Prisma Jumbon remontti päätökseen – tätä kaikkea löydät uudistuneesta myymälästä

Prisma Jumbossa Vantaalla aloitettiin suuri, asiakaskokemusta parantava uudistusprojekti tänä kesänä osana koko kauppakeskus Jumbon uudistushanketta. Reilun neljän kuukauden urakka on nyt ohi, ja uudistetun Prisman avajaisia vietetään 31.10. alkaen. Jatkossa myymälän asiakkaat pääsevät nauttimaan mm. herkullisia kanansiipiä tarjoilevasta siipibuffetista, entistä laajemmasta hedelmä- ja vihannesosastosta sekä Suomen suurimman lelumyyjän valikoimista Prisman aina edullisella hintatasolla tietenkin.

Uudistetun Prisma Jumbon avajaisia vietetään 31.10.

Reilun neljän kuukauden aikana Prisma Jumbo uudistettiin lähes kauttaaltaan. Myymälä sai lisäneliöitä käyttöönsä verkkokauppatilojen siirryttyä HOK-Elannon kesäkuussa avaamaan keräilykeskukseen Vantaan Veromiehessä. Nämä tilat hyödynnettiin laajentamalla mm. Prisman hedelmä- ja vihannesosastoa sekä muuta päivittäistavara-aluetta.

Prisma Jumbon uudistuksessa mentiin vahvasti asiakkaiden ja henkilökunnan toiveet edellä. Asiakkaat olivat toivoneet myymälään lisää etenkin arkea helpottavia tuotteita ja palveluita, ja tämä näkyy uudistetun Prisman tarjonnassa. Myymälän nouto- ja valmisruokavalikoimaa on laajennettu ja ruokatorin tarjontaa monipuolistettu. Jatkossa Prisma Jumbosta löytyy muun muassa ravintolatasoisia kanansiipiä ja rapeita kananpaloja tarjoileva siipibuffet, herkullinen kebabbuffet sekä uudistettu sushibuffet. Prisman suosittu kahvila jatkaa myös toimintaansa entistä viihtyisämpänä.

Uudistuksen myötä muutoksia koki myös Prisma Jumbon käyttötavarapuoli, kun esimerkiksi muodin, kauneuden ja kodintuotteiden osastoja uudistettiin elämyksellisimmiksi.

– Meillä käy asiakkaina paljon etenkin lapsiperheitä, joten olemme pyrkineet ottamaan uudistuksessamme huomioon niin aikuiset kuin lapsetkin. Haluamme, että Prisma Jumbo on paikka, josta asiakkaamme voivat ostaa kerralla kaiken tarvitsemansa, helposti ja aina edullisesti. Joululahjaostoksia silmällä pitäen meiltä löytyy esimerkiksi erinomainen valikoima lasten lahjasuosikkeja, olemmehan Suomen suurin lelumyyjä, kertoo Prisma Jumbon johtaja Jari Kättö.

Asioinnin sujuvoittamiseksi myös Prisma Jumbon kassalinjastoa uudistettiin, itsepalvelukassojen määrää lisättiin ja myymälästä löytyvien S-pankin palvelupisteiden määrää kasvatettiin.

Prisma Jumbossa on jo aiemmin toteutettu energiatehokkuutta parantavia toimia muun muassa valaistuksen uusimisella ja tehostamalla ilmanvaihto- ja lämmitysjärjestelmiä. Remontin myötä Prisma Jumbon energiatehokkuus paranee entisestään, kun käyttöön tulivat uudet ovelliset kylmälaitteet sekä luonnollista kylmäainetta käyttävä kylmälaitos. Tämän muutoksen arvioidaan alentavan myymälän energiankäyttöä vähintään 10 prosenttia vuodessa nykytasosta. Näillä toimenpiteillä tuetaan HOK-Elannon tavoitetta olla hiilinegatiivinen oman toiminnan osalta vuonna 2025 sekä tavoitetta vähentää 90 prosenttia oman toiminnan päästöjä vuoteen 2030 mennessä vuoden 2015 tasosta.

Prisma Jumbo

• Osoite: Vantaanportinkatu 3, 01510 Vantaa
  • Uudistus alkoi kesällä 2024 ja valmistuu 31.10.2024. Myymälä on palvellut asiakkaita koko uudistuksen ajan.
  • Aukioloajat: ma-su klo 6.00–00.00
  • Verkkokauppatilaukset voi jatkossakin noutaa kauppakeskus Jumbon P3-kerroksesta.
  • Tuotetoiveita voi jättää osoitteessa muntoive.fi

S-ryhmän suurin osuuskauppa HOK-Elanto on yli 700 000 asiakasomistajan oma osuuskauppa, jonka liikevaihto vuonna 2023 oli 2,6 miljardia euroa. HOK-Elannossa työskentelee yli 6 800 henkeä, ja osuuskaupan monipuolisia palveluita käyttää vuosittain yli 150 miljoonaa asiakasta Espoossa, Helsingissä, Hyvinkäällä, Järvenpäässä, Keravalla, Mäntsälässä, Nurmijärvellä, Tuusulassa ja Vantaalla.

Kun kaikki Alepat, S-marketit, Prismat, Food Market Herkku, ravintolat, ABC-asemat ja latauspisteet, Sokokset ja Sokos Emotion -myymälät, Hautaus- ja lakipalvelupisteet sekä Omistajapalvelupisteet lasketaan yhteen, toimipaikkoja HOK-Elannolla on yli 400.

HOK-Elanto Liiketoiminta Oy käynnistää muutosneuvottelut ravintolatoiminnoissaan23.9.2024 16:45:00 EEST | Tiedote

HOK-Elanto Liiketoiminta Oy käynnistää muutosneuvottelut ravintolatoimialalla 30.9.2024. Muutosneuvottelut koskevat kaikkiaan 505 HOK-Elannon ravintoloissa työskentelevää henkilöä, mukaan lukien vuoroesihenkilöt ja työntekijät. Muutosneuvottelujen ulkopuolelle jäävät keittiömestarit, keittiöpäälliköt, ravintolapäälliköt, ravintolajohtajat ja liikeideapäälliköt. Neuvottelut eivät myöskään koske Ravintola Lasipalatsia, Café Lasipalatsia, Bio Rexiä tai Lasipalatsin Terassia, eikä ketjuohjausta. HOK-Elannon ravintolaliiketoiminnoissa työskentelee noin 660 ja koko HOK-Elanto-konsernissa yhteensä noin 6800 henkilöä. Muutosneuvottelut käydään alan kohtaamista haasteista johtuvista syistä. Työnantajan alustavan arvion mukaan suunnitelma voi toteutuessaan johtaa enintään 140 neuvotteluiden piirissä olevan henkilön nykyisen työsopimuksen osa-aikaistamiseen, irtisanomiseen tai työsuhteen olennaisen ehdon yksipuoliseen muuttamiseen. Suunnitelman toteutuessa työnantajan tavoitteena on tarjota lisät

HOK-Elannon puolivuosikatsaus 2024: päivittäistavarakaupan myynti jatkoi markkinaa vahvempaa kasvuaan, asiakasomistajien määrä ennätyslukemissa16.8.2024 12:15:00 EEST | Tiedote

S-ryhmän suurimman alueosuuskaupan HOK-Elannon liikevaihto kasvoi tammi-kesäkuussa 2024 edellisvuodesta 3,3 prosenttia 1 296,5 miljoonaan euroon. Päivittäistavarakaupassa myynnin kasvu on ollut jo yli 2 vuotta markkinaa vahvempaa*. Asiakasomistajien määrä on tänä vuonna lisääntynyt ennätyksellistä tahtia: uusia asiakasomistajia on liittynyt ensimmäisen vuosipuoliskon aikana noin 18 000. HOK-Elanto sai lähes 20 000 kesätyöhakemusta ja tarjosi töitä yli 2 300 kesätyöntekijälle sekä harjoitteluissa että pidemmissä työsuhteissa.