WolfcomWolfcom

Suomalainen ateriakiihdyttämö sai medianäkyvyyteensä miljoonarahoituksen

Jaa
Kuopiolainen KomeroFood sai osakkaakseen uuden kotimaisen mediapalveluyhtiön, jonka avulla yhtiön kehittämät ja valmistamat innovatiiset ateriaratkaisut nostetaan suuren yleisön tietoisuuteen. 8 Media Ventures Oy tuo KomeroFoodin markkinointiin ja mainontaan miljoonan mainoseuron arvosta medianäkyvyyttä televisiossa, radiossa ja digitaalisissa kanavissa.
Uusi mediapalveluyhtiö 8 Media Ventures kiihdyttää kuopiolaisen Komero Foodin menestystä miljoonan mainoseuron arvoisella Media for Equity -mediasijoituksella. ”Tuomme laajan näkyvyyden avulla Komeron hienot ateriainnovaatiot kaikkien suomalaisten tietoisuuteen ja arkea helpottamaan”, kertoo 8 Media Ventures Oy:n perustaja Jarkko Nordlund (vas.), vierellään Komero Food Oy:n perustaja Pekka Nuutinen.
Uusi mediapalveluyhtiö 8 Media Ventures kiihdyttää kuopiolaisen Komero Foodin menestystä miljoonan mainoseuron arvoisella Media for Equity -mediasijoituksella. ”Tuomme laajan näkyvyyden avulla Komeron hienot ateriainnovaatiot kaikkien suomalaisten tietoisuuteen ja arkea helpottamaan”, kertoo 8 Media Ventures Oy:n perustaja Jarkko Nordlund (vas.), vierellään Komero Food Oy:n perustaja Pekka Nuutinen.

KomeroFoodin kehittämät ateriat selättävät arjen ruokahaasteita tuoreella tavalla. Komeron ruokakipot ja -boksit sisältävät kaikki ainekset lämpimään ateriaan, joka on yhtä tuore ja herkullinen kuin kotona tehty. Helpot, terveelliset ja ympäristöystävälliset ateriat sopivat lounastauolle tai koko perheen illalliseksi. Ateria-alan kasvuyhtiö sai valmisruokainnovaatiolleen Ateriakipolle nostetta menestyttyään MTV:n vuoden 2021 Suomalainen menestysresepti -ohjelmassa. 

Uusi kotimainen mediapalveluyhtiö 8 Media Ventures näkee Komerossa vahvan menestyspotentiaalin. Ihmiset etätyöhön ajaneesta pandemiasta huolimatta valmisruokien kulutus on Suomessa ja kansainvälisesti kasvanut 10 prosentin vuosivauhtia. Tuoreista raaka-aineista koostetut ja kotona viimeistellyt “Kuin itse tehty” -tyyppiset ateriat ovat tällä hetkellä voimakkaimmin kasvava valmisruokakategoria, jota KomeroFood on ollut pioneerina perustamassa Suomeen. 

”Pitkälle prosessoitujen mikroruokien mukana lautaselle päätyy usein liikaa suolaa, kovaa rasvaa ja liian vähän kuituja. Mielestämme arjesta pitäisi pystyä nauttimaan hyvällä omallatunnolla. Siksi lähdimme kehittämään tuoreita raaka-aineita sisältäviä valmisruokia, jotka maistuvat yhtä tuoreilta ja herkullisilta kuin itse tehdyt ateriat”, kertoo KomeroFoodin perustajaosakas ja toimitusjohtaja Pekka Nuutinen. 

Valmisruokakin voi olla terveellistä 

KomeroFoodin innovaatiokyky valmisruokamarkkinan aallonharjalla on ollut vaikuttavaa. Tässä ”Kuin itse tehty” -kategoriassa on suuri kasvupotentiaali, kun kuluttajat etsivät arkea helpottavia ja ympäristöä säästäviä vaihtoehtoja. Uskomme Komeron potentiaaliin nousta koko alan edelläkävijäksi, joten kiihdytämme heidän menestystään nyt erittäin merkittävällä Media for Equity -mediasijoituksella. Sen tuoman mainosnäkyvyyden avulla pystymme tuomaan Komeron hienot tuotteet kaikkien suomalaisten tietoisuuteen ja arkea helpottamaan”, kertoo 8 Media Ventures Oy:n perustaja Jarkko Nordlund. 

Suomessa uusi Media for Equity -palvelumalli antaa kasvuyrityksille ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä käsiksi laajoihin suomalaisyleisöihin ja kokea, miten vahva massamarkkinointi vauhdittaa liiketoiminnan kasvua. KomeroFoodin tuoteinnovaatiot tulevat näkymään ja kuulumaan MTV:n ja Bauer Median kaikissa kanavissa ja digitaalisissa palveluissa. Kyseessä on yhtiön ensimmäinen merkittävä Media for Equity-kumppanuus Suomessa. 

”Tämä uudenlainen mainonnan malli sopii erinomaisesti kasvutavoitteisiimme, sillä emme omin voimin pystyisi näin laajoihin mediapanostuksiin tai niiden strategiseen suunnitteluun. Nyt saimme tiimiimme aktiivisen osakkaan, joka todella tuntee mediat ja niiden voiman. Tuotteemme tulevatkin pian näkymään Suomen suurimmissa kaupallisissa kanavissa ja saamme ainutlaatuista tukea markkinointimme ja mainontamme suunnitteluun. Meille jää samalla enemmän aikaa keskittyä ydinosaamiseemme, eli arjen ja ympäristön haasteiden ratkomiseen ja riittävän jakeluvolyymin varmistavaan ateriatuotantoon”, iloitsee Pekka Nuutinen.  

Menestystarinat kaikkien kuultaviksi 

Kotimainen mediapalveluyhtiö 8 Media Ventures Oy keskittyy Suomen markkinoilla yhteistyökumppaniensa MTV:n ja Bauer Median kanssa erityisesti kuluttajaliiketoimintaa harjoittaviin kasvuyrityksiin, jotka tarvitsevat apua tuotteen tai innovaation saattamisessa suuren yleisön tietoisuuteen. 8 Media Ventures käyttää työkalunaan perinteisten mediakanavien ja digitaalisten mediatuotteiden tarjoamaa vahvaa medianäkyvyyttä sekä myynnin ja markkinoinnin aktiivista konsultaatiota. 

”Kuten kuka tahansa vastuullinen omistaja, valitsemme kumppanimme tarkkaan. Vaikka tavoitteena on moninkertaistaa kohdeyrityksen liikevaihto, se ei saa tulla yhtiön mission ja kulttuurin kustannuksella. Tämän vuoksi osallistumme osakkaan roolissa aktiivisesti KomeroFoodin päivittäiseen toimintaan varmistaen ja tukien Komeron kasvua ja menestystä yhdessä johdon kanssa”, summaa Nordlund. 

8 Media Ventures Oy on uusi kotimainen mediapalveluyhtiö, joka keskittyy kuluttajaliiketoimintaa harjoittavien pohjoismaisten kasvuyritysten tuotteiden ja innovaatioiden saattamiseen suuren yleisön tietoisuuteen. Media for Equity -periaatteella toimiva 8 Media Ventures tarjoaa kasvuyhtiöille mediamainontaa kasvattaen yhtiöiden liiketoimintaa tunnettuuden avulla. 

Yhtiön päämediat Suomessa ovat MTV Oy ja Bauer Media. 8 Media Venturesin perustajina työskentelevät monipuolisen media-, kuluttajamarkkinointi-, teknologia- sekä investointialan taustan omaavat Jarkko Nordlund, Sami Vikback, Tero Ojanperä ja Philip Lindqvist. Yhtiöllä on toimipisteet Helsingissä ja Tukholmassa. 

KomeroFood Oy on vuonna 2015 perustettu kuopiolainen ateriakiihdyttämö, joka ratkaisee arjen ruokahaasteita lähes valmiilla aterioilla. Tuoreista raaka-aineista käsin valmistetut Komeron ateriakipot ja -boksit sisältävät kaikki ainekset kotiruokatasoiseen lämpimään ateriaan. Komeron helppokäyttöiset ateriatuotteet löytyvät K- ja S-ryhmän ruokakauppojen valmisruokahyllyltä. Yhtiön liikevaihto vuonna 2021 oli yli 2 miljoonaa euroa ja Komeron ateriatehdas työllistää 16 henkilöä. 

 

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Jarkko Nordlund, 8 Media Ventures Oy, +358 40 570 7643, jarkko@8mediaventures.com
Pekka Nuutinen, Komero Food Oy, +358 44 371 8323, pekka.nuutinen@komerofood.fi


Samuel Sorainen, PR- ja viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 579 653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Kuvat

Uusi mediapalveluyhtiö 8 Media Ventures kiihdyttää kuopiolaisen Komero Foodin menestystä miljoonan mainoseuron arvoisella Media for Equity -mediasijoituksella. ”Tuomme laajan näkyvyyden avulla Komeron hienot ateriainnovaatiot kaikkien suomalaisten tietoisuuteen ja arkea helpottamaan”, kertoo 8 Media Ventures Oy:n perustaja Jarkko Nordlund (vas.), vierellään Komero Food Oy:n perustaja Pekka Nuutinen.
Uusi mediapalveluyhtiö 8 Media Ventures kiihdyttää kuopiolaisen Komero Foodin menestystä miljoonan mainoseuron arvoisella Media for Equity -mediasijoituksella. ”Tuomme laajan näkyvyyden avulla Komeron hienot ateriainnovaatiot kaikkien suomalaisten tietoisuuteen ja arkea helpottamaan”, kertoo 8 Media Ventures Oy:n perustaja Jarkko Nordlund (vas.), vierellään Komero Food Oy:n perustaja Pekka Nuutinen.
Lataa
Komero Ateriakippoon on pakattu vähärasvaista proteiinia, vitamiini- ja kuiturikkaita kasviksia sekä energiaa päivään antavia hiilihydraatteja. Vain kiehuvaa vettä lisäämällä Ateriakiposta saa lämpimän kotiruokatasoisen aterian nautittavaksi missä tahansa, missä on mahdollisuus kiehuttaa hieman vettä.
Komero Ateriakippoon on pakattu vähärasvaista proteiinia, vitamiini- ja kuiturikkaita kasviksia sekä energiaa päivään antavia hiilihydraatteja. Vain kiehuvaa vettä lisäämällä Ateriakiposta saa lämpimän kotiruokatasoisen aterian nautittavaksi missä tahansa, missä on mahdollisuus kiehuttaa hieman vettä.
Lataa
Komero Ateriakipot sisältävät kaikki täysipainoiseen lämpimään ateriaan tarvittavat ainekset. Tuoreet kasvikset tulevat lähitilalta, myös annoksissa sivuosaa näyttelevät broileri ja lohi ovat kotimaisia. Täysin vegaanisten vaihtoehtojen lisäksi eläinperäisten raaka-aineiden osuutta on minimoitu esimerkiksi korvaamalla maitotuotteet ja rasvat kasvispohjaisilla tuotteilla.
Komero Ateriakipot sisältävät kaikki täysipainoiseen lämpimään ateriaan tarvittavat ainekset. Tuoreet kasvikset tulevat lähitilalta, myös annoksissa sivuosaa näyttelevät broileri ja lohi ovat kotimaisia. Täysin vegaanisten vaihtoehtojen lisäksi eläinperäisten raaka-aineiden osuutta on minimoitu esimerkiksi korvaamalla maitotuotteet ja rasvat kasvispohjaisilla tuotteilla.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Korkeavuorenkatu 1 B 11
00140 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland

Korkeavuorenkatu 1 B 11, 00140 Helsinki

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Viro: Vuoden kansainvälinen matkailukohde ja muutenkin hyvä maa17.1.2025 11:09:30 EET | Tiedote

Virolla on matkakohteena erityinen paikka suomalaisten sydämissä. Vuonna 2024 suomalaiset tekivät suosikkimatkakohteeseensa edellisvuoteen verrattuna yli 55 000 matkaa enemmän. Yhteensä suomalaiset tekivät Viroon 1,8 miljoonaa laivamatkaa ja kokonaiskasvu Helsingin ja Tallinnan välisellä reitillä oli edellisvuoteen verrattuna 3 %. Hotelliyöpymisiä suomalaisilta kertyi Virossa yli 1,2 miljoonaa. Viro nousi myös maailman kymmenen parhaan maan joukkoon Good Country -indeksissä, mikä osoittaa, että Viro, sen kansalaiset ja yhteiskunta välittävät ympäristöstään ja panostavat merkittävästi myös maailman hyvinvointiin eri aloilla.

Kutsu medialle: Vuoden matkakohde Viro, infotilaisuus Matkamessuilla 16.1. klo 13-1420.12.2024 10:14:22 EET | Tiedote

Suomalaisia hemmotellaan naapurilla, joka täyttää matkailun megatrendeistä useimmat. Miten juuri vuoden ulkomaanmatkakohteeksi valittu pieni naapurimme ylläpitää positionsa suomalaisten suosituimpana määränpäänä ja mitä voi itsestään kertoa sellainen, josta kaikki muka jo tiedetään? Visit Estonia ja maailman tiheimmin liikennöityä kahden pääkaupungin välistä merisiltaa ylläpitävät Viking Line, Tallink Silja ja Eckerö Line järjestävät jo messuperinteeksi muodostuneen infotilaisuuden Helsingin Matkamessujen ammattilaistorstaina 16. tammikuuta kello 13.00-14.00. Viro-info on osa Matkatieto-seminaaria messuhallissa 6.

Golden Globes valitsi suomalaisen luksusbrändin tähtien VIP-lahjaksi18.12.2024 09:39:05 EET | Tiedote

Eksoottinen suomalainen luksus tekee pohjoismaista matkailuhistoriaa Hollywoodissa tammikuun 5. päivänä järjestettävässä Golden Globes -palkintogaalassa. Kaikki Golden Globe -voittajat ja palkintokategorioiden esittelijät saavat tapahtuman järjestäjiltä maailman ylellisimmäksi kassiksi nimetyn VIP-lahjan, jonka sisältö on tänä vuonna arvoltaan miljoona dollaria. Yli 25 luksustuotteen ja -elämyksen listakärjessä ovat suomalainen lentoyhtiö Helsinki Citycopter ja luksusmatkatoimisto ACX ACCESS, joiden Golden Globe -voittajalle rakentama matkapalkinto on ainutlaatuinen revontulielämys yhdistettynä luksuslomaan Lapissa ja Helsingissä. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun pohjoismainen tuote tai -palvelu on mukana maailman suurimpiin kuuluvassa viihdetapahtumassa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye