Interbrands Wine & Spirits

Kolme päivää Moët & Chandonin kuplien lumoa Stockmannin ikonisessa kulmaikkunassa

Jaa

Stockmannin tavaratalon ikonisessa kulmaikkunassa koetaan parhaillaan kuohuvia elämyksiä aidon samppanjan merkeissä, kun maailman tunnetuin samppanjabrändi Moët & Chandon tuo interaktiiviset samppanjatastingit Helsingin sydämeen 24.–26.4. 2025. 

Samppanjatalo Moët & Chandon tuo kuplivaa elämää Stockmannin kulmaikkunaan samppanjatastigien merkeissä 24.-26.4.2025.
Samppanjatalo Moët & Chandon tuo kuplivaa elämää Stockmannin kulmaikkunaan samppanjatastigien merkeissä 24.-26.4.2025.

Samppanjan ystäville aukeaa oikea elämysten ikkuna

Moët & Chandonin elämykselliset erikoistastingit tuovat samppanjan ilosanomaa näyttävästi suomalaisille kuluttajille ja alan ammattilaisille. Maistelut järjestetään yhteistyössä Stockmannin tavaratalon kanssa Keskuskadun ja Aleksanterinkadun kulmaikkunassa, joka tunnetaan erityisesti helsinkiläisten omana jouluikkunana. Nyt perinteikäs näyteikkuna herää kevääseen aivan uudella tavalla kuplien kera ja kuohun voimalla.

“Yleisöllä on nyt ainutlaatuinen mahdollisuus tutustua maailman parhaisiin samppanjoihin. Tapahtuman tarkoituksena on tuoda ihmiset yhteen samppanjan äärelle, unohtamaan arjen huolet ja nauttimaan tästä erityislaatuisesta tilaisuudesta kanssamme. Myös Stockmannin laatutietoinen brändi ja ikoninen samppanjatalo Moët & Chandon sopivat hienosti yhteen”, kertoo Brand Activation Manager Iida Järvelin.

Helsingissä kuplii Grand Champagne -tapahtuman hengessä

Kolmen kuplivan päivän ajaksi Stockmannin kulmaikkuna muuntuu kohtaamispaikaksi, jossa samppanjanystävät ja alan asiantuntijat pääsevät osallistumaan huippuluokan tastingeihin. Samana viikonloppuna 24.–26.4. 2025 järjestetään kymmenettä kertaa Vanhalla Ylioppilastalolla Grand Champagne Helsinki -tapahtuma, joka kokoaa yhteen maailman suurimmat ja arvostetuimmat samppanjatalot.

Maistelussa maailman tunnetuin samppanjabrändi Moët & Chandon

Joka sekunti jossain päin maailmaa avataan pullo Moëtin samppanjaa. Vuonna 1743 perustetun talon tunnetuin ja ikonisin samppanja on Moët & Chandon Impérial Brut.

Samppanjaa maistellaan elämysten ikkunassa Moët & Chandonin samppanja-asiantuntija Minna Halmesvaaran johdolla. Kuluttajilla on mahdollisuus varata paikkansa tastingiin verkkojulkaisu Viinipostin (viiniposti.fi) kautta sekä personoida tastingin aikana oma Moët & Chandon-pullo itse suunnittelemallaan tekstillä, esimerkiksi onnitteluviestillä vastavalmistuneelle.  Tapahtumaan kutsutaan myös median edustajia, vaikuttajia ja alan asiantuntijoita.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Iida Järvelin
Brand Activation Manager, Moët Hennessy / Interbrands Wines and Spirits Oy
mobile +358 45 2623603
iida.jarvelin@interbrands.fi

Kuvat

Ikkunassa tarjoillaan kolmea eri Moët & Chandonin samppanjaa, jotka ovat paritettu upeiden herkkujen kanssa.
Ikkunassa tarjoillaan kolmea eri Moët & Chandonin samppanjaa, jotka ovat paritettu upeiden herkkujen kanssa.
Mikko Uosukainen
Lataa
Kulmaikkunassa käy viikonlopun aikana melkein 100 vierasta.
Kulmaikkunassa käy viikonlopun aikana melkein 100 vierasta.
Mikko Uosukainen
Lataa
Interaktiivinen ikkuna pysäyttää monet ohikulkijat ihmettelemaan ja ihastelemaan.
Interaktiivinen ikkuna pysäyttää monet ohikulkijat ihmettelemaan ja ihastelemaan.
Mikko Uosukainen
Lataa
Mikko Uosukainen
Lataa
Persoinoitu samppanjapullo on upea lahja esim. vastavalmistuneelle tai hääparille.
Persoinoitu samppanjapullo on upea lahja esim. vastavalmistuneelle tai hääparille.
Mikko Uosukainen
Lataa
Samppanjatalo Moët & Chandon tuo kuplivaa elämää Stockmannin kulmaikkunaan samppanjatastigien merkeissä 24.-26.4.2025.
Samppanjatalo Moët & Chandon tuo kuplivaa elämää Stockmannin kulmaikkunaan samppanjatastigien merkeissä 24.-26.4.2025.
Lataa

Linkit

Interbrands Wines & Spirits Oy

Interbrands Wines & Spirits Oy on vuonna 2005 perustettu alkoholijuomien maahantuontiliike, joka kuuluu kaikissa Pohjoismaissa ja verovapailla markkinoilla toimivaan Interbrands Nordic -ryhmittymään. Suomessa yritys tarjoaa asiakkailleen laadukkaan, jatkuvasti kehittyvän tuoteportfolion ja monipuolisesti alkoholibisneksessä ansioituneen henkilökunnan ammattitaidon.

Kuluttajille Interbrands viestii kuluttajamarkkinointikanavansa Viinipostin välityksellä. 

"Never underestimate the importance of having fun"

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Interbrands Wine & Spirits

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye