True crime –kuningatar Tilda Laaksosen uutuuskirja tarjoaa hyytäviä rikostarinoita maailmalta

Tilda Laaksosen Jäljillä 3 –uutuuskirja avaa seitsemän eri kylmäävää rikostarinaa.

Kaapattiinko pienten lasten äiti Joan Risch kotoaan väkivaltaisesti, vai olisiko hän halunnutkin kadota? Alaikäiset pojat tunnustivat New Yorkin Keskuspuistossa tapahtuneen 28-vuotiaan naisen raa’an pahoinpitelyn, ja heidät tuomittiin pitkiin vankeusrangaistuksiin. Mutta kestivätkö poliisien kuulustelutekniikat päivänvaloa ja jäikö oikea syyllinen selvittämättä?

Suomen suosituimman rikospodcastin tekijä Tilda Laaksonen kuvaa seikkaperäisesti ja empaattisesti uhrien kohtaloita, arvoituksellisten rikosten taustoja sekä tutkinnan onnistumisia ja virheitä. Tapauksia ei ole käsitelty Laaksosen podcastissa.

Tilda Laaksonen (s. 1994) on sosiaalisen median vaikuttaja ja podcast-juontaja. Hän on tehnyt Suomen suosituinta rikospodcastia vuodesta 2018 ja julkaissut menestyskirjat Jäljillä – Selvittämättömiä rikostapauksia meiltä ja maailmalta sekä Jäljillä 2 – Kiehtovia rikosmysteerejä maailmalta

Jäljillä 3 – Hyytäviä rikostarinoita maailmalta ilmestyy painettuna, e-kirjana sekä Tilda Laaksosen itsensä lukemana äänikirjana. Teos on arvostelu- ja käsittelyvapaa 11.10.

Haastattelupyynnöt, pdf-vedokset ja arvostelukappaleet: adele.couavoux@otava.fi

Otava julkaisee Freida McFaddenin läpimurtoromaanin – Veret seisauttava trilleri pohtii, millaista on olla sarjamurhaajan tytär25.9.2024 13:10:00 EEST | Tiedote

Millainen aikuinen kasvaa sarjamurhaajan lapsesta? Periytyykö taipumus murhanhimoisuuteen? Sarjamurhaajan tytär -romaanissa psykologisten trillerien tähti Freida McFadden tempaisee lukijan mukaansa hyytävään tarinaan menestyvästä kirurgista, joka on vuosia paennut synkkää perhetaustaansa. McFaddenin läpimurtoromaani julkaistaan suomeksi 4. lokakuuta.