Berner Oy

Clarins Double Serum 9. sukupolvessa: voima muuttaa ihosi tulevaisuus

Uudistettu Double Serum vaikuttaa sekä ihon luonnolliseen ikääntymiseen että elintapojen ja ympäristön aiheuttamiin ikääntymisen merkkeihin. Clarinsin uraauurtavassa tutkimuksessa on nyt selvitetty elintapojen vaikutus ihon ikääntymiseen yli 60 kaksosen avulla. Clarins Research on antanut ikääntymisilmiölle nimen ”Epi-ageing” ja todistanut, kuinka elintavat voivat lisätä ikääntymisen merkkejä. Ensimmäistä kertaa kosmetiikassa käytettävä ainutlaatuinen provencelainen jättiruoko auttaa neutraloimaan epigeneettisten muutosten aiheuttamaa ihon ikääntymistä.

Double Serum ylittää ikääntymistä hidastavan innovaation rajat ja uudistuu uuden sukupolven tehostetulla voimalla.* Clarins tutki epigenetiikan menetelmiä neljän vuoden ajan ja selvitti sen mekanismit kauneudenalalla.

*Verrattuna Double Serum -tehoseerumin 8. sukupolveen

Epigenetiikan mahdollisuudet

Lääketieteessä tunnettu epigenetiikka määritellään geenien ilmentymisen muutosten tutkimukseksi, joka on yhteydessä elintapoihin. Jopa 85 prosenttia geeneistä muokkautuu elintapojen- ja tottumusten mukaan, vain loput 15 prosenttia geneettisistä muutoksista on ajan tuomaa.

Clarinsin uraauurtava kliininen tutkimus

Clarins suoritti uraauurtavan tutkimuksen noin kuudellakymmenellä geeniperimältään samankaltaisella naispuolisella kaksosella. Tutkimuksen avulla havainnollistettiin epigeneettisiä vaikutuksia ihon ikääntymisessä- ja merkeissä.

Tutkimuksessa keskeistä oli selkeä ja yksinkertainen havainto: huolimatta samankaltaisesta geeniperimästä, kaksoset ikääntyivät eri tavoin. Clarins-tutkijat tuottivat täyden kartoituksen epigeneettisistä muutoksista vertailemalla ihon ikääntymisen merkkejä kaksosten välillä:

+34 % otsaryppyjä
+43 % hymyjuonteita nasobiaali
+27 %harakan varpaita
+46 % juonteita otsassa
+30 %yläluomen roikkumisessa
+26 % laajentuneemmat ihohuokoset
-13 % vähemmän heleyttä
-18 % vähemmän epätasainen ihonväri

*Typologinen tutkimus on toteutettu vähintään 24 parilla kaksosia. Tulokset vastaavat keskimääräistä tulosta ja vertaavat kliinisten tulosten intensiivisyyttä kaksosilla.

Clarinsin epi-ageing-löydökset

Clarinsin tutkimustulokset osoittivat epigeneettisten muutosten olevan yhteydessä tasapainottomaan elämäntyyliin, joka voi merkittävästi kiihdyttää ihon ikääntymistä. Clarins nimesi kiihtyneen ikääntymisen ilmiön termillä ”epi-ageing”. Clarins-tutkijat perehtyivät myös epi-ageing-ilmiön biologisiin syihin tutkimalla niitä solutasolla.

1. Tasapainoton* elämäntyyli aiheuttaa 44 prosentin kasvun metyyliryhmissä, jotka ovat geenien toimintaa hidastavia tekijöitä.

1. Kyseiset tekijät estävät neljän oleellisen geenin aktiivisuuden fibroplastisoluissa, joilla on merkittävä rooli ihon nuorekkuustekijöissä.

*Ilmansaasteet, UV-säteilylle altistuminen, tupakointi, epätasapainoinen ruokavalio

Uraauurtavan Epi-Ageing Defence -teknologian keskiössä jättiruokouute

Seerumia tähdittävä raaka-aine on valittu yhteensä 800:n Ranskasta peräisin olevan kasviuutteen joukosta.

Elämäntyylin ikäännyttävää vaikutusta ehkäisevän teknologian sydämessä on provencelainen jättiruokouute, joka valjastaa iholle kestävyyden voiman. Kyseessä on Clarinsin kehittämä, ensimmäistä kertaa kosmetiikassa käytettävä luomu-uute, joka valmistetaan alusta loppuun Ranskassa. Jättiruokouute auttaa edistämään ihon vastustuskykyä ulkoisia ärsykkeitä vastaan ja ehkäisemään näkyviä ihon ikääntymisen merkkejä.

Clarinsin tutkimusten mukaan jättiruokouute voi neutraloida jopa 100 prosenttia epigeneettisistä ikääntymisen muutoksista.*

*In vitro -testi keinofibroplastiviljelmälle, joka on altistettu UV-säteilylle ja saasteille.

Kliinisen testin merkittävät tulokset Double Serum –tehoseerumilla

Kliinisessä tutkimuksessa vertailtiin 40 kaksosen ikääntymisen merkkejä ennen Double Serumin käyttöä. Double Serum oli käytössä 28 päivän ajan toisella kaksosista, jolla epigeneettisen ikääntymisen merkit olivat selkeämpiä. Käytön jälkeen asiantuntija arvioi samoja ikääntymisen merkkejä uudelleen, ja vertasi niitä alkuperäisenä vertailukohtana toimineen kaksosen tilanteeseen.

-Double Serum vähensi epi-ageing-vaikutusta ryppyjen näkyvyydessä 20 % *
-Double Serum vähensi epi-ageing-vaikutusta heleyttämällä ihoa 46 % **
-Double Serum vähensi epi-ageing-vaikutusta ihon sävyn epätasaisuudessa 46 % ***

*Kliininen testi, 38 naispuolista kaksosta, 4 viikon ajan
**Kliininen testi, 22 naispuolista kaksosta, 4 viikon ajan
***Kliininen testi, 18 naispuolista kaksosta, 4 viikon ajan

Tehostettua voimaa ihon viidelle olennaiselle toiminnolle

Clarins Double Serum on yksi kosmetiikkamarkkinoiden ikonisimpia tuotteita, jonka aiemmat kahdeksan sukupolvea ovat menestyksekkäästi taklanneet ihon ikääntymisen merkkejä.

Ensimmäistä kertaa Double Serum yhdistää ikoniset 22 kasviuutetta viiteen puhtaaseen aktiiviseen molekyyliin, jotka tehostavat ihon viittä olennaista toimintoa entisestään. Olennaiset toiminnot ihon nuorekkuuden ja kauniin ulkomuodon säilymiseksi ovat: uudistuminen, hapen saanti, ravitsevuus, kosteutus ja suoja.

Epi-ageing Defense-teknologian tähdittämä Double Serum elvyttää ihoa kokonaisvaltaisesti ylläpitämällä ja säilyttämällä sen nuorekkuuden. Kuukauden käytön jälkeen 353 naisesta koostuvan testiryhmän jäsenistä 94 prosenttia koki ihonsa näyttävän nuorekkaammalta kuin ennen Double Serumin käyttöä.

Kaksinkertainen teho jokaisessa pisarassa

Uusi Double Serum yhdistää onnistuneesti parhaat ikääntymistä hidastavat avainraaka-aineet ja niiden optimaalisen pitoisuuden. Koostumuksen saumaton yhteensopivuus ihon kanssa jäljittelee ihon luontaista kosteus- ja rasvasuhdetta optimaalisen imeytymisen takaamiseksi. Koostumuksesta kaksikolmasosaa on vesifaasista ja loput yksikolmasosaa öljyfaasista.

90 prosenttia* testiryhmän naisista koki uuden Double Serumin olevan tehokkaampi ja vaikuttavan nopeammin kuin aikaisempi versio. Monietninen testiryhmä koki yhden pisaran seerumia tekevän ihosta sileämmän, säteilevämmän ja nuorekkaamman näköisen. **

*Kuluttajatesti, Double Serum Gen 8 -käyttäjät, 165 naista, 28 päivää
**353 naista, monietninen paneeli, 28 päivän ajan

95 prosenttisesti luonnonmukaista alkuperää

Ainutlaatuinen kaksiosainen koostumus sisältää 95 prosenttisesti luonnollista alkuperää olevia raaka-aineita, joista 19 kasviuutetta on luomua. Mukana on 22 tehokasta kasviuutetta, mukaan lukien ikoninen kurkumauute.

Jäljelle jäävät viisi prosenttia sisältävät aktiivisia molekyylejä ja raaka-aineita, jotka on sisällytetty koostumukseen takamaan sen aistillisuus ja vakaus.

Tunnusomainen ja unohtumaton Double Serum -tuoksu on säilytetty ennallaan ja se sisältää samat pidetyt aistilliset tuoksunuotit. Alun perin hedelmällisen kukkaistuoksun on kehittänyt japanilainen parfymööri.

Sudenkorento-ohjelma

Jättiruoko kerätään käsin ranskalaisen ”Sudenkorento-ohjelman” toimintaperiaatteita noudattaen. Ohjelman tarkoituksena on palauttaa ja säilyttää sudenkorentojen elinympäristöjä Ranskassa sekä vahvistaa biodiversiteettiä kosteikkoalueilla.

Clarins T.R.U.S.T

Uusi Double Serum on integroitu Clarinsin T.R.U.S.T-jäljitettävyysalustaan. Alusta tarjoaa kuluttajalle mahdollisuuden tutustua tuotteessa käytettyjen kasvien tuotantovaiheisiin ja alkuperään pellolta lopputuotteeseen.

Pakkaus

Modernisoitu pakkaus mukailee kunnioittavasti aiemmasta tutun pakkauksen muotokieltä. Seerumi toimii tuttuun tapaan kaksoispumppumekanismilla, joka huolehtii faasikoostumuksien säilymisestä vakaana ilman emulgaattoreja.

Pakkauksen toiminnallisuutta on uudistettu korvaamalla korkki kätevällä lukitusmekanismilla.  Suosituin kauppakoko 50 ml sisältää 94 prosenttisesti kierrätettäviä materiaaleja ja vähintään 24 prosenttia kierrätettyjä ISCC-materiaaleja.**

** Mekaaninen kierrätys tai ISCC-sertifioinnin mukainen

30 ml, 99,00 EUR
50 ml, 137,00 EUR
75 ml, 164,00 EUR

Saatavilla

Clarins Double Serum on saatavilla Sokos- ja Stockmann-tavarataloista, Emotion-myymälöistä, sokos.fi- ja stockmann.com-verkkokaupoista ja yksityisiltä jälleenmyyjiltä elokuun 2024 lopussa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Berner Oy

Uriage - Ranskalainen ihonhoidon asiantuntija vihdoin Suomessa21.8.2024 08:40:00 EEST | Tiedote

Ranskalainen Uriage on arvostettu ihonhoidon asiantuntija, joka kehittää ihonhoitotuotteita tiiviissä yhteistyössä ihotautilääkäreiden kanssa. Tuotteiden ytimessä on luonnollisesti rauhoittava ja suojaava Uriage-lähdevesi, joka sisältää kosmetiikkamarkkinoiden korkeimman mineraalipitoisuuden 11 g/ litra ja runsaasti hivenaineita. Tuloksellisten hoitolinjojen teho perustuu korjaavaan kolmoissuojaan, joka yhdistää fyysisen, mikrobiomi- ja immunologisen suojan ihon toimintahäiriöiden ehkäisemiseksi. Kattava valikoima takaa, että jokainen löytää omalle iholleen yksilölliset ratkaisut niin kasvojen kuin vartalon hoitoon sekä iho-ongelmiin.

Oxygenolin uusi herkullinen konsepti taklaa kiillevaurioita20.8.2024 08:51:09 EEST | Tiedote

Fiksu suomalainen Oxygenol lanseeraa innostavan suunhoitokonseptin yli 7-vuotiaille ehkäisemään ja korjaamaan lasten- ja nuorten yleistynyttä kiillevaurio- ja reikiintymisongelmaa. Uudenlainen suunhoitokonsepti on kehitetty yhteistyössä Suomen suuhygienistiliiton kanssa. Yhteistyön tavoitteena on taklata yleistynyttä kiillevaurioiden ja karieksen esiintyvyyttä lapsilla ja nuorilla sekä lisätä kiinnostusta suunhoitoa kohtaan ja siten parantaa suun hyvinvointia.

Uusi SENSAI TOTAL LIP TREATMENT STICK: Muodokkaiden huulien juhlaa6.8.2024 09:12:00 EEST | Tiedote

TOTAL LIP TREATMENT STICK tuo SENSAI-huulituotteiden kategoriaan ikonisen huulituotteen kiinteässä puikkokoostumuksessa. Luonnollisesti täyteläistävä vaikutus tuo esiin huulien pehmeyden, sileyden ja täyteläisen muodon, samalla kyllästäen huulet ylellisen runsaaseen kosteuspitoisuuteen. Sellaisenaan käytettynä huulille kietoutuu kaunis hohde, huulipunan alla käytettynä huulipuikko tehostaa sävyä.

SENSAI ABSOLUTE SILK MICRO ESSENCE-IN-LOTION6.8.2024 09:10:00 EEST | Tiedote

SENSAI täydentää pidettyjen hoitovesien valikoimaa uudella ABSOLUTE SILK MICRO ESSENCE-IN-LOTION-hoitovedellä. Taidokas yhdistelmä vesimäistä raikkautta ja öljyjen runsautta tarjoaa kuluttajalle elämyksellisen anti-ageing-ihonhoidon kokemuksen, joka ulottuu ihon pintaa syvemmälle. Noin 7,9 biljoonaa mikronisoitua öljypartikkelia per pisara sisältävä hoitovesi asettuu iholle asteittain Micro Lipo Oil Carrier -koostumuksen ansiosta.