Omaeläinklinikka Vetset on nyt Eläinklinikka Vetset

Klinikan johtaja, eläinlääkäri Tiina Wright toivottaa asiakkaat tervetulleiksi Eläinklinikka Vetsetiin

Omaeläinklinikka on ollut osa Evidensia-verkostoa yli kolmen vuoden ajan. Tässä vaiheessa Omaeläinklinikat siirtyvät kokonaan Evidensian lipun alle. Muutoksen myötä Omaeläinklinikka Vetset on muuttanut nimensä Eläinklinikka Vetsetiksi.

Asiakkaille muutos näkyy ainoastaan nimen vaihtumisena, ja siinä, että klinikan tiedot löytyvät jatkossa Evidensian verkkosivuilta. Asiakkaita palvellaan tutussa osoitteessa Luostarinportti 2.

- Klinikallamme on käytössä nykyaikainen laitteisto, joka mahdollistaa röntgenkuvaukset, ultraäänitutkimukset sekä monipuoliset laboratoriotutkimukset, kertoo klinikan johtaja, eläinlääkäri Tiina Wright.

Lisätietoja:

Vt. toimitusjohtaja Antti Kuosmanen, 050 428 1232, antti.kuosmanen@evidensia.fi

Evidensia-verkoston 44 eläinlääkäriasemaa- ja sairaalaa tarjoavat lemmikille kattavan hoidon vuorokauden ympäri koko Suomessa. Evidensia on osa Euroopan suurinta eläinlääkäripalvelujen tarjoajaa, johon kuuluu yli 2 500 eläinlääkäriasemaa ja -sairaalaa 20 maassa.

Turun Omaeläinklinikat Evidensian lipun alle27.9.2024 15:20:55 EEST | Tiedote

Omaeläinklinikka on ollut osa Evidensia-verkostoa yli kolmen vuoden ajan. Nyt Omaeläinklinikat siirtyvät virallisesti Evidensian lipun alle. Muutoksen myötä Omaeläinsairaala Turku on muuttanut nimensä Länsikeskuksen Eläinlääkäreiksi ja Omaeläinklinikka Turku Keskusta Brahenkulman Eläinlääkäreiksi. Asiakkaille nimenmuutokset näkyvät ainoastaan nimen vaihtumisena ja siinä, että klinikan ja sairaalan tiedot löytyvät jatkossa Evidensian verkkosivuilta. Asiakkaita Turussa palvelee tuttu henkilökunta osoitteissa Brahenkatu 20 ja Satakunnantie 162. - Valitsimme Brahenkulman Eläinlääkärit -nimen itse ja valintaan osallistui koko klinikan henkilökunta. Haluamme jatkossakin olla täyden palvelun pieneläinklinikka, jossa lemmikki saa ystävällistä ja asiantuntevaa eläinlääkärin palvelua. Tarjoamme peruseläinlääkinnän lisäksi erityisosaamista muun muassa suun, hampaiden ja ihosairauksien hoitoon, kertoo klinikan johtaja, eläinlääkäri Kaisa Saarinen. Brahenkulman Eläinlääkäreillä on käytössä kattava,

Omaeläinklinikka Ehel on nyt Eläinklinikka Ehel27.9.2024 13:45:12 EEST | Tiedote

Omaeläinklinikka on ollut osa Evidensia-verkostoa yli kolmen vuoden ajan. Tässä vaiheessa Omaeläinklinikat siirtyvät kokonaan Evidensian lipun alle. Muutoksen myötä Omaeläinklinikka Ehel on muuttanut nimensä Eläinklinikka Eheliksi. Nimenmuutos ei vaikuta klinikan toimintaan. Asiakkaita palvelee Riihimäellä tuttu henkilökunta osoitteessa Merkoksenkatu 10. - Klinikkamme nimi muuttuu hieman, mutta asiakkaillemme tärkeät asiat pysyvät ennallaan. Meillä on sama tiimi, sama osaaminen ja samat palvelut. Asiakkaille muutos näkyy ainoastaan nimen vaihtumisena, ja siinä, että klinikkamme tiedot löytyvät jatkossa Evidensian verkkosivuilta, klinikan johtava eläinlääkäri Maria Konkonen toteaa. Eläinklinikka Ehel hoitaa niin rokotukset kuin vaativammatkin hoitotoimenpiteet. Tiimillä on erikoisosaamista muun muassa hammashoidoissa ja pehmytkudoskirurgiassa sekä ihosairauksien hoidossa. Klinikan eläinlääkärit hoitavat monipuolisesti myös muun muassa sisätauteja ja eksoottisia lemmikkejä. Lisätietoja:

Omaeläinklinikka Eira on nyt Eläinklinikka Eiranranta27.9.2024 13:36:49 EEST | Tiedote

Omaeläinklinikka on ollut osa Evidensia-verkostoa yli kolmen vuoden ajan. Tässä vaiheessa Omaeläinklinikat siirtyvät kokonaan Evidensian lipun alle. Muutoksen myötä Omaeläinklinikka Eira on muuttanut nimensä Eläinklinikka Eiranrannaksi. - Klinikkamme nimi muuttuu, mutta asiakkaillemme tärkeät asiat pysyvät ennallaan. Meillä on sama tiimi, sama osaaminen ja samat palvelut. Asiakkaille muutos näkyy ainoastaan nimen vaihtumisena, ja siinä, että klinikkamme tiedot löytyvät jatkossa Evidensian verkkosivuilta, eläinlääkäri Sophie Escutenaire toteaa. Eläinklinikka Eiranranta palvelee alueen lemmikkejä ja heidän omistajiaan neljän eläinlääkärin voimin osoitteessa Telakkakatu 3. Klinikalta on saatavilla monipuolisesti eläinlääkäripalveluita, esimerkiksi hammashoitoja, ultraäänitutkimuksia ja kardiologiaan erikoistuneen eläinlääkärin vastaanotto. Lisätietoja: Vt. toimitusjohtaja Antti Kuosmanen, 050 428 1232, antti.kuosmanen@evidensia.fi Evidensia-verkoston 44 eläinlääkäriasemaa- ja sairaalaa ta