Viitasaarelainen Myllyn Mies kasvuyritysten kärkikastiin

Hurjia kasvulukuja vuosia takonut Myllyn Mies nousi kasvuyritysten TOP60-joukkoon. Sekä kuluttajia että yritysasiakkaita palveleva yritys on tehnyt viime vuosina vaikuttavan kasvuloikan erittäin kilpaillulla toimialalla. Nyt yritys kisaa Vuoden Kasvuyritys 2024 -tittelistä.

Myllyn Mies on viitasaarelainen monialayritys, joka on viime vuosina laajentanut liiketoimintaansa puukaupasta rakennusmateriaaleihin, metsästystuotteisiin ja renkaisiin. Yritys pyörittää myös omaa, Ovikauppa.com -nimistä rakentajien verkkokauppaa. Hurjasta kasvuvauhdista kertoo vuodesta 2020 yli kaksinkertaistunut, 6,6 miljoonan euron liikevaihto.

Yrittäjä Terho Hakkarainen kertoo, että yrityksen tavoite on kasvaa myös jatkossa. Konkreettisena osoituksena tästä ovat muun muassa investoinnit haketerminaalin laajennukseen sekä kalustoon.

Sparrauksesta vauhtia kasvuun

Vuonna 2024 Myllyn Mies osallistui Kasvu Openin tuottamaan Kasvupolku-sparrausohjelmaan. Sparrauksissa agendalla olivat muun muassa yrityksen myyntistrategian ja verkkokaupan kehittäminen sekä liiketoiminnan kasvattaminen.

"Sparrauksesta oli meille paljon hyötyä ja saimme uusia näkökulmia kasvuun, kertoo yrityksen myyntipäällikkö Hanna Hakkarainen.

Sparrauksessa Myllyn Miehen kasvupotentiaali tunnistettiin ja yritys valittiin kisaamaan Vuoden kasvuyritys 2024-tittelistä.

Keski-Suomen alueelta Vuoden kasvuyritys -tittelistä kisaavat myös

• Finnvolt, Jämsä
  • IDiSS Industrial, Jyväskylä
  • JR-Tools, Tikkakoski
  • KeyPoint, Jyväskylä
  • Metsäkuutio, Joutsa
  • Neuwo, Jyväskylä
  • Petteripiste, Jämsä
  • VYK-Infra, Viitasaari

Katso kaikki semifinalistit tästä. Vuoden kasvuyritys valitaan 31.10.2024 Jyväskylässä.

OTA YHTEYTTÄ JA KYSY LISÄÄ

Hanna Hakkarainen
Myllyn Mies
hanna@myllynmies.fi