Lidl Suomi

Lidlin paistopiste uudistui: iloinen, pastellinsävyinen jaottelu ei taatusti jää huomaamatta

Jaa

Lidl päivittää rakastetun paistopisteensä tuotevalikoimaa ja esillepanoa. Uudistuksilla helpotetaan mieluisten tuotteiden löytämistä ja tuodaan niitä houkuttelevammin esiin. Lidl on Suomen markkinajohtaja paistopistekategoriassa, mikä näkyy jatkuvana panostuksena valikoimaan ja myös asiointikokemukseen.

Paistopisteen pastellinsävyinen jaottelu
Paistopisteen uusi, pastellinsävyinen jaottelu

Kaikkien Lidl-myymälöiden paistopisteet on vastikään uudistettu.  Syyskuun alusta asiakasta ovat tervehtineet pastellinsävyiset vitriinit, jotka on jaettu kolmeen eri kategoriaan. Snägäri tarjoilee street food -tyylisiä pikkusuolaisia kuten pizzaa ja hodareita, pyöreät ja makeat -hyllystä taas löytyvät donitsit ja munkit makean ystäville. Vierailevat tähdet -osio taas notkuu kausittain vaihtuvia erä- ja sesonkituotteita.

– Suomessa monet paistopisteet nojaavat vahvasti perinteiseen leipomotunnelmaan. Halusimme erottautua joukosta ja antaa asiakkaille uudenlaisen asiointikokemuksen. Uskomme, että Lidlille ominaiset leikkisät värit vangitsevat kävijöiden katseen ja houkuttelevat tutkimaan tarjontaa. Uudistettu jaottelu helpottaa mieluisten tuotteiden löytämistä, kertoo ostojohtaja Thomas Heinrichs.

Uudistetulta paistopisteeltä voi nyt myös ostaa suloisia leivosrasioita, joihin mahtuu kolme tuotetta. 19 sentin hintaiset rasiat löytyvät pyöreät ja makeat -osion edestä.

– Paistopisteeltä ostetut tuliaiset tai lahjat saa nyt pakattua näyttävästi. Niille kehitetty pahvirasia myös suojaa hyvin tuotteita, Heinrichs kertoo.

Syksyyn on luvassa myös monia uutuuksia.

– Paistopisteemme uudet tuotteet kiinnostavat aina kovasti. Niitä onkin luvassa tälle syksylle paljon. Meillä tuli juuri myyntiin korvapuusti-croissant ja myöhemmin syksyllä esimerkiksi metsämarjadonitsi. Kannattaakin kiinnittää huomiota erityisesti vierailevat tähdet -vitriiniin, jos uutuudet kiinnostavat, Heinrichs vinkkaa.

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Paistopisteen pastellinsävyinen jaottelu
Paistopisteen uusi, pastellinsävyinen jaottelu
Lataa
Donitsipakkaus raollaan
Lidlin uusi leivosrasia
Lataa

Tietoa julkaisijasta

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee noin 5600 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi

Moni suomalainen aikoo viilata ruokavaliotaan vuonna 2025 – ravitsemussuositukset näkyvät30.12.2024 07:45:00 EET | Tiedote

Lidl selvitti suomalaisten ruokatottumuksia sekä niiden muuttamista vuodelle 2025.* Ikäryhmistä vähiten punaista lihaa ja eniten kalaa syövät iäkkäät. Kasvisruoissa ei ole ikävaihtelua, mutta vegaaniruokia nuoret syövät eniten. 29 % aikoo lisätä ensi vuonna kasviproteiinien syöntiä, 26 % vähentää punaisen lihan syöntiä ja 23 % leikkeleiden syöntiä. Suurin motivaattori muuttaa ruokatottumuksia on terveellisyys.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye