The Hotel Marian hotellinjohtajaksi Juha Mähönen

The Hotel Marian uudeksi hotellinjohtajaksi ja hotelliyhtiön toimitusjohtajaksi on kutsuttu Juha Mähönen.

Juha Mähösellä on takanaan pitkä ura hotellialalla Suomessa ja ulkomailla. Viimeksi hän toimi 12 vuotta hotelli Haikon Kartanoa pyörittäneen Vuoristo-yhtiöt Oy:n toimitusjohtajana. Mähönen on myös Euroopan hotellinjohtajajärjestö EHMA:n hallituksen jäsen.

Mähönen aloittaa uudessa tehtävässään The Hotel Mariassa 28.10.2024.

”Olen iloinen saadessani ottaa ohjat upeassa The Hotel Mariassa. Markkinatilanteen kohentuessa ja kysynnän kasvaessa hotelli tulee osaavan henkilökuntansa ja ylivertaisen palvelunsa ansiosta saavuttamaan varmasti ansaitsemansa menestyksen”, hän sanoo.

The Hotel Marian hallituksen puheenjohtaja Samppa Lajunen kiittää ennen Mähöstä yli kolme vuotta hotellinjohtajana toiminutta Katriina Moksia.

”Katriina Moksin osaamisella ja ammattitaidolla on ollut iso merkitys konseptin rakentamisessa ja hotellin avauksessa. Hänen ohjaksissaan The Hotel Maria on valittu jo useaan kertaan maailman parhaiden uusien hotellien joukkoon. Haluan lämpimästi kiittää niin omasta kuin koko henkilökunnan puolesta Katriinaa hänen työstään”, Lajunen huomioi.

Juha Mähönen
Hotellinjohtaja
juha.mahonen@hotelmaria.fi

Tia Härkönen
Mediasuhteet
tia.harkonen@hotelmaria.fi

Juha Mähönen
The Hotel Maria, pääsisäänkäynti
The Hotel Maria, sisäpiha

The Hotel Maria

The Hotel Maria Helsingin Kruununhaassa tarjoaa uudenlaisen palveluelämyksen pohjoismaista vieraanvaraisuutta ja viimeisteltyä luksustason hotellikokemusta arvostavalle vieraalle. Hotellissa on 117 ylellisesti sisustettua hotellihuonetta, joista 38 on sviittejä, kaksi ravintolaa, spa-osasto sekä korkeatasoiset kongressi- ja bankettitilat. Hotellin visiona on tarjota Pohjoismaiden paras viiden tähden hotellikokemus.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta The Hotel Maria