Yli miljoona ilmaista tuotetta lunastettiin Lidlin paistopistetempauksessa – suosituin tuote vegaaninen
Lidl teki syyskuussa kaikkien aikojen herkkutempauksen: Lidl Plus -etuohjelmaan lanseerattiin kampanja, jossa asiakas pystyi parhaimmillaan saamaan joka päivä kupongin ilmaiseen paistopistetuotteeseen. Kampanja oli asiakkaiden keskuudessa suosittu, ja ilmaisia paistopistetuotteita haettiin Lidlistä yli miljoona. Suosituin tuote asiakkaiden keskuudessa oli omenatasku, joka sopii myös vegaaniseen ruokavalioon.
Syyskuussa Lidl Plus -asiakkaita hemmoteltiin herkullisesti: jokaisesta ostoskerrasta asiakas ansaitsi Lidl Plus -etusovellukseen rulettikupongin, josta paljastui etu ilmaiseen paistopistetuotteeseen. Enimmillään asiakas pystyi ansaitsemaan joka päivä oman kupongin, eli parhaimmillaan 30 ilmaista paistopistetuotetta syyskuussa. Ilmaiset paistopistetuotteet kiinnostivat asiakkaita toden teolla, ja niitä haettiin Lidleistä yli miljoona.
– Moni kuluttaja valitsee Lidlin nimenomaan paistopisteen takia, ja se on asiakkaidemme keskuudessa todella pidetty. Arvasimme siis, että suomalaiset kyllä innostuvat paistopistetempauksestamme, mutta sen suosio pääsi silti yllättämään! Paistopisteellä on ollut syyskuussa kuhinaa, kun asiakkaamme ovat hakeneet ilmaisia herkkujaan, kertoo markkinoinnin ja kampanjoinnin johtaja Meri Aalto.
Kupongeissa oli kattavasti tarjolla Lidlin paistopisteen eri tuotteita. Yhdessä kupongissa oli vaihtoehtona aina neljä eri tuotetta, joista sai valita mieluisensa. Eniten Lidleistä haettiin omenataskua, jonka resepti on vegaaninen. Viiden suosituimman tuotteen joukkoon kuului lisäksi berliininmunkki, korvapuusti, voicroissant ja juustokierre.
– Omenatasku pesi tässä kisassa perinteisemmät paistopisteen suosikit berliininmunkin, korvapuustin ja voicroissantin. Paistopisteruletti on tarjonnut mainion tilaisuuden testata matalalla kynnyksellä paistopisteen eri tuotteita, ja asiakkaat ovatkin löytäneet uusia suosikkejaan. Olemme muokanneet omenataskun reseptiä niin, että se sopii vegaaniseen ruokavalioon. Omenatasku maistuu vauvasta vaariin, ja se on mainio valinta kahvitarjoiluille, Aalto kertoo.
Lidl on hiljattain uusinut paistopisteensä ilmettä ja esillepanoa. Vitriineissä on pastellinsävyisiä somisteita, ja ne on jaettu kolmeen eri kategoriaan. Snägäri tarjoilee street food -tyylisiä pikkusuolaisia kuten pizzaa ja hodareita, pyöreät ja makeat -hyllystä taas löytyvät donitsit ja munkit makean ystäville. Vierailevat tähdet -osio taas notkuu kausittain vaihtuvia erä- ja sesonkituotteita.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintä
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiKuvat
Tietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee noin 5600 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Lidl solmi mittavan sopimuksen Jääkiekkoliiton kanssa – tukena junioreista MM-kisoihin6.11.2024 09:00:00 EET | Tiedote
Lidl haluaa tukea suomalaislasten ja -nuorten jääkiekkoharrastusta sekä suomalaista huippu-urheilua. Lidlin ja Jääkiekkoliiton uudessa, peräti kauden 2028 loppuun asti ulottuvassa sopimuksessa korostuvat aiempaa vahvemmin lasten, nuorten ja naisten tukeminen. Jääkiekkoliiton pääsponsorina Lidlin logot vilkkuvat MM-kisoissa Leijonien paidoissa, uudella kaudella miesten paitojen lisäksi myös naisten ja nuorten hihoissa.
Lidl ja Suomen Pakolaisapu aloittivat uudenlaisen yhteistyön maahanmuuttaneiden työllistämiseksi5.11.2024 08:28:16 EET | Tiedote
Lidl ja Suomen Pakolaisapu pyrkivät uudella yhteistyöllään edistämään maahanmuuttaneiden työllistymistä ja kotoutumista. Nyt pilotoitavassa uudessa yhteistyössä Lidl rekrytoi kurssin kautta työntekijöitä pääkaupunkiseudun myymälöihin. Syyskuun alussa käynnistynyt kokeilu on lähtenyt hyvin liikkeelle, ja kokemukset myymälöistä ovat positiivisia.
Lidl panostaa työterveyteen: mielenterveyden poissaoloissa 22 prosentin lasku31.10.2024 08:10:00 EET | Tiedote
Lidlissä on onnistuttu vähentämään työntekijöiden mielenterveyspoissaoloja 22 prosenttia viimeisen kahden vuoden aikana. Lisäksi kuluneen vuoden sairaspoissaolot ovat laskeneet 16 prosenttia. Tulokset ovat seurausta pitkäjänteisestä panostuksesta työterveyteen ja työntekijöiden hyvinvointiin. Työterveyteen satsaamalla Lidl saa myös peräti kahdeksan miljoonan euron säästöt vuosittain.
Ruoan hinta vaihtelee postinumeron mukaan – miksi saman kahvin hinnassa on 125 % vaihtelua?11.10.2024 09:19:11 EEST | Tiedote
Ruoan hinta vaikuttaa merkittävästi kuluttajien arkeen ja hintoja vertaillaan niin kotitalouksissa kuin medioissakin ahkerasti. Saman tuotteen hinta voi vaihdella rajusti paitsi alueellisesti myös saman kaupassakäyntialueen sisällä. Miksi esimerkiksi kahvin hinta vaihtelee jopa 125 % saman ketjun kahdessa eri kaupassa kilometrin säteellä? Lidlin mielestä halvat hinnat kuuluvat kaikille, ja Lidleissä on 99-prosenttisesti samat hinnat ympäri maan.
Lidl panostaa ilmastotyöhön ja tavoittelee nettonollaa 2050 mennessä3.10.2024 07:36:00 EEST | Tiedote
Lidl panostaa kunnianhimoiseen ilmastotyöhön toimitusketjuissaan ja sitoutuu nettonolla-tavoitteeseen vuoteen 2050 mennessä. Lidlin vahva sitoutuminen kestävään liiketoimintaan ja ilmastotyöhön on osa ketjun kansainvälistä ilmastostrategiaa. Kansainvälisesti Lidl on jo pystynyt vähentämään kasvihuonepäästöjään 52 prosentilla vuoteen 2019 verrattuna.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme