Akkreditointi Helmareiden EM-jatkokarsintaotteluihin Montenegroa vastaan

Suomi kohtaa EM-jatkokarsintojen ensimmäisellä kierroksella Montenegron Podgoricassa (25.10.) ja Tampereella (29.10.).

Helmarit kohtaa Montenegron ensin vieraskentällä Gradski Stadionilla Podgoricassa perjantaina 25. lokakuuta Suomen aikaa kello 17.30. Jälkimmäinen ottelu pelataan Tampereella Tammelan Stadionilla tiistaina 29. lokakuuta kello 18.30. YLE näyttää Helmareiden EM-jatkokarsintaottelut kanavillaan.

Mikäli Helmarit voittaa otteluparissa Montenegron, vastaan asettuu toisella kierroksella voittaja otteluparista Unkari–Skotlanti. Toinen kierros pelataan 27. marraskuuta - 3. joulukuuta.

Toisen kierroksen seitsemän voittajaa saavat paikan Sveitsissä kesällä 2025 pelattavaan EM-lopputurnaukseen. Kisapaikan ovat jo lunastaneet EM-karsintojen A-liigan lohkovoittajat ja -kakkoset (kahdeksan joukkuetta) sekä emäntämaa Sveitsi.

Media-akkreditointi Montenegro-kotiotteluun on nyt avattu. Median edustajat voivat hakea akkreditointia otteluun perjantaihin 25. lokakuuta mennessä.

Akkreditointi EM-jatkokarsintaotteluun Suomi - Montenegro (29.10.) >>

Huom. Montenegro-vierasottelun akkreditoinnista kiinnostuneet median edustajat voivat olla yhteydessä Palloliiton tiedottaja Roope Kuismaan (yhteystiedot alla).

NAISTEN A-MAAJOUKKUE
Eveliina Parikka, tiedottaja