Administer Oyj julkaisee liiketoimintakatsauksen tammi-syyskuulta 2024 keskiviikkona 6.11.2024

Administer Oyj  Lehdistötiedote 28.10.2024 klo 8.30

Administer Oyj julkaisee puolivuosituloksen tammi-syyskuulta 2024 keskiviikkona 6.11.2024 noin kello 8.30. Katsaus ja muu esitysmateriaali ovat julkistamisen jälkeen saatavilla osoitteessa https://administergroup.com/sijoittajat/.

Toimitusjohtaja Kimmo Herranen ja talousjohtaja Kalle Lehtonen esittelevät katsauksen pääkohdat keskiviikkona 6.11.2024 suorassa webinaarissa klo 11.00. Kysymyksiä voi esittää tilaisuuden aikana chat-toiminnon kautta.

Webinaariin voi liittyä osoitteessa: https://administer.videosync.fi/q3-2024

Tallenne on saatavilla tilaisuuden päätyttyä osoitteessa https://administergroup.com/sijoittajat/.

Lisätiedot:

Seija Uusitalo
viestintä- ja vastuullisuusjohtaja
seija.uusitalo@administer.fi

Administer Group on palkka- ja taloushallinnon palvelujen, ohjelmistopalveluiden, konsultoinnin sekä henkilöstö- ja kansainvälisten palveluiden moniosaaja. Olemme Suomen suurin palkkaulkoistuskumppani ja johtava asiantuntija harmaan talouden torjunnassa. Palveluitamme käyttää yli 5000 asiakasta pk-yrityksistä suuryrityksiin sekä kunnat ja muut julkisen sektorin toimijat. Vuonna 1985 perustettu yritys on noteerattu Nasdaq Helsingin First North -listalla.

Administer Groupin muodostavat palkkahallintopalveluita tarjoava Silta Oy, tilitoimisto Administer, asiantuntijatalo Econia Oy sekä ohjelmistoyhtiö EmCe Solution Partner Oy. Lisäksi konserniin kuuluu muita tytär- ja osakkuusyhtiöitä.
www.administergroup.com