NIGHT PEOPLE GROUP Oy:n UUSI NPG MOBILE CARD -SOVELLUS NOUSI HETI LADATUIMPIEN SOVELLUSTEN JOUKKOON
Toisin kuin monet sähköiset kanta-asiakaskortit, NPG Mobile Card on kehitetty kokonaan yökerhojen asiakkaiden tarpeita varten. NPG Mobile Card -sovelluksen avulla asiakkaat saavat etukorttinsa sekä tietoa mm. ravintoloiden aukioloista, ikärajoista ja tapahtumista suoraan puhelimeensa. Siitä löytyvät myös aidosti sähköiset etukupongit ravintoloihin - ensimmäisenä Suomessa.
"Vuonna 2008 voimaan astunut laki Happy Hour -kiellosta loi alallemme haasteita, kun alkuillan tarjousten markkinoiminen kiellettiin. Osa asiakkaista jäikin alkuilloiksi koteihin juhlimaan ja "etkot" yleistyivät. Lakihan toki on edelleen sama - ja sähköisiä etukuponkeja koskevat samat rajoitukset kuin paperisiakin - mutta uuden mobiilisovelluksemme ansiosta meillä on kokonaan uusi kanava tiedottamiseen. Puhelin kulkee aina mukana ja sovelluksen tarjoama info on parempaa ja runsaampaa kuin esimerkiksi tekstiviestiin pystytään mahduttamaan. Sovelluksen pilottikäyttäjät ottivat etenkin sähköiset etukupongit lämpimästi vastaan, ja uskommekin näin saavamme taas kilpailuetua kotisohviin nähden", kertoo NPG Mobile Cardin isä, kehitystoimenjohtaja Lars Sonck.
NPG Mobile Card on suunniteltu ja toteutettu ideasta alkaen tiiviissä yhteistyössä mobiilipalveluyritys Qvikin kanssa.
Night People Group otti keväällä 2012 käyttöön konsernin sisällä kehitetyn kanta-asiakasjärjestelmän, joka toimii erinomaisena pohjana sovellukselle. Järjestelmä keskustelee reaaliajassa mobiilisovelluksen kanssa. Kanta-asiakkaalla on oma profiili, jota muokkaamalla hän voi valita vaikkapa mistä ravintoloista hän haluaa markkinointiviestejä ja tarjouksia. "Myös ulkomaalaiset yökerhot, joiden kanssa olemme vuosien varrella tehneet yhteistyötä, ovat olleet erittäin kiinnostuneita järjestelmästä. Vielä on liian aikaista sanoa tulemmeko kauppaamaan ohjelmaa konsernimme ulkopuolelle, ja miten se toteutettaisiin. Selvää on, että tällaiselle yökerhoalalle varta vasten tehdylle järjestelmälle löytyy markkinoita, ja nousumme 10 ladatuimman sovelluksen listalle AppStoressa kertoo myös kuluttajien kiinnostuksesta", valottaa Sonck järjestelmän mahdollista kaupallistamista.
"Vuonna 2003 yökerhoillamme oli sen ajan kehittynein kanta-asiakasjärjestelmä kilpailuetunaan. Tämä etumatka menetettiin vuosien varrella mm. Facebookin myötä. NPG Mobile Cardin avulla tulemme saavuttamaan jälleen johtoaseman yökerhomarkkinoilla", kertoo konsernin toimitusjohtaja Antti Raunio. Hän jatkaa: "Alallamme on entistä tärkeämpää tarjota asiakkaille elämyksiä kiristyneen kilpailun johdosta. Olen erittäin tyytyväinen, että olemme pystyneet NPG:ssä uudistumaan niin markkinoinnissa kuin muillakin osa-alueilla. Sisäinen kehitystiimimme, kuten kaikki muutkin NPG:laiset, ovat tehneet loistavaa työtä viimeisen puolentoista vuoden ajan, ja olen tästä erittäin ylpeä."
Lisätietoja:
Lisätietoja NPG Mobile Cardista ja sen ominaisuuksista: http://mobile.membercad.fi
Lars Sonck, kehitystoimenjohtaja, Night People Group Oy p. 050 462 8897, lars@npg.fi
Antti Raunio, toimitusjohtaja, Night People Group Oy p. 040 563 9969, antti@npg.fi
Linkit:
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Night People Group Oy
Legendaarisen Baarikärpäsen tarina jatkuu uusissa tiloissa Kaivokadulla27.8.2021 08:27:06 EEST | Tiedote
Vuodesta 2001 toiminut Baarikärpänen avaa jälleen ovensa uudessa osoitteessa, Helsingin keskeisimmällä paikalla. Baarikärpänen on yksi tunnetuimpia yökerhobrändejä nuorten aikuisten keskuudessa Suomessa, ja sen liiketoiminta alkoi alun perin Mikonkadulta.
Alkoholilakimuutos ja digitalisaatio mullistavat kuluttajakäytäntöjä ravintoloissa27.3.2018 10:48:13 EEST | Tiedote
Suomen alkoholilainsäädäntö koki maaliskuussa suurimman muutoksensa vuosikymmeniin. Myös käynnissä oleva digitaalinen murros ja uudet innovatiiviset maksutavat mullistavat kaupan alaa.
Night People Group Oy lanseeraa maailmalta tutun palvelun Jääkiekon MM-kisavieraille, helsinkinightlife.fi -portaalin4.5.2012 13:07:02 EEST | Tiedote
LEHDISTÖTIEDOTE 04.05.2012. Night People Group on avannut uuden helsinkinightlife.fi -verkkosivuston, josta turistit, yritysasiakkaat ja muutkin yöelämän juhlijat voivat ostaa VIP-passeja jääkiekon MM kisojen ajaksi Helsingin yöelämän parhaimpiin bileisiin. Passit ovat voimassa koko kisojen ajan ja tarjoavat haltijoilleen lukuisia etuja helsinkiläisissä yökerhoissa. Helsinki Nightlife järjestää päivittäin erikoisbileitä joka lähtöön.
Uusi aikakausi alkaa Helsingin yöelämässä30.3.2012 10:20:28 EEST | Tiedote
Uusi aikakausi alkaa Helsingin yöelämässä kun NPG avaa perjantaina 30.3. ensimmäisen kokonaan yhtiön itse uudistaman yökerhon. Uudistuksen myötä sistuksen lisäksi Baarikärpäsen markkinointi, arvot ja bileet paranevat. Lisäksi paikka muuttuu ns. EIP-paikaksi.