Veikkaus Oy

Viihde- ja rahapelaaminen yhdistyvät – Veikkaus lanseeraa uuden tuoteryhmän

Rahapelaamisen siirtyminen digitaalisiin kanaviin on ollut viime vuosina voimakasta ja tämä trendi jatkuu entistäkin vahvempana. Veikkaus lanseeraa uuden digitaalisen Livekasinon lokakuun 10. päivä.

Digitaalinen ympäristö tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet lisätä perinteiseen rahapelaamiseen uusia viihteellisiä ja interaktiivisia elementtejä, jotka elävöittävät pelikokemusta. Tässä kehityksen etulinjassa Veikkaus vastaa kysyntään lanseeraamalla lokakuussa täysin uuden digitaalisen Livekasinon.

Livekasino on verkossa toimiva kasino, jossa pelaajat voivat osallistua reaaliaikaisiin peleihin oikeiden pelinhoitajien ja juontajien johdolla. Uudella Livekasinolla voi pelata tuttuja ja perinteisiä kasinopelejä, kuten rulettia ja blackjackia.

- Veikkauksen Livekasinolla pelielämyksen tunnelmaa pitävät yllä suomenkieliset pelinhoitajat, jotka työskentelevät Veikkauksen brändin mukaisella livestudiolla. Pelit striimataan suorana lähetyksenä, mikä tuo aidon kasinotunnelman suoraan pelaajalle vaikkapa kotisohvalle, kertoo Livekasinon tuoteryhmäpäällikkö Sami Partanen.

Livekasinolla on tarjolla myös laaja valikoima viihteellisiä Game Show -pelejä, joita pääsee pelaamaan livejuontajien kanssa.

- Game Show-tyyppiset pelit tuovat perinteisten kasinopelien rinnalle uudenlaista viihdyttävää ja jännittävää pelisisältöä. Pelaajilla on mahdollisuus kommunikoida juontajien kanssa chatin välityksellä ja pelaajat voivat keskustella myös muiden pelaajien kanssa, Partanen sanoo.

Sosiaalinen ja viihteellinen pelaaminen on ollut nousussa jo pidempään kansainvälisillä markkinoilla, ja nyt Veikkaus tuo tämän suositun konseptin myös suomalaisille pelaajille.

- Livekasinon yhteisöllinen ilmapiiri luo mahdollisuuksia uudenlaisiin kohtaamisiin – maailmalta löytyy esimerkkejä siitä, että livekasinon chatin kautta syntyneet keskustelut ovat johtaneet jopa avioliittoon, Partanen naurahtaa.

Veikkauksen Livekasinon operatiivisena kumppanina toimii Playtech, joka on yksi maailman johtavista rahapeliteknologian toimittajista.

Veikkaukselle räätälöity studio sijaitsee fyysisesti Playtechin toimitiloissa Latvian Riiassa. Suomenkielisiä pelinhoitajia Livekasinolla työskentelee noin parikymmentä ja heidän luotsaama studio on avoinna päivittäin klo 12.00–00.00. Englanninkielisten pelinhoitajien ja juontajien vetämät pelit ovat pelattavissa vuorokauden ympäri.

Veikkauksen uusi Livekasino tarjoaa uuden ja innovatiivisen tavan kokea kasinopelaamisen jännitystä yhdistäen perinteiset kasinopelit ja viihteelliset elementit tuoden digitaalisen rahapelaamisen entistä korkeammalle tasolle.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma, ke-to: klo 8–21
ti: klo 8–22
pe: klo 8–23
la: klo 9–12 ja klo 20–22
su: klo 10–15

www.veikkaus.fi/yritys

Linkit

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma