Kempower ja Nets tekevät yhteistyötä yksinkertaistaakseen sähköautoilijoiden latauskokemusta Pohjoismaissa

• Kempower lisää Netsin maksupäätteet osaksi tuotevalikoimaansa Pohjoismaissa.

• Yhteistyön tavoitteena on parantaa kaikkien sähköautoilijoiden latauskokemusta Pohjoismaissa ja varmistaa, että latausratkaisut ovat Euroopan vaihtoehtoisten polttoaineiden sääntelyn (AFIR) mukaisia.

• Integroimalla maksupäätteet Kempowerin pikalatausratkaisuihin, sähköautoilijat voivat maksaa latauksensa vaivattomasti Visa- ja Mastercard-korteilla sekä mobiilimaksuvaihtoehdoilla, kuten Apple Paylla ja Google Paylla.

POHJOISMAAT – Kempower ja maksupalveluyritys Nets tekevät yhteistyötä parantaakseen sähköautoilijoiden latauskokemusta yksinkertaistamalla maksuprosesseja pikalatausasemilla Pohjoismaissa.

Yhteistyön myötä Netsin lähimaksuratkaisut voidaan integroida Kempowerin pikalatausratkaisuihin Pohjoismaissa. Yhteistyön tavoitteena on parantaa kaikkien sähköautoilijoiden latauskokemusta Pohjoismaissa ja varmistaa, että latausratkaisut ovat Euroopan vaihtoehtoisten polttoaineiden sääntelyn (AFIR) mukaisia.

Nets on maksuratkaisujen tarjoaja, jolla on vuosikymmenien kokemus innovaatioista eri toimialoilla, kuten maksupäätteiden tuomisesta sähköautojen latausasemille. Yhteistyön myötä Kempower pystyy laajentamaan tuotevalikoimaansa tarjoamalla eri maksuratkaisuja yhtiön pikalatausratkaisuihin.

Sähköautoilijat voivat maksaa vaivattomasti Visa- ja Mastercard-korteilla sekä mobiilimaksuvaihtoehdoilla, kuten Apple Paylla ja Google Paylla. Tämä saumaton maksujärjestelmä parantaa latauskokemusta entisestään, tehden latauksesta nopeampaa ja käyttäjäystävällisempää.

"Yhdessä Kempowerin kanssa olemme innoissamme voidessamme tarjota nykyaikaisen maksujärjestelmän Pohjoismaisille sähköautoilijoille. Asiakaskokemus on meille ensisijaisen tärkeää, jota yhteistyön myötä pääsemme nyt tarjoamaan myös Kempowerin asiakkaille”, sanoo Netsin Suomen maajohtaja Suvi Ruoppa

"Kempowerilla keskitymme käyttäjäkokemukseen tarjoamalla luotettavia ja käyttäjäystävällisiä latausratkaisuja kaikille sähköautoilijoille. Erilaisten maksutapojen tarjoaminen latausratkaisujemme yhteydessä takaa jatkossa sujuvan latauskokemuksen makstavasta riippumatta", kertoo Kempowerin markkinointijohtaja Jussi Vanhanen

Suunnittelemme ja valmistamme luotettavia ja käyttäjäystävällisiä DC-pikalatausratkaisuja sähköajoneuvoille. Visiomme on luoda maailman halutuimpia latausratkaisuja kaikille, kaikkialla. Tuotekehityksemme ja tuotantomme sijaitsevat Suomessa ja Yhdysvalloissa, ja suurin osa materiaaleista ja komponenteista hankitaan paikallisesti.  Keskitymme kaikkiin sähköisen liikkumisen alueisiin sähköautoista rekkoihin ja busseihin, sekä työkoneisiin ja merenkulkuun. Kempowerin modulaarinen ja skaalautuva latausjärjestelmä ja maailmanluokan ohjelmisto on suunniteltu sähköautoilijoiden toimesta sähköautoilijoita varten. Näin mahdollistamme parhaan käyttökokemuksen asiakkaillemme kaikkialla maailmassa. Kempowerin osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssa. www.kempower.com

Nets lyhyesti:

Maksuratkaisujen toimittajana Nets painottaa yksinkertaisuutta ja turvallisuutta. Maksuratkaisujen tehtävä on luoda kasvua ja kehitystä ja tehdä eurooppalaisten pankkien, yritysten ja kuluttajien arjesta helpompaa. Lisätietoja osoitteessa https://www.nets.eu/fi-fi. Nets on osa Nexi-konsernia, joka on johtava eurooppalaisen maksuliikenteen toimija. Lisätietoja osoitteessa www.nexigroup.com