Huuhkajien ja Pikkuhuuhkajien joukkueet lokakuun otteluihin julkaistaan keskiviikkona 2.10.

Miesten A-maajoukkue isännöi Irlantia (10.10.) ja Englantia (13.10.) UEFA Nations League -otteluissa Olympiastadionilla. Alle 21-vuotiaiden maajoukkue kohtaa EM-karsintojen ratkaisuotteluissa Sveitsin vieraskentällä (11.10.) ja Montenegron Tampereella (15.10).

Huuhkajat hakee lokakuun otteluissa avauspisteitään Nations Leaguen B-liigassa. Päävalmentaja Markku Kanerva nimeää joukkueensa Irlanti- ja Englanti-kotiotteluihin keskiviikkona 2. lokakuuta. Mediatilaisuus käynnistyy kello 14.00 Palloliiton toimistolla Helsingissä osoitteessa Urheilukatu 5.

Alle 21-vuotiaiden päävalmentaja Mika Lehkosuo nimeää samassa tilaisuudessa joukkueensa lokakuun EM-karsintaotteluihin Sveitsiä ja Montenegroa vastaan. Pikkuhuuhkajilla on kisapaikka omissa käsissään ennen karsintojen kahta viimeistä ottelua – Suomi on lohkossa toisena vain pisteen perässä lohkoa johtavaa Sveitsiä.

Yhdeksän lohkovoittajan lisäksi kolme parasta lohkokakkosta saa suoran paikan ensi vuonna Slovakiassa pelattaviin EM-kisoihin, kun muut lohkokakkoset puolestaan pelaavat kaksiosaiset jatkokarsinnat kolmesta viimeisestä lopputurnauspaikasta.

Pyydämme mediaa ilmoittautumaan tilaisuuteen tämän lomakkeen kautta >>

Media-akkreditoinnit lokakuun otteluihin:

Akkreditointi Nations League -otteluihin Suomi–Irlanti (10.10.) & Suomi–Englanti (13.10.) >>

Akkreditointi U21-EM-karsintaotteluun Suomi - Montengero (15.10.) >>

MIESTEN A-MAAJOUKKUE