Yli miljoona ilmaista tuotetta lunastettiin Lidlin paistopistetempauksessa – suosituin tuote vegaaninen
Lidl teki syyskuussa kaikkien aikojen herkkutempauksen: Lidl Plus -etuohjelmaan lanseerattiin kampanja, jossa asiakas pystyi parhaimmillaan saamaan joka päivä kupongin ilmaiseen paistopistetuotteeseen. Kampanja oli asiakkaiden keskuudessa suosittu, ja ilmaisia paistopistetuotteita haettiin Lidlistä yli miljoona. Suosituin tuote asiakkaiden keskuudessa oli omenatasku, joka sopii myös vegaaniseen ruokavalioon.
Syyskuussa Lidl Plus -asiakkaita hemmoteltiin herkullisesti: jokaisesta ostoskerrasta asiakas ansaitsi Lidl Plus -etusovellukseen rulettikupongin, josta paljastui etu ilmaiseen paistopistetuotteeseen. Enimmillään asiakas pystyi ansaitsemaan joka päivä oman kupongin, eli parhaimmillaan 30 ilmaista paistopistetuotetta syyskuussa. Ilmaiset paistopistetuotteet kiinnostivat asiakkaita toden teolla, ja niitä haettiin Lidleistä yli miljoona.
– Moni kuluttaja valitsee Lidlin nimenomaan paistopisteen takia, ja se on asiakkaidemme keskuudessa todella pidetty. Arvasimme siis, että suomalaiset kyllä innostuvat paistopistetempauksestamme, mutta sen suosio pääsi silti yllättämään! Paistopisteellä on ollut syyskuussa kuhinaa, kun asiakkaamme ovat hakeneet ilmaisia herkkujaan, kertoo markkinoinnin ja kampanjoinnin johtaja Meri Aalto.
Kupongeissa oli kattavasti tarjolla Lidlin paistopisteen eri tuotteita. Yhdessä kupongissa oli vaihtoehtona aina neljä eri tuotetta, joista sai valita mieluisensa. Eniten Lidleistä haettiin omenataskua, jonka resepti on vegaaninen. Viiden suosituimman tuotteen joukkoon kuului lisäksi berliininmunkki, korvapuusti, voicroissant ja juustokierre.
– Omenatasku pesi tässä kisassa perinteisemmät paistopisteen suosikit berliininmunkin, korvapuustin ja voicroissantin. Paistopisteruletti on tarjonnut mainion tilaisuuden testata matalalla kynnyksellä paistopisteen eri tuotteita, ja asiakkaat ovatkin löytäneet uusia suosikkejaan. Olemme muokanneet omenataskun reseptiä niin, että se sopii vegaaniseen ruokavalioon. Omenatasku maistuu vauvasta vaariin, ja se on mainio valinta kahvitarjoiluille, Aalto kertoo.
Lidl on hiljattain uusinut paistopisteensä ilmettä ja esillepanoa. Vitriineissä on pastellinsävyisiä somisteita, ja ne on jaettu kolmeen eri kategoriaan. Snägäri tarjoilee street food -tyylisiä pikkusuolaisia kuten pizzaa ja hodareita, pyöreät ja makeat -hyllystä taas löytyvät donitsit ja munkit makean ystäville. Vierailevat tähdet -osio taas notkuu kausittain vaihtuvia erä- ja sesonkituotteita.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintä
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiKuvat
Tietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee noin 5600 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Lidl panostaa ilmastotyöhön ja tavoittelee nettonollaa 2050 mennessä3.10.2024 07:36:00 EEST | Tiedote
Lidl panostaa kunnianhimoiseen ilmastotyöhön toimitusketjuissaan ja sitoutuu nettonolla-tavoitteeseen vuoteen 2050 mennessä. Lidlin vahva sitoutuminen kestävään liiketoimintaan ja ilmastotyöhön on osa ketjun kansainvälistä ilmastostrategiaa. Kansainvälisesti Lidl on jo pystynyt vähentämään kasvihuonepäästöjään 52 prosentilla vuoteen 2019 verrattuna.
Lidl avaa 205. myymälänsä – Tuusulan Hyrylässä vietetään avajaisia 3.10.2.10.2024 10:15:00 EEST | Tiedote
Lidl avaa 205. myymälänsä torstaina 3.10. Tuusulan Hyrylään. Kiinteistöä on remontoitu vuoden alusta saakka uusimman ilmeen mukaiseksi Lidl-myymäläksi, joka käyttää ainoastaan uusiutuvalla energialla tuotettua sähköä. Odotetun myymälän avajaisia juhlitaan 3.10. aamukahdeksasta alkaen.
Lidl ottaa käyttöön 20 prosentin alennuksen punalappuihin1.10.2024 13:41:28 EEST | Tiedote
Punalaputettujen tuotteiden osto on valtavirtaistunut ja on nykyisin arkipäivää. Lidl laittaa tuotteet alennukseen poikkeuksellisen aikaisin: monien kylmätuotteiden kohdalla jo kuusi päivää ennakkoon tai kuivatuotteen kohdalla jopa monta kuukautta ennakkoon. Lokakuun alusta alkaen näiden tuotteiden alennus on ensin 20 prosenttia, ja osa tuotteista saa viimeisenä myyntipäivänä 50 prosentin alennuksen.
Hinnat ja halvin ruokakauppa kiinnostavat – entäpä vastuullisuus? Mikä ruokakauppa on reiluin?30.9.2024 13:15:00 EEST | Tiedote
Hinnat kiinnostavat kuluttajia ja kilpailu halvimmasta ruokakaupasta käy kiivaana. Kiinnostaako vastuullisuus samaan tapaan kuluttajia, ja miksi reiluimmasta ruokakaupasta ei tehdä samaan tapaan vertailuja kuin halvimmasta ruokakaupasta? Jos halvimman ostoskorin sijaan vertaillaan reiluinta ostoskoria, mikä ruokakauppa on voittaja?
Muovikasseja ostetaan yhä liikaa – kääntäisikö ”kestokassikalja” muovikassien kulutuksen laskuun?27.9.2024 07:45:00 EEST | Tiedote
Suomalaiset ostavat liikaa muovikasseja. EU:n yhteisenä tavoitteena on, että vuoden 2025 loppuun mennessä muovikasseja ostetaan vuodessa alle 40 kappaletta kansalaista kohden. Suomi on tästä vielä kaukana: suomalaiset käyttävät keskimäärin 62 muovikassia vuodessa. Vuoden takaisia tilastoja tarkasteltaessa touko-elokuu nousee esiin ajankohtana, jolloin muovikasseja ostettiin Lidleistä eniten.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme