Rax avaa uuden ravintolan Rukalle!

Rax Pizzabuffet palvelee monipuolisella valikoimalla. Ruuat voi noutaa ravintolasta tai tilata ennakkoon Raxin oman sovelluksen kautta tai kotiinkuljetuksella Woltista.

Uusi RAX Pizzabuffet avautuu Rukalle vuoden 2024 loppupuolella palvelemaan talvisesongin asiakkaita. Rukan Vuosseliin avautuva ravintola tarjoaa täydellisen taukopaikan kaikille Rukan kävijöille: paikan päälle on helppo saapua niin suoraan rinteestä, hiihtämällä kuin autollakin.

Ravintolassa on 60 asiakaspaikkaa sekä lisäksi tilava terassi, johon mahtuu 50 asiakasta. Ravintola tulee työllistämään reilut 10 henkilöä, ja palvelee avauduttuaan talvisesongin loppuun saakka.

”Olemme innoissamme, että pääsemme avaamaan uuden Rax Pizzabuffetin juuri Rukalle! Elämyksellinen alue tarjoaa runsaasti erilaisia talviaktiviteetteja moneen makuun ja vastaavasti mekin haluamme tarjota taukopaikan, joka palvelee mahdollisimman monipuolisesti. Kattavasta buffetvalikoimastamme jokainen asiakas saa koostettua juuri omaan makuunsa sopivat annokset mutkattomasti”, kertoo liiketoimintajohtaja Sarita Lehtinen.

Ravintolasta löytyy Raxille tuttuun tapaan monipuolinen buffetvalikoima herkullisia pizzoja, raikkaita salaatteja, lämpimän pöydän vaihtoehtoja sekä kylmiä ja kuumia juomia. Kaiken kruunaa tietysti pehmytjäätelö. Halutessaan uunituoreet suosikkiherkut voi napata kätevästi mukaan take awayna.

”Buffetissa on erityisen kätevää pistäytyä vaikkapa laskettelun lomassa, mutta haluamme ehdottomasti tarjota noutomahdollisuuden, jotta uunituoreen pizzan voi nauttia myös mökillä. KotiBox-noutovalikoimamme tuotteet valmistetaan aina erikseen asiakkaan tilauksesta ja vaihtoehtoja löytyy kestosuosikistamme pepperonipizzasta vegaanisiin herkkuihin”, Lehtinen avaa.

Uusi ravintola sijaitsee osoitteessa Jussinkuja 2, Rukatunturi (Vuosseli).

Sarita Lehtinen, ketjujohtaja Rax Pizzabuffet, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

RAX PIZZABUFFET Rax Pizzabuffetin monipuolisessa buffet-pöydässä on herkuteltavaa moneen makuun. Raxissa jokainen kokoaa omanlaisensa annoksen raikkaasta salaatista, herkullisista pizzoista, maukkaista wingseistä sekä suussa sulavasta pehmytjäätelöstä. Raxissa asiointi on mutkatonta ja herkutella voi heti maksettuaan, sillä tuoretta ruokaa on aina valmiina tarjolla. Raxista voit ostaa tuotteita myös mukaasi. Vuonna 1994 perustettuun Rax Pizzabuffet -ketjuun kuuluu 27 ravintolaa ympäri Suomen. RESTEL OY Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, O'Learys- ja Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.

Taco Bell ja Weekend Festival tukevat yhdessä nuoria artisteja13.5.2024 10:30:00 EEST | Tiedote

Taco Bell ja elokuussa Espoon Vermon tapahtumapuistossa järjestettävä Weekend Festival julkaisevat laajan yhteistyökumppanuuden. Yhteistyön ydinajatuksena ja tavoitteena on tukea suomalaista musiikkikulttuuria ja tarjota nuorille nouseville artisteille mahdollisuuksia ja alustan läpimurtoon omalla musiikkiuralla. Weekend Festival ja Taco Bell järjestävät DJ-kilpailun, jonka voittaja pääsee esiintymään festivaaliin CNNCT x Taco Bell -lavalle.