SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Pukeudu yhtä rohkeasti kuin Duudsoni: LA-keus-miestenvaatteita saa nyt Prismasta

Jaa
LA-keus-vaatemerkin jakelu laajenee ensi viikosta alkaen valtakunnalliseksi, kun tuotteet saapuvat Prismoihin sekä Prisman verkkokauppaan. Vaatemerkin luoneet Duudsonit jakavat Prisman ajatuksen siitä, että muoti kuuluu kaikille. Jokainen saa pukeutumisellaan ilmaista itseään ja omaa tarinaansa.
Lokakuusta alkaen Prismassa on myynnissä La-keus-valikoimasta miesten pipoja, housuja, t-paitoja ja huppareita.
Lokakuusta alkaen Prismassa on myynnissä La-keus-valikoimasta miesten pipoja, housuja, t-paitoja ja huppareita.

-       Haluamme kertoa pukeutumisella meidän omaa tarinaa ja antaa jokaisen kertoa omaansa. Pohjanmaan lakeuksilta ja Amerikan ihmemaasta inspiraationsa saaneet La-keus-vaatteet tulevat nyt kaikkien suomalaisten helposti saataville. Vaatteet ovat itseilmaisun väline ja ilmaisun vapaus pitää olla kaikilla. Kun vaate tuntuu omalle, on helpompi olla rohkeasti oma itsensä ja toteuttaa täysillä omia haaveitaan ja elää omaa tarinaansa, kertoo Duudsoneista Jarno Laasala.  

Lokakuusta alkaen Prismassa on myynnissä La-keus-valikoimasta miesten pipoja, housuja, t-paitoja ja huppareita.

– Duudsonit näyttävät esimerkillään, että jokainen voi rakentaa elämänsä tarinan rohkeasti itsensä näköiseksi. Tämä sopii Prisman ajattelutapaan kuin pipo päähän. Olemme lisäksi tyytyväisiä La-keus-tuotteiden vastuullisuuteen, sillä Prismalla on kunnianhimoiset tavoitteet. Aiomme muun muassa käyttää omien merkkiemme vaatteissa ja kodin tekstiileissä ainoastaan vastuullisesti tuotettua puuvillaa vuoteen 2025 mennessä, analysoi valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta.

LA-keus-tuotteita valmistavat tehtaat ovat BSCI-auditoituja ja valtaosa käytetystä puuvillasta on luomupuuvillaa.

Prisma aloitti muodin demokratisoinnin neljä vuotta sitten. Se on vaihe vaiheelta tuonut tarjolle muotia eri ikäisille, kokoisille ja tyylisille ihmisille. Prisma onkin noussut suomalaisten suosituimmaksi vaatteiden ostopaikaksi (lähde: Kantar TNS Oy, TNS Mind Atlas 2017).

#muotikuuluukaikille

#minutitsenikanssa

#yourlifeyourstory

#lakeusclothing

#prismasuomi

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Päivi Hole, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, 010 768 0711, paivi.hole@sok.fi


Anssi Lehtomäki, LA-KEUS / Rabbit Merchandising Oy, 045 6388 480, anssi@rabbitmerch.com

Kuvat

Lokakuusta alkaen Prismassa on myynnissä La-keus-valikoimasta miesten pipoja, housuja, t-paitoja ja huppareita.
Lokakuusta alkaen Prismassa on myynnissä La-keus-valikoimasta miesten pipoja, housuja, t-paitoja ja huppareita.
Lataa
Kun vaate tuntuu omalle, on helpompi olla rohkeasti oma itsensä ja toteuttaa täysillä omia haaveitaan ja elää omaa tarinaansa, kertoo Duudsoneista Jarno Laasala
Kun vaate tuntuu omalle, on helpompi olla rohkeasti oma itsensä ja toteuttaa täysillä omia haaveitaan ja elää omaa tarinaansa, kertoo Duudsoneista Jarno Laasala
Lataa
Jokainen saa pukeutumisellaan ilmaista itseään ja omaa tarinaansa.
Jokainen saa pukeutumisellaan ilmaista itseään ja omaa tarinaansa.
Lataa

Tietoja julkaisijasta

SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Fleminginkatu 34
00510 Helsinki

http://www.s-ryhma.fi

S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt. ​ 

Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa & ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissäja oman pankkimme kautta. ​ 

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme Suomeen vuosittain noin 500 miljoonaa euroa. ​​ 

#parempipaikkaelää

SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 8–16.

Mediapuhelin: 050 472 2745 (pvm/mpm)
Sähköposti: viestinta@sok.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

S-ryhmän myynti kasvoi tammi–kesäkuussa reilun prosentin edellisvuodesta12.7.2024 08:02:00 EEST | Tiedote

S-ryhmään kuuluvien alueosuuskauppojen, SOK:n ja niiden tytäryhtiöiden veroton vähittäismyynti tammi–kesäkuussa oli 6 960,9 miljoonaa euroa. Kasvua edellisvuoteen verrattuna oli 1,1 prosenttia. Marketkaupan hyvä kehitys jatkui, ja S-ryhmän päivittäistavarakaupassa myynti kasvoi muuta alan markkinaa paremmin. Hyvässä vireessä oli myös myyntiennätyksiä kampanjoillaan tehnyt tavaratalo- ja erikoisliikekauppa.

Prisman verkkokaupan myymälänouto kolahti suomalaisiin – ostoksista jopa puolet noudetaan, on kyse kompostorista, trangiasta tai puhelimesta10.7.2024 09:08:09 EEST | Tiedote

Myymälänouto on vyörynyt Prismoihin viimeisen vuoden aikana ja muuttanut monen verkkokaupassa shoppailevan ostokäyttäytymistä. Tänä keväänä ja kesänä myymälänoudon kautta on tilattu erityisesti tuotteita kodin siivoukseen ja kunnossapitoon sekä kesäretkeilyyn. Tuotteet kerätään vähintään kahdessa tunnissa, ennätys on 8 minuuttia.

Kysely kertoo: kaksi kolmesta haluaisi ostaa lääkkeitä ruokakaupasta8.7.2024 08:27:00 EEST | Tiedote

Liki kaksi kolmasosaa (65 %) vastaajista olisi kiinnostunut ostamaan lääkkeitä ruokakaupasta, kertoo S-ryhmän tuore asiakaskysely. Kipeimmin kaupan hyllyyn kaivataan särkylääkkeitä, jotka jopa 90 % vastaajista toivoisi näkevänsä S-ryhmän päivittäistavarakaupan hyllyssä. Seuraavaksi innokkaimmin ruokakaupasta ostettaisiin flunssa- ja vatsalääkkeitä, allergialääkkeitä sekä lasten kipu- ja kuumelääkkeitä. Kesäkuussa toteutettuun kyselyyn vastasi 1 500 S-ryhmän asiakasomistajaa eri puolilta Suomea.

S-ryhmän asiakastutkimus kertoo: kotimaisuuden imu kasvussa, kuluttamiseen suhtaudutaan aiempaa toiveikkaammin4.7.2024 08:22:03 EEST | Tiedote

S-ryhmän tuore ostokäyttäytymistutkimus osoittaa, että kuluttajien ostoaikeissa on nähtävissä varovaista toiveikkuutta pitkän synkemmän jakson jälkeen. Kesäkuun alussa toteutetulla tutkimuksella selvitettiin jo yhdeksättä kertaa hintojen nousun vaikutusta asiakasomistajien ostokäyttäytymiseen. Ensimmäistä kertaa vastaava tutkimus tehtiin kaksi vuotta sitten kesäkuussa 2022.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye