Oslobukta voitti Commercial Space of the Year -palkinnon NCSC Nordic Awards -kilpailussa – Blachere Illumination Award Partnerina

Oslobukta voitti Commercial Space of the Year -palkinnon 18.9.2024 pidetyssä NCSC Nordic Awards -tilaisuudessa. Oslobukta on monipuolinen kaupallinen ja kulttuurillinen alue Oslon keskustassa. Palkinto myönnettiin Oslobuktalle sen innovatiivisen ja osallistavan lähestymistavan vuoksi.

Raadin mielestä kohde on suunniteltu huolella ja sillä on vahva identiteetti. Oslobukta on onnistunut säilyttämään monipuolisen tarjonnan, ja suuret kävijämäärät kertovat, että paikka on suosittu. Sijainnin potentiaali on osattu hyödyntää ja ympäristöstä on luotu eloisa.

Mikä NCSC Awards?

NCSC Awards on vuosittain järjestettävä kilpailu, jossa palkitaan kaupallisten tilojen menestyneimmät, innovatiivisimmat ja luovimmat hankkeet. Kilpailu alkaa jokaisessa Pohjoismaassa järjestettävillä kansallisilla kilpailuilla. Niiden voittajat kilpailevat syksyllä finaalissa. Tapahtuma on erinomainen tilaisuus näyttää oman työn tuloksia ja inspiroida muita alan toimijoita.

Award Partnerina Blachere Illumination

NCSC tekee yhteistyötä ranskalaisen Blachere Illuminationin kanssa. Suomalainen Lohikari Oy on Blachere Illumination Finland. Blachere Illumination suunnittelee ja toteuttaa koristevalaistuksia, etenkin jouluvalaistuksia. Yrityksellä on 27 tytäryhtiötä ympäri maailmaa.

Kaupalliset tilat eivät ole enää pelkästään ostospaikkoja, vaan sen lisäksi niissä vietetään aikaa, syödään, viihdytään ja nautitaan. Kaupallisten tilojen tulee tarjota elämyksiä ja palveluita, jotka vastaavat ihmisten tarpeita. Siksi yhteisöjen tarpeiden ymmärtäminen on olennainen osa myös valaistuksen suunnittelussa.

Suomessa toimiva Lohikari toteuttaa jouluvalaistuksia esimerkiksi kauppakeskuksiin, taloyhtiöille, kaupunkien keskustoihin ja huvipuistoille. Vuosien varrella Lohikari on toteuttanut jouluvalaistuksia lukuisiin kohteisiin, esimerkiksi Kampin, Redin ja Citycenterin kauppakeskuksiin, Kuopion joulutorille sekä Helsingin ja Turun kaduille.

Lohikari

Lohikari Oy on vuonna 1956 perustettu tukkuliike, joka tarjoaa laajan valikoiman myymälä- ja mainostarvikkeita. Lisäksi Lohikari suunnittelee ja toteuttaa jouluvalaistuksia erilaisiin kohteisiin, kuten kauppakeskuksiin, rakennusten julkisivuihin ja kaupunkeihin.

Suomen Natiivimainonta tekee sisältömarkkinointia kolmen hyödyn näkökulmalla30.9.2024 08:07:00 EEST | Tiedote

Suomen Natiivimainonta tekee natiivimainontaa monista muista alan toimijoista poiketen hakukoneoptimointi-fokuksella (SEO), hakien artikkeleilla moninkertaista ja pitkäkestoista hyötyä. Toimintatapa yhdistää natiivimainonnan ja hakukoneoptimoinnin parhaita käytäntöjä ja hyötyjä. Laadukkaan sisällön ja SEO-strategioiden yhdistelmällä varmistetaan, että natiivimainonta samanaikaisesti sekä aktivoi ja sitouttaa yleisöä, että parantaa yrityksen näkyvyyttä hakukoneissa. Hyvin toteutettu natiivimainonta tuo näin yritykselle normaalin lyhytaikaisen hyödyn lisäksi pitkäaikaista hyötyä.

Hyve Aivotärähdysklinikka mullistaa aivotärähdysten hoidon - Suomen ainoa kokonaisvaltainen kuntoutuspalvelu Pirkkalassa28.8.2024 08:29:52 EEST | Tiedote

Suomessa joka vuosi yli 10 000 henkilöä saa aivotärähdyksen, ja jopa 2 000 heistä kärsii pitkittyneistä oireista. Valitettavan moni näistä ihmisistä jää kokonaan ilman asianmukaista hoitoa. Pirkkalassa sijaitseva Hyve Aivotärähdysklinikka vastaa tähän hoidontarpeeseen kokonaisvaltaisella, moniammatillisella palvelukokonaisuudella.

Carccu® Awarded FSC Forest Certification for Environmental Responsibility16.5.2024 10:00:00 EEST | Press release

The Finnish packaging manufacturer Carccu® has been awarded Forest Stewardship Council (FSC) forest certification. Carccu®, a packaging manufacturer based in Sastamala, Finland, has been awarded Forest Stewardship Council (FSC) forest certification. The wood in an FSC-labelled wood product originates from a forest that has been managed in accordance with the principles of environmental, social and economic sustainability.

Eettinen valinta, upea loiste: Miksi yhä useammat valitsevat synteettiset timanttisormukset?15.5.2024 07:45:00 EEST | Tiedote

Viime vuosina timanttimarkkinoille on syntynyt innovatiivinen vaihtoehto perinteisille luonnontimanteille, kun laboratoriossa valmistetut timantit mullistavat korualaa. Nämä korkealaatuiset, eettisesti tuotetut synteettiset timantit tarjoavat kuluttajille mahdollisuuden omistaa upeasti loistavia koruja ilman luonnontimanttien korkeaa hintaa ja suurta hiilijalanjälkeä. Synteettiset eli laboratoriossa kasvatetut timantit valmistetaan tarkkaan kontrolloiduissa olosuhteissa, jotka jäljittelevät luonnontimanttien syntymisprosessia. Teknologiset innovaatiot mahdollistavat täydellisten timanttien tuotannon, jotka ovat kemialliselta koostumukseltaan, optisilta ja fysikaalisilta ominaisuuksiltaan identtisiä aitojen luonnontimanttien kanssa.