Hämeenlinnan ravintolatarjonnan uusi helmi Las Palmas avataan 1.11.2024!

Tervetuloa Las Palmasiin, Hämeenlinnaan! Kanta-Hämeen ruoka- ja yöelämä kokevat aurinkorantojen lämpimän tuulahduksen myötä uudistuksen, kun uusi ruoka- ja viihderavintola avataan Raatihuoneenkadulle 1.11.2024.

Las Palmas Hämeenlinna avataan Raatihuoneenkadulle 1.11.2024

Las Palmasin uniikki, hämeenlinnalaisille varta vasten suunniteltu ja toteutettu konsepti tuo mukanaan etelän lämpöä ja loman vapauden tuntua – maistuvia ruokia, kylmiä juomia, musiikkia ja viihdettä, ennen kaikkea hyvää meininkiä!

– Las Palmasissa ruoka on raikasta – buffetlounas päivällä, etelän makuisia, runsaita a´la carte -annoksia illalla. Ravintola on yhdistelmä maistuvia makuja, upeita tuoksuja ja erittäin rentoa syömistä, kertoo Las Palmasin ravintolapäällikkö Tero Tila. Tila vastaa myös lounas- ja tilausravintola Svenni eaterystä.

Las Palmasissa klassikot tekevät paluun, saaden rinnalleen moderneja ruoka- ja juomavaihtoehtoja espanjalaisella tvistillä.

– Sateenvarjoin koristellut drinkit ja hedelmäinen sangria viettelee alkuillasta mukanaan, makean himoon tarjolla on tummaa ja tulista suklaata tai ihanan retro Banana Split, hehkuttaa Osuuskauppa Hämeenmaan Kanta-Hämeen ravintoloista vastaava ryhmäpäällikkö Jani Aaltonen.

Korkealaatuista lomaruokaa rentoa iltaa viettäville nautiskelijoille

Las Palmas on ruoka- ja viihderavintola, jossa tarjoillaan lomafiilikseen sopivia ruokia moneen eri makuun. Ruoan perusajatus on tuoda pöytään espanjalaisia elementtejä modernisti laajalle yleisölle sopivasti, kuten hyvissä lomakohteissa kuuluukin.

– Las Palmasin ruokatuote tulee olemaan leikkisää ja hauskaa, mutta ehdottomasti ruokana vakavasti otettavaa. Listalla on niin pöytäseurueen kesken jaettavia annoksia, pizzoja ja burgereita, pastaa ja grilliannoksia. Syödessään asiakkaamme tulee kokemaan ja aistimaan aidon aurinkorantojen tunnelman täynnä runsaita makunautintoja! Vastaavaa elämystä ei kaupungissa vielä ole, Aaltonen kuvailee.

Las Palmasista saa jatkossa myös lounasta buffetruokailuna. Runsaasta Svenni eateryn lounaasta pääsee siis nauttimaan jatkossakin.

– Hämeenlinnassa lounasmyyntimme on ollut todella suosittu ja halusimmekin jatkaa sitä tarjoten asiakkaillemme edelleen laadukkaan ruoan ja hyvät tilat sen nauttimiseen. Lounaan voi halutessaan syödä Svennin tai Las Palmasin tiloissa, kertoo Osuuskauppa Hämeenmaan majoitus- ja ravitsemisalan toimialajohtaja Minna Kainulainen.

Las Palmas Hämeenlinna on ruoka- ja viihderavintola

Ravintola, jossa arki muuttuu lomaksi, päivä illaksi, istuminen tanssiksi

Las Palmas palvelee asiakkaitaan viikonloppuisin myös viihderavintolana. Ruokailun jälkeen onkin hyvä siirtyä aperitiivin kautta laulamaan karaokea, nauttimaan lomalta tuttuja drinkkejä, laittamaan jalalla koreaksi klassikoiden tahtiin ja vaikkapa joraamaan pöydillä aamuun asti!

– Las Palmas on nimensä mukaisesti myös erittäin rento viihderavintola, jossa pidetään hauskaa rennolla meiningillä aamuun asti, kuten lomamatkoilla toisinaan on tarkoituskin. Musiikki tulee olemaan sekoitus Bailandoa ja Rentun Ruusua höystettynä uusimmilla hittibiiseillä! Aaltonen fiilistelee.

Iltapuolen kattauksessa kuuluvat niin kotimaiset hitit kuin kansainväliset klassikot, karaoke raikaa ja tulppaanilaseihin tehdyt drinkit löytävät janoisten viihtyjien käsiin. Ravintolassa onkin tarkoitus nauttia hyvää ruokaa ennen siirtymistä karaoken kautta Las Palmasin kuumankosteaan yöhön.

– Neonvalot loistavat, musiikki keinuttaa lanteita ja antaa loppuillalle suloisen sointuvat tahdit, mestarilliset karaokevedot Las Palmasista Mombasaan ja takaisin tuovat aitoa lomafiilistä ja DJ:n soittamat biisit saavat koko kansan rentoutumaan hyvässä seurassa, hyvällä fiiliksellä, Aaltonen kuvailee.

Ravintolan uudistus on käynnissä, avajaisia vietetään sopivasti ennen pikkujoulukauden alkua

Nykyisen Amarillon tiloissa tehdään uudistuksen vaatimia toimenpiteitä lokakuun aikana, muun muassa käytöstä poistettu yökerho ravintolan peräosassa tullaan ottamaan hyötykäyttöön Las Palmasissa.

– Uuden Las Palmasin sisustus tulee henkimään loman tunnetta ja vapautta. Tilassa tullaan näkemään paljon värejä, kasveja, valoja ja varjoja! ryhmäpäällikkö Aaltonen hehkuttaa.
Las Palmasissa voidaan järjestää myös isoja tapahtumia, ravintolan soveltuessa upeasti mitä erilaisimpiin yritysjuhliin, kun halutaan hakea rentoa fiilistä ja irtautumista arjesta.

– Las Palmas on uniikki ravintola, joka on tehty juuri Hämeenlinnan ravintola- ja yöelämätarjontaa ajatellen. Tahdommekin toivottaa kaikki läheltä ja kaukaa nousemaan kyytiin kohti Las Palmasia, Hämeenlinnaa! Kainulainen kertoo ja kutsuu kaikki tervetulleiksi uuden ravintolan avajaisiin.

#letspalmas #laspalmasHML

Lisätietoja:

Minna Kainulainen, toimialajohtaja, p. 050 436 3773
Jani Aaltonen, ryhmäpäällikkö, p. 044 743 3371

Las Palmas Hämeenlinna avataan Raatihuoneenkadulle 1.11.2024
Las Palmas Hämeenlinna on ruoka- ja viihderavintola

Hämeenmaa – 173 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3300 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 173 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.