiikassa käytettävä ainutlaatuinen provencelainen jättiruoko auttaa neutraloimaan epigeneettisten muutosten aiheuttamaa ihon ikääntymistä.

Oxygenolin uusi herkullinen konsepti taklaa kiillevaurioita20.8.2024 08:51:09 EEST | Tiedote

Fiksu suomalainen Oxygenol lanseeraa innostavan suunhoitokonseptin yli 7-vuotiaille ehkäisemään ja korjaamaan lasten- ja nuorten yleistynyttä kiillevaurio- ja reikiintymisongelmaa. Uudenlainen suunhoitokonsepti on kehitetty yhteistyössä Suomen suuhygienistiliiton kanssa. Yhteistyön tavoitteena on taklata yleistynyttä kiillevaurioiden ja karieksen esiintyvyyttä lapsilla ja nuorilla sekä lisätä kiinnostusta suunhoitoa kohtaan ja siten parantaa suun hyvinvointia.

Uusi SENSAI TOTAL LIP TREATMENT STICK: Muodokkaiden huulien juhlaa6.8.2024 09:12:00 EEST | Tiedote

TOTAL LIP TREATMENT STICK tuo SENSAI-huulituotteiden kategoriaan ikonisen huulituotteen kiinteässä puikkokoostumuksessa. Luonnollisesti täyteläistävä vaikutus tuo esiin huulien pehmeyden, sileyden ja täyteläisen muodon, samalla kyllästäen huulet ylellisen runsaaseen kosteuspitoisuuteen. Sellaisenaan käytettynä huulille kietoutuu kaunis hohde, huulipunan alla käytettynä huulipuikko tehostaa sävyä.

SENSAI ABSOLUTE SILK MICRO ESSENCE-IN-LOTION6.8.2024 09:10:00 EEST | Tiedote

SENSAI täydentää pidettyjen hoitovesien valikoimaa uudella ABSOLUTE SILK MICRO ESSENCE-IN-LOTION-hoitovedellä. Taidokas yhdistelmä vesimäistä raikkautta ja öljyjen runsautta tarjoaa kuluttajalle elämyksellisen anti-ageing-ihonhoidon kokemuksen, joka ulottuu ihon pintaa syvemmälle. Noin 7,9 biljoonaa mikronisoitua öljypartikkelia per pisara sisältävä hoitovesi asettuu iholle asteittain Micro Lipo Oil Carrier -koostumuksen ansiosta.