Veikkaus Oy

Veikkaus yhteistyösopimukseen NHL:n kanssa: ”Lisää suomalaisia kiinnostavia sisältöjä”

Veikkaus on maailman suurimman jääkiekkosarjan NHL:n virallinen yhteistyökumppani. Solmitun yhteistyösopimuksen myötä Veikkauksen kanavissa tullaan näkemään kattavasti NHL-sisältöjä.

Veikkauksella on pitkäkestoinen, tuloksekas ja kattava yhteistyökumppanuus suomalaisen jääkiekon kanssa. Solmitun kumppanuuden myötä Veikkauksen kattavat jääkiekkosisällöt laajenevat entisestään Yhdysvalloissa ja Kanadassa pelattavan NHL:n osalta.

- NHL on Veikkauksen vedonlyönnin toiseksi pelatuin sarja kotimaisen Liigan jälkeen asiakasmäärillä mitattuna. Tavoitellun NHL-kumppanuuden myötä voimme tuoda jatkossa kanaviimme lisää virallisia sisältöjä maailman kovatasoisimmasta jääkiekkosarjasta. NHL-sisällöillämme on laaja kysyntä ja on hienoa, että voimme tarjota niitä asiakkaillemme sekä sarjasta kiinnostuneille suomalaisille myös kausien 2024 – 2026 aikana, Veikkauksen yhteyspäällikkö Tuomo Torkkola iloitsee.

- Olemme innoissamme yhteistyön jatkumisesta Veikkauksen kanssa, Joseph Stravato, NHL Director, Business Development sanoo.

- Olemme sitoutuneet tuottamaan yhdessä sisältöjä suomalaisille jääkiekkofaneille. On hienoa päästä julkaisemaan yhteistyö ennen Tampereen Global Seriesin (1. - 2.11.) otteluita, joiden ansiosta osa suurimmista suomalaisista NHL-tähdistä pääsee pelaamaan kotiyleisölleen, Stavato kertoo.

Veikkauksen VeikkausTV:ssä näytetään kauden 2024 – 2025 aikana suorina lähetyksinä yli 700 NHL-ottelua suorina lähetyksinä pelikohteiden yhteydessä erillisen sopimuksen kautta. NHL:n otteluita näytetään VeikkausTV:ssä sekä runkosarjan että playoffien aikana.

Solmitun NHL-yhteistyösopimuksen kautta Veikkauksen kanaviin saadaan jatkossa lisää NHL:n laadukkaita ja mielenkiintoisia urheilusisältöjä, jotka kiinnostavat Veikkauksen suomalaisia asiakkaita.

- Suomalaiset pelaavat isoissa ja näkyvissä rooleissa useissa NHL:n seuroissa, mikä kiinnostaa asiakkaitamme. Jääkiekko on Veikkaukselle erittäin tärkeä laji, ja tämä yhteistyö laajentaa kattavaa jääkiekon tarjontaamme entisestään. NHL on monelle Veikkauksen asiakkaalle merkityksellinen sarja suomalaisine tähtineen. Esimerkiksi NHL:n parhaat suomalaishetket videoilla ovat olleet suosittuja sivuillamme, Tuomo Torkkola kertoo.

Veikkauksen ja NHL:n yhteistyösopimus kattaa kaudet 2024 – 2026.

VeikkausTV:n suorien stream-lähetysten katselu on ilmaista Veikkauksen kirjautuneille asiakkaille. Pelitilin saldon on oltava positiivinen tai asiakkaalla on oltava katsottavaan kohteeseen aktiivinen veto.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma, ke-to: klo 8–21
ti: klo 8–22
pe: klo 8–23
la: klo 9–12 ja klo 20–22
su: klo 10–15

www.veikkaus.fi/yritys

Linkit

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma