Sokeva Oy

Sokevan sivellin pukeutuu roosaan

Suomalainen sivellinvalmistaja Sokeva lähtee Roosa nauha -kampanjaan kolmella tuotteella. Ihmiset ovat hullaantuneet erityisesti vaaleanpunaiseen Roosa nauha -sivellinsettiin.

Kaksi vaaleanpunavalkoista sivellintä ristissä valkoisella taustalla, yläpuolella avoin maalipurkki.

Kotimainen sivellinvalmistaja Sokeva on mukana tämän vuoden Roosa nauha -kampanjassa vaaleanpunaisen sivellinsetin lisäksi kaikkien suomalaisten tuntemalla Sokeva Katuluudalla ja monikäyttöisellä maalaustelapakkauksella.

Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräyksellä tuetaan suomalaista syöpätutkimusta. Tämän vuoden teemana on keuhkosyövät. Keräyksellä tavoitellaan vähintään 4,2 miljoonan euron kokonaispottia syöpätutkimukselle. Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräyksen tuotolla tuetaan kaikkien syöpien tutkimusta Suomessa. Keräys alkaa 19.9. ja jatkuu lokakuun loppuun.

”Sokevan arvopohja on selkeä: hyvä tulee hyvän luo! Olemme Näkövammaisten liiton omistama yritys, ja Roosa nauha -tuotteita ostamalla voikin tehdä tuplasti hyvää. Voitto-osuuksillamme omistajamme Näkövammaisten liitto parantaa näkövammaisten arkea ja elämänlaatua”, Sokevan toimitusjohtaja Heli Vähäsilta sanoo.

Sokeva on ainoa Suomessa siveltimiä valmistava yritys. Roosa nauha -siveltimissä on Avainlippu-tunnus kertomassa laadukkaasta kotimaisesta työstä.

”Aiomme tulevaisuudessakin pitää sivellinvalmistuksen tiukasti Suomessa ja Keravalla. Samalla kehitämme määrätietoisesti Biocomb-kiinteistönhuolto- ja puhdistustuotteilla kansainvälistä liiketoimintaamme. Kasvutavoitteemme ovat kunnianhimoiset.”

Sokeva Roosa nauha -sivellinsarja 30 mm ja 50 mm. Suomessa valmistettu, laadukas yleissivellinpari, jossa on keinokuituharjas ja puuvarsi. Sopii erityisesti vesiohenteisille maaleille ja lakoille. Jokaisesta sivellinsarjasta menee 0,20 € Roosa nauha -keräykseen. Avainlippu-tuote.

Sokeva Katuluuta. Suomessa valmistettu, perinteinen talkkarin luuta, joka on tehty piassavakuidusta, 120 cm:n puuvarsi. Toimii erityisen hyvin märälle roskalle ja lumelle. Jokaisesta katuluudasta menee 0,50 € Roosa nauha -keräykseen. Avainlippu-tuote.

Sokeva Maalaustelapakkaus. Telapakkaus, joka sisältää maalausastian, pitkä- ja lyhytnukkaiset telat sekä varren. Telat sopivat kaikille sisustusmaaleille. Jokaisesta telapakkauksesta menee 0,20 € Roosa nauha -keräykseen.

Kaksi vaaleanpunaista sivellintä harmaata taustaa vasten.
Maalaustela ja sen säiliö, joissa on vaaleanpunaista maalia, sekä maalipurkki.
Sokeva Maalaustelapakkaus sisältää maalausastian, pitkä- ja lyhytnukkaiset telat sekä varren. Telat sopivat kaikille sisustusmaaleille. Jokaisesta telapakkauksesta menee 0,20 € Roosa nauha -keräykseen.
Avoin purkki vaaleanpunaista maalia ja kaksi pensseliä.
Luuta vaaleaa taustaa vasten.

Lisätietoa julkaisijasta

Sokeva Oy valmistaa ja maahantuo remontoinnin, maalauksen ja pintojen puhdistuksen välineitä ja aineita. Sokeva on yhteiskunnallinen yritys, jonka omistaa Näkövammaisten liitto. Yrityksen tuotosta lahjoitetaan osa Näkövammaisten liitolle ohjattavaksi näkövammaisten elämän tukemiseen. Siveltimiemme Avainlippu-tunnus kertoo laadukkaasta suomalaisesta työstä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Sokeva Oy