Liiketoimintakaupalla syntynyt uudentyyppinen kokonaisuus sai nimekseen The Satama
Wanha Satama Interactive Oy:n ja Zeroten Oy:n liiketoimintakaupan myötä syntyi The Satama Oy, joka auttaa asiakkaitaan menestymään Suomen laajimpiin kuuluvalla uudella palveluportfoliolla.
"Uusi nimemme, The Satama, symboloi kaupallisten tapahtumien kohtaamispaikkaa, jossa ideat ja ihmiset yhdistyvät luoden uusia mahdollisuuksia. Se kuvastaa tavoitettamme olla asiakkaillemme luottokumppani, jonka kanssa tulevaisuuden tavoitetila tarkennetaan ja saavutetaan yhdessä", kertoo brändistrategi Simo Vunneli.
Uusi nimi tuo Wanhan Sataman tapahtumaliiketoiminnan ja muut palvelut yhtenäiseksi kokonaisuudeksi
Brändiuudistuksen myötä The Satama Oy laajentaa palveluvalikoimaansa Wanhan Sataman tapahtumatuotannosta, markkinoinnista ja verkkosivustokehityksestä aiempaa kattavampiin liiketoiminnan kehityspalveluihin. Konsultoinnilla varmistetaan, että markkina- ja asiakasymmärrys ovat riittävät. Tällä tavalla varmistetaan, että asiakkaan brändi ja verkkopalvelut tukevat tavoitteiden saavuttamista. Palveluista on pyritty luomaan selkeä ja asiakkaita helpottava tapa hyödyntää digitaalisia ja fyysisiä tapahtumia organisaationsa kasvun ja asiakashankinnan tukena.
"Olemme havainneet, että asiakkaamme kaipaavat helpommin hallittavaa tapaa saavuttaa liiketoiminnan tavoitteet. Siksi uudessa palvelumallissamme yritystapahtumat ja markkinointi eivät ole erillisiä toimintoja, vaan osa johdonmukaista tavoitetilan saavuttamista. Uusi brändimme heijastaa tätä muutosta ja sitoutumistamme asiakkaidemme menestykseen", toteaa hallituksen puheenjohtaja Jouni Varpelaide.
Toimitusjohtaja Pasi Miettinen lisää: "Uudella nimellämme ja brändillämme haluamme viestiä, että olemme enemmän kuin pelkkä tapahtumatoimisto, mainostoimisto ja digitoimisto yhdessä. Olemme strateginen kumppani, joka auttaa asiakkaitamme kirkastamaan ja vahvistamaan omaa suuntaansa ja asemaansa liiketoimintaympäristön muutoksissa. Lisäksi autamme seuraamaan tavoitetilan edistymistä jatkuvasti ja havaitsemaan tarvittavat suunnanmuutokset."
Tavoitteena kasvua sekä asiakkaille että omalle toiminnalle
The Satama Oy:n slogan “Tavoitetilasi” haluaa muistuttaa, mihin yhtiön koko toiminta tähtää ja mihin asiakas on tarkoitus johdattaa: Kestävään kasvuun ja kilpailukykyyn, innovaatioihin ja kehittymiseen sekä brändin ja maineen vahvistumiseen. Yhtiö panostaa myös omaan kasvuun ja kehitykseen. Ensimmäinen rekrytointi-ilmoitus uudella nimellä julkaistiin heti nimen lanseerauksen yhteydessä.
Yhtiön uusi brändi-ilme ja verkkosivusto on julkaistu osoitteessa https://thesatama.fi. Lisätietoja brändiuudistuksesta, yrityksen palveluista ja saavutetuista tuloksista löytyy yrityksen verkkosivustolta.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Jouni VarpelaideThe Satama Oy
Puh:+358 40 043 7874jouni.varpelaide@wsz.fiPasi MiettinenToimitusjohtajaThe Satama Oy
Puh:+358405198451pasi.miettinen@thesatama.fiSimo VunneliBrand StrategistThe Satama Oy
Puh:0405088856simo.vunneli@thesatama.fiKuvat
Linkit
The Satama Oy on suomalainen, henkilökuntansa omistama yritys, joka yhdistää konsultoinnin, markkinoinnin ja yritystapahtumat asiakkaan tavoitetilaan ohjaavaksi palvelukokonaisuudeksi. Yritys työllistää noin 18 henkilöä. Vuonna 2024 yhteenlaskettu liikevaihto oli noin 3,2 miljoonaa euroa, ja vuodelle 2025 tavoitteena on noin 4 miljoonaa euroa.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta The Satama Oy
Tutkimus: Tapahtumia järjestetään nyt enemmän asiakkaiden kuin oman henkilökunnan vuoksi20.11.2024 11:10:59 EET | Tiedote
Yhdistynyt tapahtumatila Wanha Satama ja mainostoimisto Zeroten (WS Zeroten Oy) selvitti tapahtumien ostajien näkemyksiä hankintojen tavoitteista ja kumppanin valinnasta oman brändityönsä yhteydessä lokakuun lopussa 2024. Tapahtumilla tavoitellaan nyt erityisesti asiakaskunnan sitouttamista, ja tapahtumatilan toivotaan mukautuvan tarpeeseen.
Wanha Satama Interactive ja Zeroten menivät yhteen19.8.2024 12:15:00 EEST | Tiedote
Wanha Satama Interactive Oy sekä Zeroten Oy ovat tehneet liiketoimintakaupan, jonka myötä Wanhan Sataman tapahtumatoiminta on siirtynyt Zerotenille. Yhdistyminen synnyttää monipuolisen tapahtuma- ja markkinointipalveluja tarjoavan WS ZeroTenin, jonka tavoitteena on paitsi kasvattaa osapuolten nykyisiä liiketoimintoja, myös lanseerata uusia.
Indoor Camping – Wanha Satama tarjoaa majoitusta myös Pori Jazzeilla3.6.2024 13:40:51 EEST | Tiedote
Indoor Camping Wanha Satama vastaa Pori Jazzien aikaiseen majoituspulaan tarjoamalla edullisen, silti laadukkaan majoitusvaihtoehdon festivaalien ajaksi.
Liikkumattomuudesta miljardien kulut joka vuosi: Veronkorotukset iskevät liikunnan harrastajiin8.4.2024 15:00:07 EEST | Tiedote
Arvonlisäveron korotukset ja siitä aiheutuva hintojen nousu uhkaavat laskea liikuntaa harrastavien määrää. Suomalaisten liikkumattomuus tulee jo nyt yhteiskunnalle kalliiksi, sillä UKK-instituutin tekemän tutkimuksen mukaan liikkumattomuuden hintalappu on 3,2 miljardia euroa vuodessa. Summa koostuu muun muassa tuloverojen menetyksestä, ikääntyneiden laitoshoidon, työkyvyttömyyden, ennenaikaisten kuolemien, terveyspalvelujen käytön, sairauspoissaolojen ja lääkkeiden kustannuksista.
Meriseikkailuja ja maailmanennätyksiä – soutajalegendat Jari Saario ja Joonas Kuivalainen ottavat osaa LOL Expo 2024 -messutapahtumaan25.3.2024 15:02:17 EET | Tiedote
Kaksi soutajalegendaa, Jari Saario ja Joonas Kuivalainen, saapuvat huhtikuun 4. päivänä järjestettävään LOL Expo 2024 –liikunta- ja hyvinvointitapahtumaan Wanhaan Satamaan. Saario esittelee messuilla legendaarisen veneensä ja kertoo soutu-urakoistaan Atlantin yli Kuivalaisen tavoitellessa tapahtumassa minuutin sisäsoudun maailmanennätystä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme