S-Pankki Oyj

Tutkimus: Suomalaiset arvioivat S-Pankin jälleen vastuullisimmaksi pankkibrändiksi

Jaa

Suomalaiset mielsivät S-Pankin Suomen vastuullisimmaksi pankkibrändiksi jo kolmannentoista kerran peräkkäin

Tutkimus: Suomalaiset arvioivat S-Pankin jälleen vastuullisimmaksi pankkibrändiksi. Taustalla vihreä taimi.

Suomalaiset mielsivät S-Pankin jälleen Suomen vastuullisimmaksi pankkibrändiksi, nyt jo kolmannentoista kerran peräkkäin. Myös S-ryhmä, Prisma, Sokos Hotellit ja ABC arvioitiin kukin oman toimialansa vastuullisimmaksi brändiksi. Sustainable Brand Index -selvitys on Euroopan suurin riippumaton vastuullisuuteen keskittyvä bränditutkimus, joka on toteutettu Suomessa vuosittain jo vuodesta 2013.

”Olemme tehneet vastuullisuuden eteen töitä pitkäjänteisesti ja on hienoa huomata, että tämä välittyy myös asiakkaillemme. Jatkamme määrätietoista työtä varmistaaksemme, että S-Pankki säilyy finanssialan vastuullisuuden suunnannäyttäjänä”, S-Pankin asiakkuuksista ja brändistä vastaava johtaja Anni Hiekkanen sanoo.

S-Pankki tarjoaa S-ryhmän asiakasomistajille maksuttomat päivittäiset pankkipalvelut, kilpailukykyisesti hinnoitellut lainat sekä mahdollisuuden aloittaa säästäminen ja sijoittaminen matalalla kynnyksellä. Suomen ensimmäinen mikrosäästämisen palvelu, S-mobiilin Säästäjä, tarjoaa monelle ensimmäisen kosketuksen rahastosijoittamiseen ja mahdollistaa säästöjen kerryttämisen helposti pienistä summista.

”Me S-Pankissa haluamme olla mukana rakentamassa parempaa huomista. Kuuntelemme asiakkaitamme tarkasti ja kehitämme jatkuvasti palveluitamme, joiden avulla voimme toteuttaa tehtäväämme vähän rahakkaamman huomisen mahdollistamisessa. Haluamme jatkossa olla asiakkaillemme ennen kaikkea paremman arjen kumppani ja Suomen mutkattomin pankki, jonka ytimessä on maailman luokan digipalvelut", Hiekkanen kertoo.

Kuluttajien mielikuvia yritysten vastuullisuudesta tarkasteleva Sustainable Brand Index perustuu kyselytutkimukseen, jossa suomalaiset kuluttajat arvioivat Suomen suurimpien tuotemerkkien vastuullisuusmielikuvaa eri toimialoilta. Arvioitavat brändit valikoituivat kyselyyn niiden markkinaosuuden, liikevaihdon ja brändin tunnettuuden perusteella. Yritykset eivät itse valitse kyselyyn osallistumista tai siitä pois jäämistä. Lisäksi tutkimuksessa selvitetään vastuullisuuteen liittyviä trendejä ja vastuullisen kuluttamisen ajureita.

Lue lisää vastuullisuudesta S-Pankissa
Lue lisää Sustainable Brand Index -tutkimuksesta ja sen toteutuksesta

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Linkit

S-Pankki

S-Pankki on kotimainen pankki ja osa S-ryhmää. Olemme olemassa siksi, että jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan huomiseen. Meillä on yli kolme miljoonaa asiakasta ja tunnemme asiakkaidemme arjen. Tuomme siihen helppoutta ja hyötyä muun muassa helppokäyttöisten digitaalisten palveluidemme avulla. Täyden palvelun pankkina olemme tukena elämän pienissä ja suurissa käännekohdissa. s-pankki.fi

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta S-Pankki Oyj

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye