Hill and Knowlton Finland Oy

Alienwaren upouusi 4K-pelinäyttö tarjoaa vaihtoehtoja pelaamiseen: kaksi eri resoluutiotilaa

Alienware on tuonut markkinoille uuden 27-tuumaisen 4K-pelinäytön. Näytössä on kaksi eri resoluutiotilaa, minkä ansiosta se tarjoaa erilaisia pelejä pelaaville korkean virkistystaajuuden ja korkean resoluution yhdessä ja samassa näytössä.

Uusi AW2725QF-pelinäyttö tarjoaa molempien ominaisuuksien parhaat puolet: korkealla resoluutiolla ja 180 Hz:n virkistystaajuudella varustetun 4K-tilan (3840x2160) visuaalisesti raskaita pelejä varten ja salamannopean 360 Hz:n Full HD -tilan (1920x1080) toimintapainotteisten first person shooter -räiskintäpelien pelaamiseen. Näyttö on yhteensopiva sekä PC-tietokoneiden että pelikonsolien kanssa ja sopii täydellisesti pelaajille, jotka pitävät erilaisten pelien pelaamisesta.

Kaksi eri resoluutiota mahdollistava teknologia

AW2725QF-pelinäytön teknologian ansiosta käyttäjät voivat nauttia joko 180 Hz:n tilan useamman pikselin 4K-resoluutiosta tai Full HD -resoluutiolla varustetun 360 Hz:n tilan korkeammasta virkistystaajuudesta. Sisäänrakennetusta 4K-tilasta Full HD -tilaan vaihdettaessa neljä pikseliä yhdistyy yhdeksi, mikä kaksinkertaistaa näytön virkistystaajuuden 360 Hz:iin.

Suorituskyky ja ominaisuudet

• Väri ja kontrasti: AW2725QF tarjoaa 95-prosenttisen DCI-P3-väriavaruuden ja Delta E<2 -väritarkkuuden. Dolby Vision -ominaisuus ja VESA DisplayHDR 600 -sertifiointi takaavat HDR-suorituskyvyn syvemmillä mustilla väreillä, ja laitteistotason TUV-sertifioidun ComfortView Plus -ominaisuuden ansiosta käyttäjät voivat pelata pidempään ilman silmien väsymistä.
  • Sulava toiminta: NVIDIA® G-SYNC® -yhteensopivuus ja VESA AdaptiveSync -sertifiointi parantavat toimintapelien sulavuutta takaamalla häiriöttömät grafiikat, ja 0,5 millisekunnin vasteaika* (harmaasta harmaaseen) vähentää ruudulle jumiutuvaa haamukuvaa.
  • Konsoliyhteensopivuus: Suuren kaistanleveyden HDMI 2.1 FRL -teknologia mahdollistaa jopa 120 Hz:n 4K-resoluution yhteensopivia konsolipelejä pelattaessa (jopa 180 Hz:n 4K-resoluutio PC-peleissä), minkä lisäksi virkistystaajuusvaihtoehdot ja automaattinen alhaisen latenssin tila varmistavat responsiivisen konsolipelikokemuksen.

Saatavuus

Uusi Alienware 27 4K Dual Resolution Gaming Monitor AW2725QF -pelinäyttö on saatavilla valikoiduista verkkokaupoista alkaen 615 euron hintaan.

Pelinäytön tekniset tiedot ja tuotekuvat ovat saatavilla täällä.

* 0,5 millisekuntia (harmaasta harmaaseen, minimi), 1 ms (harmaasta harmaaseen, eniten havaittu) Extreme-tilassa.

Jenny Sjöblom, Corporate communications, Dell Technologies Nordics
jenny.sjoblom@dell.com
Puh. +46 73 041 58 93

Tietoa Dell Technologiesista

Dell Technologies (NYSE:DELL) auttaa organisaatioita ja yksityishenkilöitä rakentamaan digitaalista tulevaisuutta ja uudistamaan tapaansa elää ja työskennellä. Yritys tarjoaa asiakkailleen alan kattavinta ja innovatiivisinta teknologiaa ja palveluita digiajan tarpeisiin.

Löydät meidät sosiaalisesta mediasta: Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn.

Burson on kumppanisi kasvuun, muutokseen ja maineenhallintaan.

Autamme brändejä, yrityksiä ja organisaatioita rakentamaan mainetta, kehittämään vaikuttavia sidosryhmästrategioita, hallitsemaan kriisejä ja teemoja, hyödyntämään dataa ja tekoälyä sekä luomaan kasvua ja kestävää arvoa.

50 huippuosaajaamme Suomessa auttavat asiakkaitamme navigoimaan jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä ja tekemään aidosti tuloksellista viestintää. Lisäksi 6 000 kansainvälistä kollegaamme tuovat asiakkaidemme käyttöön mittavat verkostot ja kovatasoisen paikallisen osaamisen 40 markkinalla.

Vankka asiantuntemuksemme yltää yritys- ja vaikuttajaviestinnästä kuluttajatuotteisiin ja brändinrakennukseen, tutkimuksiin, vastuullisuusviestintään sekä yritysjärjestelyihin ja listautumisiin.

Toimimme luotettuna neuvonantajana useilla toimialoilla, kuten energiateollisuudessa, terveydenhuollossa, vähittäiskaupassa sekä teknologia- ja rahoitussektoreilla.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Hill and Knowlton Finland Oy