Kempower toimittanut pikalatausratkaisuja GLIDA:n operoimalle sähköautojen latausasemalle Hyderabadiin Intiaan

INTIA - Kempower on toimittanut latausratkaisujaan julkiselle latausasemalle Intian Hyderabadiin. Latausasemaa operoi GLIDA, entinen Fortum Charge & Drive India. Kempower toimi aseman yhtenä latausratkaisutoimittajana.

Kempower on tehnyt yhteistyötä latauspisteoperaattori GLIDAn kanssa uudella 3 700 neliömetrin kokoisen latausasemalla Shamshabadissa lähellä Hyderabadin lentokenttää. Shamshabadin latausasema on yksi alueen suurimmista latausasemista ja se voi palvella samanaikaisesti 102 sähköautoa. Latausasema on kolmas Kempowerin latausjärjestelmällä varustettu julkinen latausasema Intiassa. Ensimmäinen asennus tehtiin Karnalissa Chandigarh-Delhi-moottoritiellä ja toinen DLF Cyberparkissa Gurugramissa.

"On hienoa toimittaa latausratkaisujamme julkiseen käyttöön Intiassa yhteistyössä GLIDAn kanssa. Odotamme innolla yhteistyötä Intian latausverkon kehittämiseksi ja sitä, että voimme tarjota paremman latauskokemuksen intialaisille sähköautoilijoille", kommentoi Max Davis, Kempowerin APAC-alueen myyntijohtaja.

Shamshabadin latausasemalla on Kempower Satellite -latausjärjestelmä, joka koostuu yhdestä Kempower Power Unit -tehoyksiköstä ja kuudesta Kempower Satellite -lataussatelliitista. Modulaarinen ja skaalautuva latausjärjestelmä jakaa tehon dynaamisesti jokaiselle latauspisteelle. Yhdistettynä Kempower ChargEye -pilvipohjaiseen latauksenhallintajärjestelmään, satelliittijärjestelmä mahdollistaa optimaalisen tehonjaon ja maksimoi samanaikaisesti ladattavien ajoneuvojen määrän.

"Uuden Kempowerin latausjärjestelmän asennus on vasta alkua liikkumisen murrokselle Intiassa, ja tulemme tulevaisuudessa ottamaan käyttöön lisää pikalatauspaikkoja. Tämä viimeisin latausteknologia tulee parantamaan sähköautoilijoiden latauskokemusta, samalla kannustaen sähköautojen käyttöönottoon. Investoimalla tulevaisuuteen jo tänään asetamme uuden standardin julkiselle sähköautojen latausinfralle. Samalla nostamme Intian sähköisen liikkuvuuden samalle tasolle maailmanlaajuisen teknologian kanssa", sanoo Awadhesh K. Jha, GLIDAn toimitusjohtaja.

Kempower media

+358 400 343 851

Suunnittelemme ja valmistamme luotettavia ja käyttäjäystävällisiä DC-pikalatausratkaisuja sähköajoneuvoille. Visiomme on luoda maailman halutuimpia latausratkaisuja kaikille, kaikkialla. Tuotekehityksemme ja tuotantomme sijaitsevat Suomessa ja Yhdysvalloissa, ja suurin osa materiaaleista ja komponenteista hankitaan paikallisesti.  Keskitymme kaikkiin sähköisen liikkumisen alueisiin sähköautoista rekkoihin ja busseihin, sekä työkoneisiin ja merenkulkuun. Kempowerin modulaarinen ja skaalautuva latausjärjestelmä ja maailmanluokan ohjelmisto on suunniteltu sähköautoilijoiden toimesta sähköautoilijoita varten. Näin mahdollistamme parhaan käyttökokemuksen asiakkaillemme kaikkialla maailmassa. Kempowerin osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssa. www.kempower.com

Kempowerille on myönnetty CTEP-sertifiointi Kaliforniassa – tarjoaa kuluttajille luokkansa parasta tarkkuutta ja luotettavuutta15.8.2024 10:00:00 EEST | Tiedote

Kempowerin sähköajoneuvojen pikalatausratkaisut ovat saaneet California Type Evaluation Program (CTEP) -sertifioinnin. Sertifiointi vahvistaa Kempowerin latausratkaisujen asemaa Pohjois-Amerikassa. Kempowerin lataustuotteiden sertifiointi CTEP:n korkeimpien standardien mukaisesti tarkoittaa, että Kempower voi nopeasti valmistaa ja toimittaa tilauksia Kaliforniaan.

Kempower achieves CTEP certification in California, delivering best in class accuracy and reliability favoring consumers15.8.2024 10:00:00 EEST | Press release

Kempower is proud to announce that its Electric Vehicle Supply Equipment (EVSE) have achieved California Type Evaluation Program (CTEP) certification, marking a seal of integrity to its North American product line. Certifying Kempower’s base models to CTEP’s highest standards means Kempower can quickly produce and deliver orders for California, U.S.