DNA tarjoaa ruokakassipalvelun sadoille ikäihmisille
DNA:n tavoitteena on auttaa koronakriisin takia erityisen heikkoon asemaan joutuneita ikäihmisiä. 500:n Gubbelta ostettavan ruokakassipalvelun lisäksi DNA tukee omaa henkilökuntaansa maksamalla DNA:laisten omille iäkkäille läheisilleen tilaamat ruokakassipalvelut.
"Haluamme auttaa nyt, kun tilanne on päällä. Korona on vaikeuttanut monen ikäihmisen kauppa-asioiden hoitoa, eikä kaikilla ikänsä puolesta riskiryhmään kuuluvilla ole ketään keneltä pyytää apua", sanoo DNA:n henkilöstöjohtaja Marko Rissanen.
Ruokakassipalvelun tuottaa Gubbe Sydänystäväpalvelu, ja se kattaa asiakkaan ruokaostosten keräilyn ja toimittamisen kotiovelle kerran viikossa. Gubbe on DNA:lle tuttu kumppani sen uusimman henkilöstöedun tiimoilta, jossa DNA tukee henkilökuntaansa omista läheisistä ikäihmisistä huolehtimisessa.
"Olen todella iloinen, että olemme löytäneet ketterän Gubben. Se pystyi reagoimaan koronan aiheuttamaan uuteen tilanteeseen nopeasti, ja nyt se tuo jälleen iloa ja helpotusta ikäihmisten ja heistä huolissaan olevien läheisten arkeen", toteaa Rissanen.
"Kauppakassipalvelu syntyi päivissä, kun mietimme miten voimme turvata riskiryhmän hyvinvoinnin sekä kuinka hyödyntää meidän yli 3 000 auttamishaluisen työntekijän verkostoa. Olemme kiitollisia, että DNA laajensi yhteistyötä kanssamme ja voimme nyt yhdessä auttaa yhä laajemmin apua tarvitsevia vähävaraisia ikäihmisiä", sanoo Gubben toimitusjohtaja Sandra Lounamaa.
Gubben kauppakassipalvelu toimii koko Suomessa ja toimitus järjestyy alle kolmessa päivässä. Gubbella on Sotaveteraaniliiton ja Diakonissalaitoksen kaltaisia toimijoita verkostossaan, jonka avulla se tavoittaa kauppa-avun tarpeessa olevia ikäihmisiä. DNA maksaa palvelusta 10 000 euroa sekä DNA:laisten ilmoittamien henkilöiden kauppakassipalveluista aiheutuvat kulut.
DNA on ensimmäinen suomalainen suuryritys, jolla on Väestöliiton myöntämä Perheystävällinen työpaikka -tunnus.
Lisätietoja:
henkilöstöjohtaja Marko Rissanen, DNA Oyj, puh. 044 220 3230, marko.rissanen@dna.fi
DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi
Perustaja, toimitusjohtaja Sandra Lounamaa, Gubbe, puh. 040 835 8367, sandra@gubbe.io
Gubben asiakaspalvelu, puh: 044 491 0039, gubbe@gubbe.io
Lisätietoa Gubben ruokakassipalvelusta: https://www.gubbekassi.fi/
Gubbe on uudenlainen ei-sairaanhoidollinen vanhuspalvelu, joka pitää ikäihmisen aktiivisena, auttaa arjen askareissa sekä tuo samalla turvaa koko perhepiirille. Lisäksi Gubbe luo merkityksellistä työtä nuorille.
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n matkaviestinverkon asiakkaat käyttävät eniten mobiilidataa maailmassa liittymää kohden. Olemme Suomen suurin kaapelioperaattori. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi vuonna 2019 Great Place To Work -tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 942 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta DNA Oyj
Keskiviikoksi povataan lumimyrskyä: Kaikki tämä tapahtuu välittömästi, mikäli DNA:n verkossa ilmenisi häiriöitä19.11.2024 16:07:50 EET | Tiedote
Lumimyrskyn arvioidaan iskevän suureen osaan Suomea keskiviikkona. Paikoin sade tulee räntänä, paikoin lumena. Kova tuuli ja rankkasateet lisäävät sähkökatkoksien riskiä, kun myrsky voi kaataa puita sähkölinjojen päälle. Mutta mitä tarkalleen ottaen tapahtuu, jos näin käy ja kuluttaja huomaa älylaitteensa verkkoyhteyden olevan poikki? DNA tarjoaa harvinaisen katsauksen verkkonsa valvomoon, jossa varmistetaan suomalaisten netin toimivuus myös sään ääriolosuhteiden aikana.
A snowstorm is coming: All of this happens immediately if there should be a disruption in the DNA’s network19.11.2024 16:07:50 EET | Press release
A snowstorm is expected to hit most of Finland on Wednesday. Rain may come in the form of snow or water. Gale force winds and heavy rain will increase the risk of power cuts, as the storm may result in trees falling over power lines. But what exactly will happen if this occurs and a consumer notices that their smart device has lost the network connection? DNA provides a unique behind-the-scenes view of its network control centre where preparations are underway to make sure that the Internet works in Finland also during extreme weather conditions.
Mobiilivarmenteen käyttö kasvaa, mutta liian moni nojaa tunnistautumisessa pelkkiin pankkitunnuksiin18.11.2024 14:26:08 EET | Tiedote
Pankkeihin kohdistuneet palvelunestohyökkäykset herättivät monet siihen, kuinka laajalti pankkitunnuksia käytetään tunnistauduttaessa erilaisiin palveluihin. Lokakuussa 2024 ennätysmäärä DNA:n asiakkaita otti Mobiilivarmenteen käyttöön. Joulun alla alkavat tarjouskampanjat ja lisääntyvä verkkokauppa saavat huijarit liikkeelle, joten nyt on oikea aika ottaa palvelu käyttöön.
Popularity of the Mobile Certificate is growing, but too many rely only on bank IDs for identity verification18.11.2024 14:26:08 EET | Press release
Recent denial-of-service attacks against banks have sparked discussion about the extent to which bank IDs are used for identity verification in different services. In October 2024, a record number of DNA customers activated the Mobile Certificate. Promotional campaigns ahead of the holiday season and the increasing popularity of online shopping attract scammers, so now is the time to start using the service.
DNA:n huippunopea laajakaistapalvelu tarjolla Satakunnassa – mahdollistaa useiden 8K-videoiden suoratoiston ilman laadun heikkenemistä18.11.2024 09:00:00 EET | Tiedote
Tarve nopeille laajakaistayhteyksille kasvaa koko ajan. DNA vastaa tarpeeseen tuomalla kahden gigabitin liittymät entistä useamman kotitalouden saataville. Nyt tehokkaan laajakaistaliittymän saatavuusalue Satakunnassa on kasvanut uusille paikkakunnille muun muassa Ulvilaan, Euraan ja Raumalle.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme