Ota loikka Fingridin työturvallisuuskampanjaan!

Fingridin vuoden 2024 työturvallisuuskampanja ”Kolmiloikka kohti nollaa” alkaa 1.9. Kolme kuukautta kestävässä kampanjassa otetaan kolme askelta työtapaturmien nollaamiseksi. Koko kampanjan ajaksi käynnistyy kilpailu, jossa kannustetaan työmaita tekemään turvavartteja, työn riskien arviointeja ja turvallisuushavaintoja Quenticissa.

Kolmiloikka kohti nollaa on Fingridin työmailla työskenteleville suunnattu kampanja, jonka tavoitteena on vahvistaa tietoisuutta työturvallisuudesta, jotta saavuttaisimme tavoitteemme nollasta tapaturmasta.

Kampanja keskittyy joka kuukausi eri alateemaan, jotka kaikki tukevat kolmiloikan periaatteita:

• Syyskuu: Suunnittele, arvioi ja mieti ennen kuin toimit
  • Lokakuu: Vaaratekijöiden tunnistaminen ja hallinta
  • Marraskuu: Sähköturvallisuus

Kampanjan pääkilpailussa kannustetaan työmaita tekemään havaintoja Quentic-sovelluksessa koko kampanjan ajan. Palkitsemme kolme kampanjan aikana eniten Quenticissa työn riskien arviointeja, turvavartteja ja turvallisuushavaintoja tehnyttä (suhteessa työtunteihin) työmaata. Pääkilpailun lisäksi jokaisena kuukautena kampanjasivuilla julkaistaan kuukausitehtävä, jonka tekijöitä myös palkitaan.

Pääset seuraamaan pääkilpailun tilannetta POFissa, jonne julkaistaan tilasto viidestä parhaasta työmaasta. Millä palkitsemme?

Yhdessä teemme työstämme turvallisempaa!

Kampanjasivu: www.fingrid.fi/tyoturvallisuuskampanja2024

Karri Koskinen, erikoisasiantuntija, turvallisuus, Fingrid Oyj, puh. 030 395 5205
Markku Pöysti, erikoisasiantuntija, työturvallisuus, Fingrid Oyj, puh. 030 395 5109.

Fingridin vastine palautteisiin merituulivoiman alustavista verkkoliityntämahdollisuuksista22.8.2024 10:54:45 EEST | Tiedote

Julkaisemme yhteenvedon palautteista, joita saimme konsultaatioomme merituulivoiman alustavista verkkoliityntämahdollisuuksista sekä vastineemme palautteisiin. Sidosryhmäpalautteissa korostui liityntämahdollisuuksien määrä ja sijainti. Palautteen ja lisäselvitysten perusteella päivitetty raportti julkaistaan loppusyksyllä 2024, ja siinä nimetään alustavat liityntämahdollisuudet sähköasematasolla.