Apollomatkat panostaa Gran Canariaan

Gran Canaria on talven suosikkisaari. Vastatakseen suureen kysyntään Apollomatkat kaksinkertaistaa kapasiteettinsa talvelle – ja avaa saarelle upouuden sporttihotellin!

Gran Canaria pitää pintansa suomalaisten suosikkikohteiden kärkisijoilla

Harva talven lomakohde kiinnostaa suomalaisia yhtä paljon kuin Gran Canaria. Monipuolisista aktiviteeteista, kauniista rannoista ja värikkäistä kylistä tunnettu suosikkisaari on pysynyt lempilomakohteiden kärjessä jo vuosien ajan, eikä kiinnostus tunnu laantuvan – tulevana talvena Gran Canaria on suositumpi kuin koskaan.

- Gran Canaria on kuin maanosa pienoiskoossa, ja tarjolla on jokaiselle jotakin. Saaren menestyksen resepti lieneekin se, että se on onnistunut uudistumaan menettämättä paikallista tunnelmaa. Täällä viihtyvät kaikki vauvasta vaariin ja rantalomalaisista treenimatkalaisiin - juuri se tekee Gran Canariasta ainutlaatuisen", sanoo Apollomatkojen PR-vastaava Satu Kontulainen.

Vastatakseen Gran Canarian suosioon, Apollomatkat kaksinkertaistaa kapasiteettinsa ja lentää tulevalla talvikaudella kahdesti viikossa suorin lennoin Helsingistä Las Palmasiin Braathens International Airwaysin siivin. Braathens International Airways on ruotsalainen vuonna 2016 perustettu lentoyhtiö, joka on jo pitkään palvellut Apollon skandinaavisia asiakkaita.

"Braathens International Airways on pitkään ollut yksi vakiokumppaneistamme Ruotsissa, ja olemme iloisia voidessamme tarjota samaa laadukasta palvelua myös suomalaisille asiakkaillemme", Kontulainen sanoo.

Uusi Apollo Sports hotelli

Lisäkapasiteetin lisäksi Apollomatkat laajentaa myös Gran Canarian hotellivalikoimaa, ja tänä talvena Gran Canaria saa oman Apollo Sports -hotellin: Monte Felizin. Hotelli sijaitsee kukkulalla suositussa Bahia Felizissä saaren eteläosassa. Hiljattain rakennetut treenialueet ja modernit varusteet odottavat treenaajia – hotelli on täydellinen valinta olipa tavoitteena treenata tavoitteellisesti tai liikkua omaksi iloksi.

- Monte Feliz on jatkoa Apollo Sports hotellien perheelle, joissa samanhenkiset ihmiset voivat tavata, kokeilla uusia lajeja, haastaa itsensä ja totta kai myös nauttia lomasta. Olemme kiinnittäneet huomiota yksityiskohtiin, jotta voimme tarjota asiakkaillemme ensiluokkaisen treenikokemuksen", Kontulainen sanoo.

Hotellin asiakkaiden käytössä on hiljattain rakennettu ja hyvin varusteltu kuntosali sekä ulkona sijaitseva WOD-box cross fitiä ja toiminnallista treeniä varten.  Lisäksi tarjolla on ryhmäliikuntaa sekä padel- ja tenniskentät ja mahdollisuus lajikohtaisiin kursseihin ja ryhmäpeleihin. Hotellin pyöräkeskuksesta on vuokrattavissa pyöriä niin triathlon treeniin kuin rauhallisempaa retkeilyyn heille, jotka haluat tutustua saaren majesteettiseen ympäristöön pyöräillen.

Hotellissa on tarjolla Apollon suosittu "sports inclusive" -konsepti - joka tarkoittaa sitä, että laaja urheiluaktiviteetti valikoimaa ja tiloja voi hyödyntää ilman lisäkustannuksia.

Apollo Sports hotelli Monte Feliz