Galatea Beverages Oy

UKRAINALAINEN OBOLON TONIC LONG DRINK SAAPUI ALKOON

Ukrainalaisen Obolonin panimon oluet ovat suomaisille tuttuja. Keväällä 2024 Obolon-olut rikkoi Suomessa yli kahden miljoonan myydyn tölkin rajan, ja  Obolon Strong on Alkon myydyin ulkomainen olut. Suomi on yksi ukrainalaispanimon merkittävimmistä vientimaista. Nyt panimolta saapuu uutuutena Obolon Tonic Long Drink.

Obolon Tonic Long Drink Kuva: Jaakko Sorvaniemi

Kiovassa sijaitseva Obolonin panimo on Ukrainan suurin panimo. Venäjän hyökkäys on hankaloittanut toimintaa, mutta siitä huolimatta olutta Ukrainasta on virrannut Suomeen tasaisen kiihtyvää tahtia. Nyt oluiden lisäksi Alkosta löytyy myös jotain muuta, Obolon Tonic Long Drink

Obolon Tonic Long Drink (8,1%) on raikas ja virkistävä juoma, joka yhdistää katajanmarjan ja sitruksen vivahteet. Viljaviinapohjainen long drink -juoma tarjoaa mukavan tasapainon makeuden ja kirpeyden välillä, tehden siitä erinomaisen juoman  rentouttaviin hetkiin.

”Tuotteiden tuominen Ukrainasta ei ole koskaan helppoa, mutta se on aina palkitsevaa. Obolonin oluet ovat jo löytäneet tiensä pysyvästi suomalaisten sydämiin  ja uskomme, että myös tämä Long Drink maistuu suomalaisille oikein mainiosti”,  kertoo Obolonia maahantuovan Galatea Beverages Oy:n kaupallinen johtaja Henry Johansson.

“Yhteistyömme Galatea Beveragesin  on  sujunut erinomaisesti, vaikka ymmärrettävästi joskus on haasteellisia tilanteita. Niistä kaikista on kuitenkin aina selvitty. Olemme iloisia ja vähän ylpeitäkin, että saimme Obolon Tonic Long Drinkin suomalaisten nautiskeltavaksi”, kertoo Obolon-panimon vientipäällikkö Kyrylo Dobrokhlop.

Obolon Tonic Long Drink on saatavilla Alkoista kautta maan

Kuva: Jaakko Sorvaniemi