Vedenkulutuksen hallinnan ja vesitehokkuusteknologian asiantuntija Smartvatten sekä tietoturvaratkaisuihin erikoistunut WeSecure ovat aloittaneet yhteistyön, joka keskittyy Smartvattenin vesitehokkuusratkaisujen laajempaan saatavuuteen ja vesidatan turvallisuuden varmistamiseen. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että WeSecure toimii Smartvattenin jälleenmyyntikumppanina eli Smartvattenin päävesimittauspalvelut ovat jatkossa saatavissa myös WeSecuren kautta.

Smartvatten ja WeSecure varmistavat kiinteistöjen vesidatan turvallisuuden uudella yhteistyöllä. Smartvatten

WeSecure huolehtii siitä, että kiinteistöjen kaikki data on suojattuna ulkoisilta uhilta, varmistaen tietoturvan ja luottamuksellisuuden kaikissa vaiheissa datan keruusta sen analysointiin. Smartvattenin älyteknologia kerää ja analysoi reaaliaikaista vedenkulutusdataa, jonka avulla voidaan havaita vesivuodot ja optimoida vedenkulutusta kiinteistöissä.

"On hienoa päästä aloittamaan yhteistyö WeSecuren kanssa! Tämä yhteistyö vahvistaa strategiaamme. Tietoturva on ensiarvoisen tärkeää kaikessa datan käsittelyssä, ja yhteistyömme WeSecuren kanssa varmistaa, että asiakkaamme voivat luottaa siihen, että heidän kiinteistönsä ja kiinteistöistä kerätty data on suojattu korkeimmalla mahdollisella tasolla", sanoo Smartvattenin myyntijohtaja Kari Haahtela.

"Yhdistämällä Smartvattenin vedenkulutuksen hallinnan huippuosaamisen meidän tietoturvaratkaisuihimme, voimme tarjota kiinteistöille kokonaisvaltaisen ratkaisun, joka paitsi optimoi vedenkäyttöä, myös varmistaa, että kaikki kerätty data pysyy turvassa ja suojattuna", WeSecuren toimitusjohtaja Teemu Ollilainen lisää.

Tämä kumppanuus tukee kestävän kehityksen ja energiatehokkuuden tavoitteita, samalla varmistaen, että kaikki vesidataan liittyvät toimenpiteet toteutetaan tietoturvallisesti.

Teemu Ollilainen
WeSecure
teemu@wesecure.fi

Me Smartvattenilla työskentelemme satojen miljoonien vesilitrojen säästämiseksi joka vuosi. Tämän tavoitteen saavuttamiseksi uskomme, että tieto on avainasemassa. Siksi kiinteistöalalle ja vesilaitoksille suunnatut tuotteemme ja palvelumme kattavat koko vedenkierron. Työskentelemme joka päivä kohti tulevaisuutta, jossa puhdasta vettä arvostetaan ja sen vastuullinen käyttö on jatkuvaa, maailmanlaajuista toimintaa. Haluamme yhdessä asiakkaidemme kanssa varmistaa, että jokainen pisara on tärkeä.

WeSecure

WeSecure on erikoistunut tarjoamaan tietoturva- ja etäkäyttöratkaisuja erilaisten kiinteistöjen omistajille aina taloyhtiöistä lähtien. Teemme turvallisuusarviointeja, toteutamme verkkosuojauksen ja tarjoamme jatkuvia valvontapalveluja asuin- ja liikerakennusten suojaamiseksi digitaalisilta uhkilta. Tehtävämme on varmistaa, että asiakkaidemme kiinteistöt pysyvät turvassa digitaaliaikana.