Kelan Myyrmäen palvelupisteen aukioloaika muuttuu
Kelan palvelupiste Vantaan Myyrmäessä on jatkossa avoinna ma–ti ja to–pe klo 12–15 sekä keskiviikkoisin ajanvarauksella. Palvelupisteellä voi asioida myös omatoimisesti. Lähes kaikki Kela-asiat voi hoitaa myös verkossa tai puhelimessa.
Kelan palvelupiste Myyrmäessä palvelee jatkossa kesällä tutuksi tulleilla aukioloajoilla. Henkilökohtaista neuvontaa saa maanantaista tiistaihin ja torstaista perjantaihin iltapäivisin klo 12–15 sekä ajanvarauksella keskiviikkoisin. Ajan palvelupisteeseen voi varata Kelan puhelinpalvelusta.
Myyrmäen palvelupisteessä on mahdollisuus käyttää asiakastietokoneita omatoimisesti Kelan verkkoasiointiin ma–pe klo 9–11 ja klo 12–16. Myyrmäen palvelupiste sijaitsee Vantaalla osoitteessa Vaskivuorentie 25.
– Muutimme aukioloaikoja, koska haluamme tarjota asiakkaille enemmän palvelua ajanvarauksella. Näin pystymme tarjoamaan kaikille palvelupisteellä asioiville riittävän tuen. Kiireellisiä asiakastilanteita hoidetaan kaikkina päivinä, kertoo Kelan eteläisen asiakaspalveluyksikön keskuksen päällikkö Mari Harju.
Useimmat Kela-asiat hoituvat verkossa ja puhelimitse
Lähes kaikki Kela-asiat voi hoitaa myös verkossa tai puhelimessa. Kelan henkilöasiakkaille tarkoitetussa asiointipalvelussa eli OmaKelassa voi hakea etuuksia, lähettää liitteitä ja ilmoittaa muutoksista. OmaKelassa voi myös tarkistaa oman hakemuksen tilanteen ja etuuksien maksupäivät. OmaKelaan kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla.
Puhelinpalvelussa asiakas saa henkilökohtaista neuvontaa verkkoasiointiin ja hakemuksen tekemiseen. Kelan puhelinpalvelu on avoinna joka arkipäivä klo 9–16. Tarvittaessa puhelinpalvelussa voi myös jättää suullisen hakemuksen, jos mikään muu asiointitapa ei ole mahdollinen.
Lue lisää
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Mari Harjupalvelukeskuksen päällikköKela
Puh:050 592 4985etunimi.sukunimi@kela.fiKelan viestintäKelan viestinnän mediapuhelin palvelee arkisin klo 9–16. Numerossa ohjaamme haastattelupyyntöjä asiantuntijoillemme. Voit jättää haastattelupyynnön myös sähköpostitse.
Puh:020 634 7745viestinta@kela.fiKansaneläkelaitos (Kela) hoitaa Suomen sosiaaliturvaan kuuluvien perusturvaa eri elämäntilanteissa.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kela/FPA
Kelan Kajaanin ja Suomussalmen palvelupisteiden aukioloajat muuttuvat26.9.2024 09:37:00 EEST | Tiedote
Aukioloaika muuttuu Kajaanin ja Suomussalmen palvelupisteissä 30.9. alkaen. Kajaanin palvelupiste on avoinna ti–to klo 12–16. Suomussalmen palvelupiste on avoinna ke klo 10–12. Lähes kaikki Kela-asiat voi hoitaa myös verkossa tai puhelimessa.
Kelan Kuusamon ja Ylivieskan palvelupisteiden aukioloajat muuttuvat26.9.2024 09:37:00 EEST | Tiedote
Aukioloaika muuttuu Kuusamon ja Ylivieskan palvelupisteissä 30.9. alkaen. Kuusamon palvelupiste on jatkossa avoinna ma klo 9–12. Ylivieskan palvelupiste on avoinna ke ja pe klo 12–16. Lähes kaikki Kela-asiat voi hoitaa myös verkossa tai puhelimessa.
Kelan Kemijärven ja Rovaniemen palvelupisteiden aukioloajat muuttuvat26.9.2024 09:36:00 EEST | Tiedote
Aukioloaika muuttuu Kemijärven ja Rovaniemen palvelupisteissä 30.9. alkaen. Kemijärven palvelupiste on avoinna ti klo 9–12. Rovaniemen palvelupiste on avoinna ti–to klo 12–16. Lähes kaikki Kela-asiat voi hoitaa myös verkossa tai puhelimessa.
Kelan Leppävaaran palvelupisteen aukioloaika muuttuu25.9.2024 10:00:00 EEST | Tiedote
Aukioloaika muuttuu Kelan palvelupisteessä Espoon Leppävaarassa 1.10. alkaen. Infopiste on jatkossa avoinna ti–pe klo 9–12. Palvelupisteellä voi asioida omatoimisesti ma–pe klo 9–16. Lähes kaikki Kela-asiat voi hoitaa myös verkossa tai puhelimessa.
Finländarnas hälso- och sjukvårdsuppgifter börjar i samband med vård överföras även till Spanien24.9.2024 06:00:00 EEST | Pressmeddelande
Från och med vecka 39 är det också möjligt att överföra patientuppgifter från Kanta-tjänsterna till hälso- och sjukvården i Spanien. Uppgifterna kan utnyttjas om patienten har gett sitt samtycke till detta i MittKanta.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme