
Boozt nimittää Suomeen maajohtajan vahvistaakseen markkina-asemaansa johtavana pohjoismaisena tavaratalona

”Olen iloinen, että saan liittyä Booztin tiimiin, joka on tehnyt vaikuttavaa työtä kasvattaessaan liiketoimintaa Pohjoismaissa viime vuosien aikana. Suomi on tärkeä markkina-alue Booztille ja maajohtajan uuden position myötä pyrimme parantamaan nimenomaan suomalaisten ostokokemusta Booztilla, jotta siitä tulisi entistä houkuttelevampi ja sujuvampi asiakkaille. Yritys haluaa panostaa suomalaisten asiakkaiden syvempään ymmärtämiseen, jonka koen erityisen merkittävänä ja innostavana.” Inka Wirman, maajohtaja Suomi, Boozt
Uuden maajohtajan nimittäminen Suomeen tukee Booztin strategiaa Pohjoismaiden verkkokaupojen markkinajohtajuudesta. Maajohtajana Wirman tulee kehittämään avainkonsepteja vahvistaakseen Booztin brändiä ja liiketoiminnan kehitystä Suomen markkinalla.
”Tulemme jatkamaan pohjoismaisen tavaratalostrategian toteuttamista ja Suomi tulee olemaan meille tärkeä markkina-alue vahvan asemamme kasvattamisessa entisestään Pohjoismaissa. Olemme iloisia nähdessämme suomalaisten asiakkaiden ostavan räätälöidystä valikoimastamme muotia ja lifestyle-brändejä. Inkan vahvistaessa tiimiä Suomen maajohtajana jatkamme luokkamme parhaan asiakaskokemuksen tarjoamista suomalaisille asiakkaillemme.” Hermann Haraldsson, toimitusjohtaja ja perustajajäsen, Boozt
Wirmanilla on laajaa kokemusta markkinoinnin alalta, erityisesti sosiaalisen median strategioista, sisällöistä, niiden jakelusta, sekä vaikuttajamarkkinoinnista. Ennen siirtymistä Booztille hän työskenteli ruotsalaisen somealan pioneerin Splay One:n Suomen toimintojen maajohtajana. Splay One erikoistuu brändättyyn viihteeseen ja vaikuttajamarkkinointiin. Wirman on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri Vaasan Yliopistosta.
Boozt on johtava, nopeasti kasvava ja kannattava pohjoismainen verkkokauppayhtiö. Vuonna 2021 Boozt Groupin nettoliikevaihto oli 5,813.8 miljoonaa kruunua ja kasvoi 33,4 %:a edellisvuoteen verrattuna. Boozt tarjoaa asiakkailleen räätälöidyn ja nykyaikaisen valikoiman muotia monibrändisen verkkokauppansa Boozt.com:in kautta. Yritys on keskittynyt käyttämään talon sisällä kehitettyä huippuluokan teknologiaa räätälöidäkseen parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Lisätietoa löydät vierailemalla www.booztgroup.com.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Yhteydenotot
Lisätietoa tai haastattelutiedustelut Inka Wirmanin kanssa, otathan yhteyttä:
Ask Kirkeskov Riis // +45 50408511 // askr@boozt.com
Ask Kirkeskov RiisViestintäjohtajaBoozt AB
Puh:+4550408511askr@boozt.comInka WirmanMaajohtajaBoozt AB
Puh:+358408470585inwi@boozt.comKuvat
Tietoja julkaisijasta
Boozt on johtava, nopeasti kasvava ja kannattava pohjoismainen verkkokauppayhtiö. Vuonna 2021 Boozt Groupin nettoliikevaihto oli 5,813.8 miljoonaa kruunua ja kasvoi 33,4 %:a edellisvuoteen verrattuna. Boozt tarjoaa asiakkailleen räätälöidyn ja nykyaikaisen valikoiman muotia monibrändisen verkkokauppansa Boozt.com:in kautta. Yritys on keskittynyt käyttämään talon sisällä kehitettyä huippuluokan teknologiaa räätälöidäkseen parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Lisätietoa löydät vierailemalla www.booztgroup.com.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Boozt AB
Boozt lanseeraa Club Booztin – innovatiivinen asiakasklubi muodin ja vapaa-ajan verkkokauppa-alalla20.6.2023 09:00:00 EEST | Tiedote
Malmö, Hyllie, 20.6.2023: Pohjoismaiden johtava muodin ja vapaa-ajan verkkotavaratalo Boozt lanseeraa Club Boozt -asiakasklubin. Booztin tavoitteena on vahvistaa Club Booztin avulla asiakassuhteita palkitsemalla uskollisia asiakkaita ja asettaa samalla uusi standardi asiakasklubeille. Sisäisesti kehitetty ainutlaatuinen Club Boozt tarjoaa erinomaisen asiakaskokemuksen ohella täysin uudentasoista personointia sekä yksilöllisiä tarjouksia ja alennuksia. Club Boozt on osoitus Booztin sitoumuksesta luoda poikkeuksellista asiakasarvoa. Booztilla on kolme miljoonaa aktiivista asiakasta, joten yritys ymmärtää läheisten asiakassuhteiden vaalimisen ja yksilöllisten asiakastarjousten tärkeyden. Club Booztin jäsenet saavat runsaasti etuja, kuten yksilöllisiä ostokokemuksia, ennakkopääsyn alennusmyynteihin, alennuksia suosikkimerkeistä, priorisoidun tilausten pakkaamisen, VIP-asiakaspalvelua sekä yksilöllisiin mieltymyksiin ja omaan tyyliin perustuvia suosituksia. Peter G. Jørgensen, kaupallinen j
Boozt on julkaissut vuoden 2022 vuosikertomuksen sekä vastuullisuusraportin23.3.2023 17:00:00 EET | Tiedote
Boozt AB on julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2022 (Tammikuu 1, 2022 – Joulukuu 31, 2022) sisältäen yhtiön tilinpäätöksen, hallinnointi- sekä vastuullisuusraportin.