Night People Group Oy lanseeraa maailmalta tutun palvelun Jääkiekon MM-kisavieraille, helsinkinightlife.fi -portaalin
"Halusimme luoda kisavieraille mahdollisuuden nauttia hyvistä bileistä kisaviikkojen ajan mahdollisimman vaivatta. Lisäksi haluamme olla luomassa Helsinkiä tunnetuksi myös hyvänä bilekaupunkina. Ennakkoon ostettavat VIP-passit kaupungin parhaisiin paikkoihin ovat olleet tuttu ilmiö jo pitkään maailmalla suurissa urheilutapahtumissa, kuten F1 kilpailuissa", toteaa Night People Groupin kehitystoimenjohtaja Lars Sonck.
"Olemme jo pitkään yrittäneet markkinoida ulkomaalaisille Helsinkiä myös hyvänä bilekaupunkina. Helsingin hyväksi bilekaupungiksi tekee mm. seuraavat asiat: suomalaisten kielitaito, lyhyet välimatkat paikkojen välillä, laadukkaat ja monipuoliset yökerhot, turvallisuus ja avoimet ihmiset. Näemme MM-kisat loistavana mahdollisuutena rakentaa Helsingin tunnettavuutta myös bilekaupunkina", Lars hehkuttaa pääkaupunkimme yöelämää.
Night People Group tarjoaa kisavieraille kahden tasoisia passeja: VIP ja Platinum. Lisätietoa tapahtumista ja passeista osoitteesta www.helsinkinightlife.fi .
Night People -konserni on elämyksiä ja kohtaamisia. Yhtiön johto pyrkii rekrytoimaan, motivoimaan, kouluttamaan ja sitouttamaan parhaat paikalliset osaajat toteuttamaan yhtiön strategiaa kaupungeissa, jossa konserni toimii. Paikallisuus otetaan huomioon jokaisen toimipisteen kohdalla. Yhtiömme 36 yökerhoa ja ravintolaa työllistävät suoraan ja alihankkijoidemme kautta 16 eri paikkakunnalla lähes 1 000 ravintola-, musiikki- ja turvallisuusalan ammattilaista. Yhtiön omistajina on operatiivisen johdon lisäksi joukko yksityisiä sijoittajia. Omistajat ja päärahoittajat ovat sitoutuneet yhtiön kehittämiseen pitkällä aikavälillä. Yhtiön brändejä ovat mm.: Onnela, Tivoli, The Tiger, Colorado ja Apollo.
LISÄTIETOJA:
Lars Sonck, Kehitystoimenjohtaja, Night People Group Oy, lars@npg.fi, +358 50 462 8897
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Night People Group Oy
Legendaarisen Baarikärpäsen tarina jatkuu uusissa tiloissa Kaivokadulla27.8.2021 08:27:06 EEST | Tiedote
Vuodesta 2001 toiminut Baarikärpänen avaa jälleen ovensa uudessa osoitteessa, Helsingin keskeisimmällä paikalla. Baarikärpänen on yksi tunnetuimpia yökerhobrändejä nuorten aikuisten keskuudessa Suomessa, ja sen liiketoiminta alkoi alun perin Mikonkadulta.
Alkoholilakimuutos ja digitalisaatio mullistavat kuluttajakäytäntöjä ravintoloissa27.3.2018 10:48:13 EEST | Tiedote
Suomen alkoholilainsäädäntö koki maaliskuussa suurimman muutoksensa vuosikymmeniin. Myös käynnissä oleva digitaalinen murros ja uudet innovatiiviset maksutavat mullistavat kaupan alaa.
NIGHT PEOPLE GROUP Oy:n UUSI NPG MOBILE CARD -SOVELLUS NOUSI HETI LADATUIMPIEN SOVELLUSTEN JOUKKOON12.10.2012 14:07:44 EEST | Tiedote
NPG MOBILE CARDIN AVULLA YÖKERHOYHTIÖ USKOO SAAVANSA UUDEN KILPAILUEDUN KOTISOHVIA VASTAAN
Uusi aikakausi alkaa Helsingin yöelämässä30.3.2012 10:20:28 EEST | Tiedote
Uusi aikakausi alkaa Helsingin yöelämässä kun NPG avaa perjantaina 30.3. ensimmäisen kokonaan yhtiön itse uudistaman yökerhon. Uudistuksen myötä sistuksen lisäksi Baarikärpäsen markkinointi, arvot ja bileet paranevat. Lisäksi paikka muuttuu ns. EIP-paikaksi.