LV:n uusi kuluttajalähtöinen hiustenhoitosarja kannustaa yksilölliseen hiustenhoitoon
Kotimainen herkän ihon asiantuntija LV lanseeraa uuden hiustenhoitosarjan, joka tekee yksilöllisten hiustenhoitotarpeiden täyttämisen helpoksi. Valmiiden tuoteparien sijaan uusi hiustenhoitosarja keskittyy puhdistamaan hiuspohjan pulmat ja huomioimaan hiusten tarpeet ohjaamalla yksilöllisiin ratkaisuihin sarjan sisällä. Sarjan tavoitteena on hyvinvoiva hiuspohja sekä kauniit ja terveet hiukset – jokaisen ainutlaatuiset tarpeet huomioiden.
Uusi hiustenhoitosarja vastaa kuluttajien toiveisiin entistä räätälöidymmistä ja helposti valittavien hiustenhoitotuotteiden tarpeesta. Sarjan ytimessä on muodostaa eri tarpeisiin sopivia, tuloksellisia tuotepareja yhdistämällä hoitotuotteita sarjan sisältä. Kokonaisvaltaisesti hiusten hyvinvoinnin huomioiva sarja puhdistaa hiuspohjan pulmat ja hoitaa hiuksia niiden tarpeiden mukaisesti.
Hiuspohjan hyvinvointi kiinnostaa kuluttajaa
LV:n teettämässä kuluttajatutkimuksessa selvisi, että 75 prosenttia kuluttajista* ostaisi mielellään shampoon ja hoitoaineen uuden yksilöllisiin ratkaisuihin ohjaavan tavan mukaisesti.
Tutkimuksesta ilmeni myös kasvanut kiinnostus hiuspohjan hyvinvointiin, joka kiinnostaa jo suurinta osaa suomalaisista kuluttajista. **Luotettaviin ja helppokäyttöisiin arjen apureihin panostava LV on ensimmäinen kotimainen toimija, joka tuo yksilöllisiin valintoihin ohjaavan hiustenhoitosarjan päivittäistavarakauppoihin.
Helppokäyttöisyyttä kuluttajalähtöisesti
Helposti lähestyttävien tuotteiden joukosta on vaivatonta muodostaa omiin tarpeisiin sopiva tuotepari. Shampoita löytyy kattavasti normaalille, rasvoittuvalle, kuivalle ja hilseilevälle hiuspohjalle. Rauhoittava, kosteuttava, tasapainottava -tuotenimet viestivät selkeästi hiuspohjan hoitotarpeista, samalla ohjaten kannustavasti oikeiden tuotteiden valinnassa.
Sarjan tavoitteena on hyvinvoiva hiuspohja sekä edistää hiusten kaunista ja tervettä ulkomuotoa jokaisen ainutlaatuiset tarpeet huomioiden.
Yhteistyössä Allergia-, Iho- ja Astmaliiton kanssa kehitetyt hiustenhoitotuotteet sopivat päivittäiseen käyttöön, myös herkälle iholle. Ylpeydellä hajusteeton ja väriaineeton LV sisällyttää tuotteisiin vain niiden toiminnallisuuden ja hiusten hyvinvoinnin kannalta olennaiset raaka-aineet – ilman mitään ylimääräistä.
Konseptin shampoot
LV Shampoo: normaalille hiuspohjalle
LV Rauhoittava Shampoo: hilseilevälle hiuspohjalle
LV Tasapainottava Shampoo: rasvoittuvalle hiuspohjalle
LV Kosteuttava Shampoo: kuivalle hiuspohjalle
Konseptin hoitoaineet
LV Hoitoaine: normaaleille hiuksille
LV Kosteuttava: kuiville hiuksille
LV Kosteuttava hiusnaamio kuiville hiuksille
LV Kosteuttava ja vahvistava hoitosuihke kuiville hiuksille
Suositushinta
Shampoot, 250 ml, 3,40 EUR
Hoitoaineet, 200 ml, 3,40 EUR
Saatavilla
Uutuuskonseptin tuotteet ovat saatavilla SOK- ja Kesko-ketjun myymälöistä sekä Tokmanneilta syksyllä 2024.
Kuvat
https://www.bernerbrandbank.fi/l/8hxBpz5VN5qR
*Kvantitatiivinen tutkimus, Cambri, 2024. Tutkimukseen vastasi yhteensä 303 18–64-vuotiasta henkilöä, ja tutkimus koski LV pakkausdesigntestiä.
**Kvantitatiivinen tutkimus, Cambri, 2024. Tutkimukseen vastasi yhteensä 602 16–74-vuotiasta shampoota käyttävää henkilöä, ja tutkimus koski hiustenhoidon segmentointia.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Mira MarinBerner Oy
Puh:+358406724274mira.marin@berner.fiTilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Berner Oy
Bernerin Hyvän Maan -viljelyohjelma: Uusi askel suomalaisen maatalouden kestävään tulevaisuuteen2.12.2024 15:47:26 EET | Tiedote
Kotimainen perheyhtiö Berner on lanseerannut Hyvän Maan -viljelyohjelman, jonka avulla pystytään vähentämään perunan- ja viljanviljelyn ympäristövaikutuksia sekä tehostamaan viljelyä ja pellon sadontuottokykyä. Ohjelma vastaa asiakkaiden kasvaviin vastuullisuuden tietovaatimuksiin, ja se on osa Berner-konsernin pitkäjänteistä sitoutumista vastuullisuuden kehittämiseen.
Jyrsijäkanta kasvaa – näin varaudut ja ennaltaehkäiset niitä12.11.2024 12:00:18 EET | Tiedote
Syksyn viileät säät houkuttelevat jyrsijät, kuten hiiret ja rotat, hakeutumaan rakennuksiin etsimään suojaa ja ravintoa. Tämä vuosi on ollut erityisen haastava, sillä jyrsijäkanta on kasvanut merkittävästi ympäri Suomen. Jyrsijöiden aiheuttamat haitat voivat olla merkittäviä, mutta kuluttajilla on saatavilla tehokkaita ja turvallisia ratkaisuja ongelman ehkäisemiseksi.
Saksalaiselta Tabacilta uusi modernisoitu Black Edition -partavesi10.10.2024 08:50:00 EEST | Tiedote
Klassikkotuote Tabac Original -partavesi saa rinnalleen taidokkaasti modernisoidun Black Edition -version, joka tuo alkuperäiseen tuoksuun puun ja meripihkan vivahteita.
Vältä mikromuovia pihapiirissä - GreenCare suosittelee aitoa nurmikkoa9.10.2024 08:45:10 EEST | Tiedote
Muovisen tekonurmen pitkäaikaiset ympäristöhaitat, kuten mikromuovit ja vähäinen luonnon monimuotoisuus, ovat merkittäviä. Kotimainen kotipuutarhatuotemerkki GreenCare kannustaa kuluttajia valitsemaan kotipihalle elävän nurmikon ja luonnonmateriaaleista tehtyjä kateratkaisuja. Perinteinen nurmikko on mikromuoviton ja terve vaihtoehto, joka tuo kestävää kauneutta pihapiiriin.
Uusi SENSAI THE ULTIMATE EYE CREAM: valon voima katseessa26.9.2024 08:50:00 EEST | Tiedote
SENSAI ULTIMATE THE EYE CREAM on kehitetty haastamaan ajan vaikutuksia. Voiteen vaikutus keskittyy erityisesti syvemmälle silmänympärysalueen tukirakenteisiin, joissa piilee valtava potentiaali ikääntymisen merkkien hoidossa.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme