GOSHin syksyssä hyviä uutisia dupe-ilmiöistä syttyville: valokeilassa Grip Primer ja Bake’n Set Powder

Syksyn GOSH-uutuudet ammentavat inspiraationsa sosiaalisessa mediassa hurmanneista tuotteista. Ihosta lempeästi huolta pitävien meikkituotteiden tavoitteena on taata virheetön ja valokuvavalmis meikki.

Grip Primer tarraa kiinni meikistä

Geelimäinen ja miellyttävän virkistävä meikinpohjustaja pitää meikin paikoillaan jopa 12 tunnin ajan tarraamalla kiinni meikistä. Meikinpohjustaja luo iholle pehmeän efektin, joka saa ihon näyttämään sileämmältä ja tasaisemmalta.

Välittömästi kosteuttava koostumus sisältää hyaluronihappoa ja hoitavia raaka-aineita, jotka valmistelevat ihon meikkiä varten. Sävytön koostumus auttaa luomaan upean meikinpohjan, joka samalla virkistää ihoa ja taklaa väsymyksen merkkejä. Sopii kaikille ihotyypeille ja ihon sävyille.

MultiMoist-teknologia auttaa vahvistamaan D-vitamiinin vaikutusta, tehostaa ihon kosteutustasapainoa ja antaa iholle kauniin sileän ulkomuodon. Sisältää yhdistelmän fruktooligosakkarideja, jotka on uutettu sokerijuurikkaasta.

Early Boost -yhdisteen energisoiva teho perustuu kasviperäiseen tauriiniin. Yhdiste kosteuttaa ja virkistää ihoa välittömästi sekä osallistuu ihon uudelleenrakentamiseen ja juonteiden ehkäisyyn.

Levitetään tasainen kerros kasvoille sormilla työstäen, mikä auttaa tuotetta sulautumaan ihoon. Annetaan asettua noin 30 sekunnin ajan ennen meikin levittämistä.

Trendaavan baking-tekniikan faneille: Bake’n Set Powder

Ihon valokuvausvalmiiksi viimeistelevä Bake’n Set -puuteri on koostumukseltaan miellyttävän kevyt ja silkkinen. Värivirheitä korjaava puuteri on loistava valinta kohti mattapintaista ja tasaista ihoa ripauksella hehkua.

Bake’n Set -puuteri pienentää huokosia, häivyttää näkyvästi pieniä juonteita ja pitää meikin paikoillaan ilman huolta juonteiden korostumisesta. Koostumuksen sisältämä EPS Seamat-yhdiste vangitsee talin ihon pinnalle ja estää sen kulkeutumista ihohuokosiin, samalla pitäen kiillon kurissa koko päivän ajan. Sopii kaikille ihotyypeille, mutta palvelee erityisen hyvin rasvoittuvan ihotyypin tarpeita.

Pakkaus sisältää kolmionmuotoisen puffatun puuterivipan, joka sopii hyvin trendikkääseen "baking" -tekniikkaan.

Soft Pink 001: Neutraloi tehokkaasti harmautta, ja on ihanteellinen valinta kirkastamaan vaaleita ja keskivaaleita ihonsävyjä

Soft Yellow 002: Auttaa neutraloimaan silmänympärysalueen tummuutta ja värivirheitä. Ihanteellinen kirkastamaan keskitummia ja tummia ihonsävyjä.

Cover Up Color Corrector raikastaa ihoa vihreän voimalla

Punaisuuden taka-alalla pitävä Cover Up Color Corrector -peitevoide on tehokas apu ihon punaisuuden neutralointiin. Häivytysvaiheessa mukautuva sävy takaa virheettömän yhteensopivuuden useisiin ihon sävyihin.

Kevyt ja kerrostettava koostumus peittää epätasaisen ihonsävyn vaivattomasti, ja jättää ihon luonnollisen hehkuvaksi ja kauniiksi.

Matrixyl® 3000 on edistynyt ja korjaava peptidiyhdiste, joka on kehitetty erityisesti juonteiden silottamiseen ja edistämään ihon tasaista sävyä sekä kimmoisuutta.

Cityguard+ -yhdiste taklaa ihon ikääntymistä ja saasteiden vaikutusta. Alun perin silmänympärysihon veltostumisen hoitoon kehitetty yhdiste vähentää silmäpussien tilavuutta ja saa aikaan 50 % parannuksen ihon nuorekkuudessa jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen.

GOSH-uutuustuotteet ovat saatavilla Sokos-tavarataloissa, Emotion-myymälöissä, valikoiduissa K-Citymarket- ja Prisma-myymälöissä ja valtuutetuilla yksityisillä jälleenmyyjillä syyskuussa 2024.

Suositushinta

Grip Primer, 30 ml, 24,90 EUR