16 Hakutulokseteekoo

Etelä-Karjalan Osuuskauppa

Eekoo palkitsi vuonna 2024 asiakasomistajia ennätyksellisesti yli 16 miljoonalla eurolla10.3.2025 14:53:52 EET | Etelä-Karjalan Osuuskauppa | Tiedote

Eekoolla on lähes 74 000 asiakasomistajaa Bonusta, maksutapaetua ja ylijäämänpalautusta maksettiin vuonna 2024 asiakasomistajille 16,2 miljoonaa euroa, joka on 0,5 miljoonaa euroa enemmän kuin sitä edeltävänä vuonna. Eekoolla oli vuoden 2024 lopussa 73 781 asiakasomistajaa ja S-ryhmän asiakasomistajatalouksia oli 88,4 % alueen kaikista talouksista. Uusia asiakasomistajia liittyi yli 4000. Eekoo on toistamiseen Suomen innostavin työpaikka Vuosittain henkilöstölle tehtävässä työyhteisötutkimuksessa henkilökunnan tyytyväisyyttä mittaava indeksi oli 80,1 ja tulos oli alueosuuskauppojen toiseksi paras. Henkilökunnasta tutkimukseen vastasi 96 %. Tuloksissa korostuu erityisesti hyvä ja sujuva arjen johtaminen, mikä luo hyvää fiilistä ja henkilöstö kokee, että Eekoo on kehittynyt oikeaan suuntaan. Peräti 92 % tutkimukseen vastanneista suosittelisi Eekoota työnantajana. Eekoo palkittiin jo toistamiseen keskisuurten sarjan parhaimmaksi työpaikaksi Eezy Flown Suomen innostavimmat työpaikat –kilpa
Etelä-Karjalan Osuuskauppa

Prisma Lappee on nyt valmis – avajaisten juhlinta alkaa tänään asiakasomistajapäivillä17.4.2024 12:59:57 EEST | Etelä-Karjalan Osuuskauppa | Tiedote

Etelä-Karjalan Osuuskaupan toiminnan tarkoituksena on tuottaa kilpailukykyisiä palveluja ja etuja asiakasomistajille vastuullisesti, sekä tarjota ylivoimaista hyötyä ja helppoutta omasta osuuskaupasta. Toiminnan tarkoitus toteutuu jälleen, kun Prisma Lappee avataan kokonaisuudessaan 17.4.2024. Omistajien palvelut paranevat laajalla Prisma-valikoimalla, 24 h ruoan verkkokaupalla sekä uudella ravintolakonseptilla.
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Erinomainen asiakaspalvelu siivitti asiakastyytyväisyyden huipputuloksiin S-ryhmän ravintoloissa14.4.2021 15:30:00 EEST | SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta | Tiedote

Ravintolan valinnassa palvelulla on aina ollut suuri merkitys, mutta nyt pandemia-vuoden aikana sen rooli tuntuu entisestään kasvaneen. Havaintoa tukee myös S-ryhmän ravintolaketjujen kasvanut asiakastyytyväisyys, jossa erityistä kiitosta saa ravintoloiden henkilöstö. Ravintoloista haetaankin hyvän ruuan lisäksi elämyksellisyyttä, ja jokainen asiakaskohtaaminen on silloin merkityksellinen.
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye