Messukeskus

I love me -messujen muodin ystävä Sami Sykkö poimi muoti-ilmiöt vuoden himotuksesta vuoden yllättäjään

Jaa

I love me -messujen muodin ystävä Sami Sykkö on valinnut vuoden 2024 kiinnostavimmat muoti-ilmiöt tapahtuman tarjonnasta. Suomalaisten muotibrändien joukkoon on ilmestynyt uusia nimiä, joista kiinnostavimmat Sykkö poimi kategorioissa: vuoden suomalainen, vuoden näkijä, vuoden himotus, vuoden kestävä ja vuoden yllättäjä. I love me näyttää kauneuden, muodin ja hyvinvoinnin kiinnostavimmat brändit ja tuoreimmat trendit Helsingin Messukeskuksessa 29.11.–1.12.2024.

I love me -messujen muodin ystävä Sami Sykkö on kuratoinut tapahtuman Fashion Lounge -alueen ja juontaa tapahtuman muotiaiheisen ohjelman.
I love me -messujen muodin ystävä Sami Sykkö on kuratoinut tapahtuman Fashion Lounge -alueen ja juontaa tapahtuman muotiaiheisen ohjelman.

Ilmiöksi kohonneessa I love me:ssä nähdään tänä vuonna tapahtuman muodin ystävän, muotitoimittaja ja työelämäprofessori Sami Sykön kuratoima upea Fashion Lounge -alue, jossa kuullaan hänen juontamanaan ajankohtaista muotiaiheista ohjelmaa. Lisäksi Sykkö on jälleen valinnut I love me:n tarjonnasta vuoden kiinnostavimmat muoti-ilmiöt.

”I love me -messuista tekee ihan erityisen tapahtuman se, että siellä pääsee tutustumaan muotialan yrityksiin, joihin ei muuten välttämättä helposti törmää. Suomalaisten muotibrändien joukkoon on tullut uusia kiinnostavia nimiä, ja niistä monet ovat messuilla mukana. Lisäksi on messuyleisö: viime vuonna meno oli aivan huikea, ja vähintään samaa ennustan tälle vuodelle”, hän sanoo.

Sami Sykön I love me 2024 -valinnat:  

Vuoden suomalainen: Katri Niskanen

Katri Niskanen tekee vuosi toisensa jälkeen naisellisia ja elegantteja vaatteita ja samaan aikaan tuottavaa ja kannattavaa liiketoimintaa. Merkin perustaja Katri Niskanen luottaa omaan visioonsa ja suunnittelutyyliinsä ja pysyy siinä. Merkistä ja sen suunnittelijasta on kehittynyt yksi Suomi-muodin näkyvimmistä kestotähdistä.

katriniskanen.com I @katriniskanenofficial

Vuoden näkijä: Minna Minna

Minna Parikan uusi kenkäbrändi Minna Minna on kiinni tässä hetkessä ja kurottaa samalla rohkeasti tulevaisuuteen. Merkin kengissä on huomioitu poikkeuksellisella tavalla vastuullisuus ja mikromuovien välttäminen. Läpinäkyvyyden nimissä kenkien mukana tulee lista jalkineissa käytetyistä materiaaleista. Moniko muu muotialan brändi pystyy samaan?

minnaminna.com I @minnaminnaofficial

Vuoden himotus: Ui Swim

Naisille suunnitellut Ui Swim -uimapuvut ovat himottavan hienostuneen näköisiä ja huomattavan haluttavan oloisia. Näiden uimapukujen tyyli ylittää hetkellisten trendien aallot. Käyttäjät kehuvat lisäksi tuotteiden laatua. Kuka olisi uskonut, että vähäisten rantapäivien Suomessa suunnitellaan tällaisia uimapukujen jaguaareja!

uiswim.com I @uiswim

Vuoden kestävä: LiLa Design

Korumerkki LiLa Design panostaa vastuulliseen toimintaan. Kaikki tuotteet valmistetaan kierrätetystä hopeasta käsityönä Espoossa. Hopeaahan voidaan periaatteessa uudelleen käyttää loputtomasti. Myös korujen valmistuksessa syntyvä hopeapöly kerätään, sulatetaan ja käytetään koruihin. Kultaseppien työhuoneilla kuluu perinteisesti paljon kemikaaleja ja happoja, kuten syövyttävää rikkihappoa. Sitä tarvitaan esimerkiksi metallien kirkastamiseen. LiLa Designin tuotteet valmistetaan sen sijaan työhuoneella, jossa käytetään ympäristön ja ihmisten kannalta hellävaraisempaa luonnon omaa sitruunahappoa. 

liladesign.fi I @liladesign.fi

Vuoden yllättäjä: Superyellow

Superyellow on pipobrändi, jonka kolme suunnittelijaa perusti vuonna 2007. Merkin kaikki tuotteet valmistetaan Suomessa merinovillasta. Kotimaan lisäksi Superyellow’n pipoja myydään muiden muassa Ranskan ja Sveitsin hiihtokeskuksissa, Saksan ulkoilu- ja lifestyleliikkeissä, ja ne lämmittävät päitä myös USA:ssa ja Australiassa.

superyellow.fi I @superyellowheadwear

Lisätiedot:  

Pia Sievinen, viestinnän asiantuntija, Helsingin Messukeskus, puh. 040 559 9155, pia.sievinen@messukeskus.com 

Akkreditoidu I love me:hen: https://www.messukeskus.com/medialle/akkreditointi/

Iloveme järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 29.11.–1.12.2024. Pohjois-Euroopan suurin ja energisin hyvinvointitapahtuma tuo yhteen kauneuden, hyvinvoinnin ja muodin kiinnostavimmat brändit ja tuoreimmat ilmiöt. iloveme.fi I @iloveme_official I #iloveme2024  

Yhteyshenkilöt

Pia Sievinen, viestinnän asiantuntija, Helsingin Messukeskus, puh. 040 559 9155, pia.sievinen@messukeskus.com

Tietoja julkaisijasta

Helsingin Messukeskus on Suomen elämyksellisin tapahtumakortteli ja vaikuttavin kohtaamismedia. Onnistuneet kohtaamiset jättävät vahvan muistijäljen ja tuottavat kiistatonta tulosta. Suomen suurin tapahtumajärjestäjä tuottaa laadukkaita tapahtumia sekä vuokraa tilojaan ja palvelujaan erilaisten tapahtumien areenaksi. Messukeskuksen itse tuottamia tapahtumia ovat mm. Habitare, Helsingin Kirjamessut, Educa, FinnBuild, Matkamessut ja Vene Båt. Vierastapahtumina Messukeskuksen tiloissa järjestetään mm. Slush, Nordic Business Forum, Assembly, Koiramessut sekä lukuisia kansainvälisiä kongresseja ja yritystapahtumia vuosittain. Tilat käsittävät 7 hallia, 40 muuntuvaa kokoustilaa, 21 ravintolaa ja oman tapahtumahotellin. Omistajayritys Suomen Messut Oyj perustettiin vuonna 1919. | Messukeskus. The real social media. | www.messukeskus.com @messukeskus

Helsinki Expo and Convention Centre (brand name Messukeskus) hosts Finland’s most inspiring events and exciting encounters. We create successful and lasting interactions with undisputable results. As Finland’s premier experience provider, we organise high-quality events and rent out our facilities for various occasions. Events produced by Messukeskus include, among others, Habitare, the Helsinki Book Fair, Educa, Finnbuild, Matka Nordic Travel Fair, and Helsinki International Boat Show. Messukeskus also hosts guest events such as Slush, Nordic Business Forum, Assembly, International Dog Fair, as well as many international congress and business events every year. Our premises include 7 halls, 40 convertible meeting rooms, 21 restaurants, and our own hotel.The Finnish Fair Corporation was founded in 1919. |  Messukeskus. The real social media | www.messukeskus.com @messukeskus 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Messukeskus

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye