Liki puoli miljoona euroa kulttuurille allokoinut Elämysraha-kampanja on SweepBankille vasta alkua
Syyskuussa Suomen markkinoille saapuneen SweepBankin Elämysraha-kampanja on herättänyt viime kuukausina paljon kiinnostusta. Pankki talletti kampanjan ajan kaikkien uusien asiakkaiden tilille 20 euroa käytettäväksi kulttuuriin ja ravintoloihin tukeakseen korona-ahdingosta kärsiviä aloja. Rahaa allokoitiin kampanjan aikana yhteensä yli 440 000 euroa. SweepBankin tekemän tutkimuksen mukaan valtaosa asiakkaista aikoi käyttää saadun rahan joko ravintolaan tai yllättääkseen läheisensä.
“SweepBankin avauskampanja oli kokonaisuudessaan onnistunut, ja sen myötä pystyttiin tukemaan yhteiskunnan elpymistä koronapandemian aikana ja allokoimaan rahaa niille toimijoille, joille ihmisten aktiivisuus on elinehto. Tämä kampanja on kuitenkin vasta alkua ja lähitulevaisuudessa on myös paljon kiinnostavia tempauksia luvassa”, kertoo Multituden markkinointijohtaja Elina Himberg.
Tällä hetkellä SweepBankilla on käynnissä Mastercardin kanssa toteutettu giveback-kampanja, jonka myötä SweepBankin asiakkaat saavat ensimmäisestä yli 50 euron arvoisesta Mastercard-mobiilikortilla tehdystä nettiostoksesta kymmenen euroa takaisin*.
Seuraavaksi luvassa on virtuaalinen luottokortti ja asiakasyhteisö
SweepBank uudistuu ja kehittää toimintaansa vauhdilla. Palvelulla on tällä hetkellä yli 35 000 asiakasta, jotka on tarkoitus ottaa pian myös osaksi palvelun kehitystyötä. Pankki lanseeraa alkuvuodesta asiakasyhteisön, joka on avoin kaikille niille asiakkaille, jotka haluavat osallistua palvelun suunnitteluun ja kehittämiseen. Yhteisön kautta SweepBank tulee muun muassa lähettämään asiakkailleen kyselyitä selvittääkseen rahankäyttötottumuksia tai toiveita palvelukehitykseen liittyen. Lisäksi yhteisöön kuuluvia asiakkaita kutsutaan työstämään esimerkiksi tiettyjä ominaisuuksia yhdessä palvelun kehittäjien kanssa.
SweepBank lanseeraa markkinoille myös täysin digitaalisen Mastercard-luottokortin, jonka ominaisuuksia ja käyttötapoja tullaan pohtimaan yhdessä asiakkaiden kanssa.
*Yleisiä ehtoja sovelletaan.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
Jenni Pöyry
Mellakka Helsinki
jenni@mellakkahelsinki.fi
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
SweepBank on uusi mobiilipankki, joka haluaa mullistaa tavan, jolla pankit palvelevat asiakkaitaan ja ovat mukana heidän elämässä.
SweepBank-mobiilipankin omistaa Ferratum Bank p.l.c., jonka taustalla on kansainvälinen finanssiteknologiayritys Multitude SE. Ferratum Bank p.l.c. on julkinen osakeyhtiö, joka on rekisteröity Maltalle, ja jolla on Malta Financial Services Authorityn toimilupa rekisterinumerolla C56251. Pankin osoite Maltalla on 120, ST Business Centre, The Strand Gzira, GZR 1027, ja yritykseen voi ottaa yhteyttä verkkosivuilla tai sovelluksen kautta. SweepBankin käyttöehdot, hinnasto ja palvelun kuvaus ovat saatavilla verkkosivustolla www.sweepbank.com.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta SweepBank
Tutkimus: suomalaiset haluavat luottokortilta ennen kaikkea turvallisuutta22.2.2022 10:09:52 EET | Tiedote
Tuoreen kyselytutkimuksen mukaan suomalaiset arvostavat luottokortin tuomaa turvallisuutta. Erityisesti nuoret aikuiset kaipaavat luottokortiltaan digitaalisuutta ja lähimaksuominaisuutta. SweepBankin vastikään lanseeraama maksuton Mastercard-luottokortti vastaa kuluttajien toiveisiin.
SweepBank ja teknologiayhtiö Tuum yhteistyöhön pankkialan Netflix-kokemuksen toteuttamiseksi16.12.2021 09:22:18 EET | Tiedote
Asiakaslähtöinen ja täysin digitaalinen pankkipalvelu SweepBank ottaa käyttöönsä virolaisen teknologiayhtiö Tuumin ydinpankkipalveluiden alustan tarjotakseen asiakkailleen pankkialalta vielä puuttuvan Netflix-kokemuksen.
Mastercard ja mobiilipankkipalvelu SweepBank yhteistyöhön24.11.2021 11:50:02 EET | Tiedote
Mastercardin markkinointijohtaja Loukia Chorafa: “Suomalainen huippuluokan fintech-osaaminen teki meihin vaikutuksen”.
“Pankkialalta puuttuu vielä Netflix-kokemus” – SweepBank haluaa olla Suomen ensimmäinen smartbank12.11.2021 10:37:03 EET | Tiedote
SweepBankin kunnianhimoinen tavoite on olla Suomen ensimmäinen smartbank. Vastikään Suomen markkinoille tullut pankki on houkutellut kuudessa viikossa yli 30 000 uutta asiakasta.
SweepBank sovelluksella jo yli 20 000 käyttäjää – tästä pankkimaailman uudessa ilmiössä on kyse22.10.2021 10:01:08 EEST | Tiedote
SweepBank valtaa pankkimarkkinaa ryminällä, ja se on kasvattanut asiakasmääräänsä merkittävästi viimeisen kuukauden aikana. Sovelluksella on jo yli 20 000 käyttäjää ja uusia asiakkaita tulee satoja päivässä. SweepBankin missio on tehdä asiakkaidensa rahankäytöstä fiksua ja helppoa: kaikki pankkipalvelut hoituvat näppärästi yhdellä sovelluksella. Kyseessä on täysin digitaalinen mobiilipankkipalvelu, joka erottuu muista pankeista kolmella merkittävällä tavalla. Siinä ei ole minkäänlaisia kuukausimaksuja tai piilokuluja. SweepBank erottuu edukseen myös siksi, että se maksaa vuosikorkoa asiakkaidensa käyttötileille ja säästötileille kuukausittain. Käyttäjien rahat siis kasvattavat jatkuvaa korkoa kaikilla SweepBankin tileillä, eivätkä ne loju korottomina niin kuin käyttötileillä yleensä. Myös nettiostosten tekeminen on SweepBank-palvelussa helppoa, ja kaksivaiheinen tunnistautuminen toimii saumattomasti. Sovelluksesta löytyy sekä Apple Pay että Androidin NFC, jotka sujuvoittavat verkko-ost
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme