Historian kolmanneksi suurin Keno-voitto 1,9 miljoonaa euroa Kotkaan – ”Eletään vähän parempaa arkea”

Kotkalainen nettipelaaja kuittasi historiallisen voittopotin Kenon myöhäisillan arvonnasta maanantaina 26.8. Voittosumma 1,9 miljoonaa euroa muodostui useammasta pelistä, joita voittaja oli pelannut samaan arvontaan eri panoksilla. Voitto on kolmanneksi suurin, joka Kenosta on koskaan voitettu.

Onnekas voittaja kertoo pelanneensa Kenoa jo pidempään, välillä enemmän välillä vähemmän. Maanantaina 26.8. onni osui kohdalle ja myöhäisillan arvonnasta kertyi muhkea voittosumma.

– Voittopotti oli toki mukava yllätys, mutta arki ei tästä mullistu. Menen aamulla töihin kuten ennenkin, matalaa profiilia pitävä voittaja kuvailee tuntojaan.

Voitto on Kenon historian kolmanneksi suurin. Kenosta on aiemmin voitettu 2 miljoonaa euroa vuosina 2008 ja 2011. Tieto voiton historiallisuudesta tuli voittajalle yllätyksenä.

– Jaa, ihanko totta? No olisi sitten pitänyt pelata vielä kunkkunumeroa, niin olisi tullut ykkössija, onnekas pelaaja vitsailee.

Voittaja on kertonut onnestaan muutamille läheisilleen ja asia aiotaankin pitää pienen piirin tietona. Voittorahojen käyttöä voittaja ei ole vielä ehtinyt kovin tarkkaan miettiä.

– Asuntoa ja autoa voisi ehkä vaihtaa. Matkustelukin voisi olla mukavaa, jos pitäisi vähän lomaa. Kyllähän tämä voitto tietenkin tuo erilaisia mahdollisuuksia elää niin sanotusti vähän parempaa arkea, mutta kyllä ne elämässä oikeasti tärkeät asiat ovat muualla kuin materiassa tai rahassa, voittaja pohtii.

Keno on kolme kertaa päivässä arvottava numeroveikkauspeli, joka on ollut suomalaisten pelattavissa vuodesta 2002 lähtien. Suurin Kenosta voitettu summa on 2 miljoonaa euroa, joka on voitettu kaksi kertaa. 2 miljoonan euron voitto osui Helsinkiin vuonna 2008 ja Turkuun vuonna 2011.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Linkit

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma