Muoti kuuluu kaikille - Nuorten naisten vaatemerkki Boy Meets Girl® tuo särmää Prismoihin
Boy Meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia. Sen faneina tunnetaan esimerkiksi huippumalli Kendall Jenner ja näyttelijät Rosario Dawson ja Rachel Bilson.
"Boy Meets Girl ammentaa ideoita New Yorkin jatkuvasti muuttuvasta katutaiteesta ja musiikista. Haluan luoda hauskoja vaatteita tiedostaville nuorille naisille, joilla riittää asennetta ja uskallusta", muotisuunnittelija Stacy Igel määrittelee.
Vaatemerkki tarjoaa rentoja ja hyvännäköisiä vapaa-ajan vaatteita kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja. Brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.
Prisman valikoimiin tulee myös Boy Meets Girl -brändin lifestyle-tuotteita kuten vuodevaatteita, pyyhkeitä ja sisustustyynyjä.
Uskottavaa katumuotia kautta maan
Vaatebrändin tie Suomeen oli luonteva, sillä Stacy Igeliä puhutteli Prisman filosofia muodin kuulumisesta kaikille. Myös Prismalle merkki on sopiva yhteistyökumppani, joka tukee hypermarketketjun asemaa koko perheen vaatettajana.
"Muoti kuuluu sinne, missä suomalaiset haluavat sitä kuluttaa. Prisma on muotitalo, jossa muoti kuuluu kaikille ja jossa jokaisella on oikeus pukeutua omalla tyylillään. Me tarjoamme vaatteet, jalkineet, reput ja laukut sekä asusteet koko perheelle, arkeen ja juhlaan hintatasolla, johon kaikilla on varaa", pukeutumisen valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta sanoo.
Prisma on tutkitusti suomalaisten mieluisin vaatteiden ostopaikka. Boy Meets girl -merkin lanseeraus vie kauppaketjun taas askeleen lähemmäs tavoitteen täyttymistä: Muoti kuuluu Prismalle.
"Olemme erittäin ylpeitä, että toteutamme nyt lupauksemme myös kaikista muotitietoisimman kohderyhmän, eli nuorten naisten kohdalta", Hole summaa.
Tyyliä ja itsetuntoa, mahdollisuuksia toteuttaa unelmansa
Boy Meets Girlin viestittämä maailmankatsomus on puhutellut nuoria naisia merkin perustamisesta lähtien.
"Hyvä itsetunto ja oma rohkea tyyli kuuluvat kaikille ja juuri siksi uskon merkin menestyvän tasa-arvoisuudestaan tunnetussa Suomessa. Jokaisella tulee olla mahdollisuus unelmoida ja myös toteuttaa unelmansa", Stacy Igel painottaa.
Boy meets Girl lanseerataan myös New Yorkin Macy’s tavarataloihin. Sitä on tähän saakka myyty muiden muassa Nordstrom-tavarataloissa ja Pariisin legendaarisessa, trendien edelläkävijöiden suosimassa colette-konseptiliikkeessä. Prismoihin Boy meets Girl saapuu 16.8.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Päivi Hole, pukeutumisen valikoimajohtaja
S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 76 80711, paivi.hole@sok.fi
Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland
Korkeavuorenkatu 1 B 11, 00140 Helsinki
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Wolfcom
Kutsu medialle: Vuoden matkakohde Viro, infotilaisuus Matkamessuilla 16.1. klo 13-1420.12.2024 10:14:22 EET | Tiedote
Suomalaisia hemmotellaan naapurilla, joka täyttää matkailun megatrendeistä useimmat. Miten juuri vuoden ulkomaanmatkakohteeksi valittu pieni naapurimme ylläpitää positionsa suomalaisten suosituimpana määränpäänä ja mitä voi itsestään kertoa sellainen, josta kaikki muka jo tiedetään? Visit Estonia ja maailman tiheimmin liikennöityä kahden pääkaupungin välistä merisiltaa ylläpitävät Viking Line, Tallink Silja ja Eckerö Line järjestävät jo messuperinteeksi muodostuneen infotilaisuuden Helsingin Matkamessujen ammattilaistorstaina 16. tammikuuta kello 13.00-14.00. Viro-info on osa Matkatieto-seminaaria messuhallissa 6.
Golden Globes valitsi suomalaisen luksusbrändin tähtien VIP-lahjaksi18.12.2024 09:39:05 EET | Tiedote
Eksoottinen suomalainen luksus tekee pohjoismaista matkailuhistoriaa Hollywoodissa tammikuun 5. päivänä järjestettävässä Golden Globes -palkintogaalassa. Kaikki Golden Globe -voittajat ja palkintokategorioiden esittelijät saavat tapahtuman järjestäjiltä maailman ylellisimmäksi kassiksi nimetyn VIP-lahjan, jonka sisältö on tänä vuonna arvoltaan miljoona dollaria. Yli 25 luksustuotteen ja -elämyksen listakärjessä ovat suomalainen lentoyhtiö Helsinki Citycopter ja luksusmatkatoimisto ACX ACCESS, joiden Golden Globe -voittajalle rakentama matkapalkinto on ainutlaatuinen revontulielämys yhdistettynä luksuslomaan Lapissa ja Helsingissä. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun pohjoismainen tuote tai -palvelu on mukana maailman suurimpiin kuuluvassa viihdetapahtumassa.
Sujuvasti ja turvallisesti kotiin pikkujouluista28.11.2024 15:11:09 EET | Tiedote
Yöbussi ehti huristaa nenän edestä ja taksijono kiemurtelee kulman taakse, kotimatka voi latistaa hilpeän juhlatunnelman ja illasta jäädä ikävä maku suuhun. Nappaa kokeneen taksiammattilaisen vinkit turvalliseen ja sujuvaan liikkumiseen pikkujouluaikaan.
Helsingissä on kypsynyt historiallinen 10-vuotias viski21.11.2024 15:06:52 EET | Tiedote
Helsingin Kalasataman Teurastamolla tehtiin syksyllä 2014 suomalaista alkoholijuomahistoriaa, kun The Helsinki Distilling Company tynnyröi ensimmäiset kotimaisesta ohra- ja ruismaltaasta tislaamansa viskierät. Helsingin ensimmäiset viskit ovat nyt kypsyneet maagiseen 10 vuoden ikään ja valmiita viskinystävien maistettavaksi.
Viron tunnelmallisimmat joulutorit ja -tapahtumat21.11.2024 11:22:14 EET | Tiedote
Viron joulutorit ja -tapahtumat tarjoavat sadunomaista joulutunnelmaa, perinteisiä jouluherkkuja sekä runsaasti persoonallisia lahjoja pukinkonttiin pantavaksi.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme