Oma Häme järjestää yritysfoorumin verkossa

Oma Hämeen sydänlogo

Oma Häme järjestää perjantaina 4. lokakuuta verkossa yritysfoorumin, joka on avoin kaikille yrityksille toimialasta tai koosta riippumatta. Tilaisuuden tavoitteena on keskustella hyvinvointialueen tulevista hankinnoista sekä kertoa julkisista tarjouskilpailuista. Lisäksi Oma Häme haluaa kuulla yrittäjien toiveita yhteistyöhön liittyen.

Vastaavia tilaisuuksia on tarkoitus järjestää 1-2 kertaa vuodessa. Yritysfoorumin sisältöä tullaan kehittämään osallistujilta saadun palautteen perusteella.

Ensimmäinen Yritysfoorumi järjestetään 4. lokakuuta klo 10-11.30 Teamsin välityksellä. Tilaisuuteen toivotaan ilmoittautumisia viimeistään 3. lokakuuta.

Ilmoittautumislomake

Tilaisuuden Teams-linkki