Helsingin kaupunki, sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala

Hei helsinkiläinen! Mikä sinulle on tärkeää Helsingin sosiaali- ja terveyspalveluissa?

Jaa

Haluamme kuulla, miten Helsingin sosiaali- ja terveyspalveluja pitäisi mielestäsi kehittää. Miten suhtaudut digitaalisiin palveluihin? Entä mikä on sinulle tärkeää, kun asioit toimipisteissämme? 

Helsinkiläiset voivat kertoa näkemyksensä itselleen tärkeistä palveluista sähköisesti 7.10.–1.11.2024.

Kyselyyn voi vastata itse tai auttaa toista henkilöä vastaamisessa. Kyselyyn voi vastata myös paperilomakkeella 7.–18.10. seuraavissa paikoissa aukioloaikojen mukaisesti:

  • Helsinki-Info Oodissa, Töölönlahdenkatu 4
  • Helsinki-info Stoassa, Turunlinnantie 1
  • Seniori-info Hakaniemessä, Siltasaarenkatu 2

Sähköiseen kyselyyn voi vastata suomeksi, ruotsiksi, englanniksi, venäjäksi, somaliksi ja arabiaksi. Paperilomakkeita on saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Vastaaminen vie noin 10 minuuttia. Vastaukset analysoidaan ja raportoidaan niin, ettei niistä voi tunnistaa yksittäistä vastaajaa.

"Kannustan helsinkiläisiä osallistumaan kyselyyn, sillä vastaamalla on mahdollisuus oikeasti vaikuttaa. Hyödynnämme kyselyn tuloksia palvelujen uudistamisessa ja tulevaisuuden suunnittelussa. Haluamme tarjota palveluja, jotka vastaavat asukkaiden tarpeisiin ja toiveisiin entistäkin paremmin", sanoo Helsingin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimen toimialajohtaja Juha Jolkkonen. 

Vastaa kyselyyn

Lisätietoja: sotepe.asiakaskokemus@hel.fi

Yhteyshenkilöt

Helsingin kaupunki, sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala

Hyvinvointia, terveyttä ja turvallisuutta helsinkiläisille yhteistyöllä ja vahvalla osaamisella

Toinen linja 4A

PL 6000 00099 Helsingin kaupunki

09 310 5015 (vaihde)

www.hel.fi/sotepe

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Helsingin kaupunki, sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala

Helsingin sosiaali- ja terveyspalvelujen suositteluindeksi edelleen nousussa - Palvelukeskusten asiakkaat ovat tyytyväisiä tarjontaan19.9.2024 09:21:28 EEST | Tiedote

Huhti-kesäkuun asiakaskokemuskatsaus ja omavalvontaraportti kertovat, mitkä asiat ovat palveluissamme kehittyneet ja missä on vielä tekemistä. Palvelujemme NPS-suositteluindeksi on nyt 62. Erityisen korkealla suositteluindeksi on palvelukeskuksissa ja sisätautien poliklinikalla. Jonot ovat paikoin lyhentyneet ja henkilöstötilanne on parantunut.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye