Digital Workforce yhteistyöhön yhdysvaltalaisen terveydenhuoltojärjestelmän kanssa uudistaakseen lähetekäsittelyn hyperautomaatiolla
Lehdstötiedote 9.12.2024 klo 8:00
Digital Workforce yhteistyöhön yhdysvaltalaisen terveydenhuoltojärjestelmän kanssa uudistaakseen lähetekäsittelyn hyperautomaatiolla
Digital Workforce Services Oyj, johtava prosessien automatisoinnin palveluyhtiö, kertoo merkittävästä sopimuksesta yhdysvaltalaisen terveydenhuoltojärjestelmän kanssa lähetekäsittelyn tehokkuuden parantamiseksi edistyksellisillä hyperautomaatioteknologioilla.
Digital Workforce toimittaa asiakkaalle kattavan moniteknologisen hyperautomaatioratkaisun, joka on suunniteltu virtaviivaistamaan asiakkaan lähetteiden käsittelyprosessia. Ratkaisun tavoitteena on parantaa operatiivista tehokkuutta, vähentää manuaalisia virheitä ja tehostaa kokonaistuottavuutta.
Ratkaisu sisältää saapuvien faksien automaattisen muuntamisen digitaaliseen järjestelmään ja keskeisten tietojen poiminnan lähetteiden luomiseksi. Avaimet käteen -palvelu sisältää automaation kehittämisen ja testauksen, skaalautuvan moniteknologisen Outsmart-automaatioympäristön sekä ylläpito- ja tukipalvelut.
Outsmart-pilvipalvelusta toimitettavat hyperautomaatioteknologiat pitävät sisällään mm. ohjelmistorobotiikan, älykkään asiakakirjojen käsittelyn, liiketoimintaprosessien hallinnan ja ihmisen vastuulla olevat toiminnot (human-in-the-loop).
Yhteistyön tavoitteena on luoda teknologisesti edistynyt, tehokas lähetteiden käsittelyjärjestelmä, joka hyödyntää älykästä automaatiota tarkkuuden parantamiseksi ja käsittelyajan lyhentämiseksi. Automaation vaikutuksia arvioidaan pilottivaiheen jälkeen ja suunnitelmissa on laajentaa automaatiota muihin malleihin ja työnkulkuihin seuraavissa vaiheissa.
"Olemme innoissamme sopimuksesta tämän suuren yhdysvaltalaisen terveydenhuoltojärjestelmän kanssa toimitaaksemme heille huippuluokan automaatioratkaisun lähetekäsittelyn uudistamiseksi. Yhteistyö on meille strateginen askel terveydenhuollon prosessien digitalisaation ja tehokkuuden parantamisessa. Odotamme innolla toteutuksen tuomia positiivisia vaikutuksia asiakkaamme toimintaan", sanoo Jussi Vasama, Digital Workforce Services Oyj:n toimitusjohtaja.
Lisätietoja
Jussi Vasama, toimitusjohtaja, Digital Workforce Services Oyj, Tel. +358 50 380 9893
Avainsanat
Tietoja Digital Workforcesta
Digital Workforce Services Oyj on johtava liiketoiminnan automaatioon ja teknologiaratkaisuihin keskittynyt palveluntarjoaja. Digital Workforce Outsmart -alustan ja palveluiden avulla, mukaan lukien tekoälyagentit, asiakasorganisaatiot voivat uudistaa tietotyötä, säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa sekä parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Yli 200 suurta kansainvälistä asiakasta käyttää yhtiön palveluita toimintansa kehittämiseen automaation avulla. Digital Workforce on erityisen vahva terveyden- ja sosiaalihuollon asiakas- ja hoitopolkujen automatisoinnissa edistäen pitkäaikaissairauksien seurantaa, parantaen potilasturvallisuutta ja lisäten hoitohenkilöstön tuottavuutta. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, Irlannissa sekä Pohjois- ja Keski-Euroopassa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.
Muut kielet
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Digital Workforce Services Oyj
Digital Workforce ja Atostek toteuttavat Pohjanmaan hyvinvointialueelle vanhojen asiakastietojen konvertoinnin ja siirron Kelan Kanta -arkistoon10.12.2024 09:03:26 EET | Tiedote
Digital Workforce ja Atostek toteuttavat Pohjanmaan hyvinvointialueelle vanhojen erikoissairaanhoidon asiakastietojen konvertoinnin ja siirron Kelan Kanta-arkistoon. Poistuvaan Esko -asiakas- ja potilastietojärjestelmään kohdistuva projekti toimitetaan hyvinvointialueelle, 2M-IT:n kautta, Digital Workforcen ja Atostekin tuottamana SaaS-palveluna. 2M-IT Oy hankki aiemmin keväällä Digital Workforcen ja Atostekin Kanta-siirtopalvelun osaksi omaa tuotantoaan, jonka loppuasiakkaita ovat Varsinais- Suomen, Satakunnan, Pohjanmaan ja Kanta-Hämeen hyvinvointialueet. Pohjanmaan hyvinvointialueella nyt alkava hanke on ensimmäinen 2M-IT:n alihankintasopimuksen puitteissa toteutettava tiedonsiirtoprojekti. “Jotta vanhoista järjestelmistä ja näihin liittyvistä kustannuksista päästään eroon on tärkeää, että arkistoitavat tiedot siirretään nopeasti ja virheettömästi Kelan palveluun. Olemme tyytyväisiä saadessamme tukeutua asiassa kokeneisiin kumppaneihin, joiden avulla tiedonsiirto voidaan toteuttaa l
Digital Workforce and Atostek convert and transfer Ostrobothnia Wellbeing Services County’s legacy data to Kela's Kanta archive10.12.2024 09:03:26 EET | Press release
Digital Workforce and Atostek convert and transfer Ostrobothnia Wellbeing Services County’s specialized medical care legacy data to Kela's Kanta archive. The project extracting data from the county’s old Esko client and patient information system, is delivered by 2M-IT as a SaaS service and produced by Digital Workforce and Atostek. 2M-IT integrated Digital Workforce and Atostek’s Kanta transfer service into its offerings earlier this spring, providing it to its customers: the Southwest Finland, Satakunta, Ostrobothnia, and Kanta-Häme Wellbeing Services Counties. The project, currently starting in Ostrobothnia, is the first data migration project to be carried out under 2M-IT's subcontract agreement. "It is important to the Wellbeing Services Counties that all data stored in their old systems is transferred quickly and accurately to Kela's archive. Migrating legacy data eliminates both the system and its associated costs. We are pleased to be able to rely on experienced partners who wi
Digital Workforce automatisoi sähköisten lähetteiden vastaanoton Coxassa - Pohjoismaiden suurimmassa tekonivelsairaalassa21.8.2024 08:15:00 EEST | Tiedote
Digital Workforce automatisoi lähetekäsittelyä tekonivelsairaala Coxa:ssa keventäen sihteereiden työkuormaa ja vapauttaen aikaa potilastyöhön. Tehokkaalla prosessilla nopeutetaan myös potilaiden hoitoonpääsyä. Tekonivelsairaala Coxa on Suomen ainoa ja Pohjoismaiden suurin tekonivelleikkauksiin erikoistunut sairaala. Sairaala vastaanottaa vuosittain noin 6 600 sähköistä lähetettä, joita lähettävät sekä yksityiset että julkiset hoitolaitokset eri puolilta Suomea. Coxa otti toukokuun lopussa käyttöön Digital Workforcen toimittaman ratkaisun, joka käsittelee jopa 97 % lähetteiden vastaanotosta kokonaan automaattisesti. Sairaala arvioi, että lähetteiden manuaaliseen käsittelyyn kului hoitohenkilökunnan aikaa vuosittain yli 70 työpäivän verran. Manuaalinen prosessi oli myös altis inhimillisille virheille sekä henkilöriippuvuuksista johtuville viiveille. Läheteautomaatio nopeuttaa sähköisten lähetteiden käsittelyä, lisää aikaa potilastyöhön ja vähentää virheiden riskiä. Ratkaisun käyttöönotto
Digital Workforce automates the handling of electronic referrals at Coxa - the largest Joint Replacement Hospital in the Nordic Region21.8.2024 08:15:00 EEST | Press release
Digital Workforce automates electronic referral handling at Nordic’s largest Joint Replacement Hospital, reducing administrative work and freeing up time for patient care. The efficient process also speeds up patient access to care. Coxa is the only hospital in Finland and the largest in the Nordic countries specializing in prosthetic joint surgery. The hospital receives around 6,600 electronic referrals annually from private and public healthcare providers across Finland. At the end of May, Coxa implemented a solution by Digital Workforce that automatically processes up to 97% of the electronic referrals received by the hospital. Prior to automation, the manual processing of these referrals took up over 70 working days of nursing staffs’ time each year. The manual process was also prone to human error and delays due to personal dependencies. The new referral automation accelerates the processing of electronic referrals, allowing more time for patient care while reducing the risk of er
Digital Workforce ilmoittaa strategisesta kumppanuudesta Sema4.ai:n kanssa tuodakseen tekoälyagentit osaksi Outsmart-alustaansa2.7.2024 11:00:00 EEST | Tiedote
Lehdistötiedote 2.7.2024 Digital Workforce ilmoittaa strategisesta kumppanuudesta Sema4.ai:n kanssa tuodakseen tekoälyagentit osaksi Outsmart-alustaansa Digital Workforce, johtava prosessiautomaation palveluyhtiö, kertoo kumppanuudesta tekoälyagenttien pioneeriyhtiö Sema4.ai:n kanssa tuodakseen tekoälyagentit osaksi Outsmart-alustaansa. Tämä on merkittävä edistysaskel kokonaisvaltaisessa liiketoimintaprosessien automatisoinnissa, missä yhdistyvät ohjelmistorobotiikan (Robotic Process Automation, RPA) vahvuudet ja suurten kielimallien (Large Language Models, LLM) joustavuus. Tekoälyagentit mahdollistavat nopean ja tehokkaan automatisoinnin tietotyön tehtävissä, jotka tyypillisesti edellyttävät työläitä manuaalisia prosesseja. Muuttuva automaatio Yli yhdeksän vuoden kokemuksella prosessiautomaatiosta, ohjelmistorobotiikasta ja luonnollisen kielen prosessointijärjestelmistä (Natural Language Processing, NLP), Digital Workforce on tämän mullistavan muutoksen eturintamassa. Sääntöpohjaisist
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme